Bankstellen online?

08-05-2010 21:33 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik vroeg mij af of jullie een leuke site kennen waarbij je online bankstellen kunt bestellen, en dan ook niet al te duur.

Zag net bij Ikea dat je bij hen niet kunt bestellen, ik wist dat niet.

Groetjes,

Bloemetje79
Lijkt me niks, online een bank bestellen. Je wilt toch weten of ie lekker zit en hangt en ligt? En of de stof wel lekker aanvoelt. Ik zou gewoon naar een meubelwinkel gaan .
Hihi ja dat doe ik normaal gesproken ook.. maar heb daar even sinds een tijdje geen zin meer in. Tussen al die massa's mensen vandaar dat ik het voor een keertje online wou bestellen.
Maar... wat dan als de kleur nét wat tegenvalt, en hij zit voor geen meter?
Tsja.. shit happens!
Hallo Bloemetje,

Wij hebben onze bank bij Wehkamp gekocht. Goede prijs, binnen een week al binnen en gespreid betalen als je wil. En ze kwamen m tot in de woonkamer bezorgen..heel handig, zelfs als je in een flat woont zonder lift!

Succes met je aanstaande bank:)

Wat voor soort bank zoek je eigelijk?

Groetjes Gevonden voorwerp
Nou, dat zou ik dus ook nooit vanaf een plaatje doen. Zitten, liggen, hangen, hoogte, zitdiepte..

En mensenmassa's in de winkels... tja, je moet dan ook niet op 2e pinksterdag naar de Ikea of de meubelboulevard gaan. Maar op een doordeweekse ochtend is het prima te doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Bloemetje79 schreef op 08 mei 2010 @ 21:41:

Tsja.. shit happens!

Zonde van het geld toch??

Inderdaad, gewoon op een doordeweekse dag gaan, dan is er weinig aan de hand hoor!
Hi gevondenvoorwerp

Haha grappige naam. Bedankt voor je berichtje.

Ik zoek gewoon een relaxte bank, waar je een middagtukkie op kan doen. Dus geen hoge arm leuningen.

Ja ik woon ook in een flat zonder lift. Is dat wat de Wehkamp? Je hoort er niet gauw vaak positieve verhalen over.
@ himalaya

Daar zit ook wel wat in, om t niet vanaf een plaatje te doen. Maarja. Ja das waar ik moet niet op een feestdag gaan etc.
@ vivalina

Idd zonde van het geld, dat wel. Heb ook maar een gemiddeld inkomen. Dus ook niet veel.
Ik weet niet of je hier nou websites mag noemen, maar je vraagt naar een webshop, dus... kijk eens op kikkespullen.nl

Daar kun je online een bank bestellen.

Niet zo goedkoop als ikea denk ik, maar niet alles daar is duur.

En anders Marktplaats :-)
@ liez76

Oh chips was het helemaal vergeten, je mag natuurlijk niet naar site's verwijzen hierzo en of reclame maken.

Nog thnx voor je tip, ik ga ff kijken.
@ liez75

Ben net op die site wezen kijken, wat belachelijk duur zeg. Dat ga ik nooit kennen betalen. Helaas pindakaas!
anders misschien via marktplaats? weet niet of je nieuw/2ehands bank wilt hebben....
Je zegt dat je er even (sinds een tijdje) geen zin meer in heb, vanwege de massa's mensen. Heb je een fobie oid waardoor je echt niet even op dinsdagochtend een meubelzaak kan binnen wandelen, want een bank lijkt me heel lastig online kopen.
neckerman heeft overigens ook online bankstellen. EDIT: otto.nl ook zie ik.
Goossens Wonen is erg goed. Alles wat ik daar heb gekocht was heel mooi afgewerkt en had een dure uitstraling. De prijs is iets hoger dan van een vergelijkbaar Wehkampje of Neckermannetje, maar de klasse zie je meteen. De bezorging en plaatsing is gratis.
En als je goedkoop uit wilt zijn kun je ook kijken bij de kringloop.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hierzo prima ervaringen met Wehkamp. Bij de meeste spullen staan er trouwens ook reviews van mensen op. Dan kan je dus lezen wat anderen er van vinden, die m zelf hebben aangeschaft. Ik merk trouwens wel vaak op reviews dat we een beetje moeilijk volkje zijn hierzo in Nederland en dat over vanallesennogwat geklaagd wordt, haha, maar daar kun je wel doorheen lezen. Zo zie je in ieder geval bij een bank wel of die lekker zit!

Wij hebben een bruine hoekbank gekocht destijds en die zit heel lekker! Lig er nu ook op, haha!

Succes, groetjes gevonden voorwerp (thnx voor je compliment )
Als je een middag naar een meubelboulevard gaat zul je merken dat niet alle banken lekker zitten. Ook dat de levertermijn vaak op 2-3 maanden zit..
quote:borderwalk schreef op 08 mei 2010 @ 22:04:

Je zegt dat je er even (sinds een tijdje) geen zin meer in heb, vanwege de massa's mensen. Heb je een fobie oid waardoor je echt niet even op dinsdagochtend een meubelzaak kan binnen wandelen, want een bank lijkt me heel lastig online kopen.Nee hoor ik heb geen fobie. Ik hoor wel vaker dat mensen online meubels bestellen. En ik had een keer zin om makkelijk te doen, geen zin om naar de winkel te gaan.
quote:gevondenvoorwerp schreef op 08 mei 2010 @ 22:30:

Hierzo prima ervaringen met Wehkamp. Bij de meeste spullen staan er trouwens ook reviews van mensen op. Dan kan je dus lezen wat anderen er van vinden, die m zelf hebben aangeschaft. Ik merk trouwens wel vaak op reviews dat we een beetje moeilijk volkje zijn hierzo in Nederland en dat over vanallesennogwat geklaagd wordt, haha, maar daar kun je wel doorheen lezen. Zo zie je in ieder geval bij een bank wel of die lekker zit!

Wij hebben een bruine hoekbank gekocht destijds en die zit heel lekker! Lig er nu ook op, haha!

Succes, groetjes gevonden voorwerp (thnx voor je compliment )Hahah over die reviews ben het wel met je eens, heb net rond zitten kijken daarzo. En wat kunnen wij erg klagen zeg als volkje. Maarja zoveel mensen zoveel wensen.
quote:himalaya schreef op 08 mei 2010 @ 22:28:

En als je goedkoop uit wilt zijn kun je ook kijken bij de kringloop.Daar hebben ze idd soms leuke hebbe dingentjes. Maar ik heb nu een bank van de kringloop thuis staan, toen ik net op mezelf ging wonen. Die wil ik nu na een paar jaar wel weg doen en eindelijk, iets nieuws kopen.
Ken je sofa.com? Dat concept spreekt me wel aan, hoewel ik er uiteindelijk geen bank heb gekocht. Gelukkig liep ik in het echt tegen een mooie bank aan. Wat dat betreft kan een goede verkoper echt wonderen verrichten hoor, ik zocht eigenlijk naar de verkeerde bank, o.a. stof ipv leer, en heb nu een mooie africaleren bank in theaterrood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven