Terug bellen?

08-05-2010 21:36 697 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bellen jullie terug als jullie een gemiste oproep zien, die bewust 1 x over ging?

Waarbij het om een onbekend nummer gaat?

Of terug over laten gaan of negeren?

Er vanuit gaande dat iemand wel belt als ie wilt.
Ik zou in het Zuid-Tzatschiki's bellen. Daar zoekt niemand wat achter.
Denk dat ik het toch laat gaan.

Heb het immers tot nu toe ook volgehouden, fok it!
quote:Soulcats schreef op 08 mei 2010 @ 23:46:

[...]

shit, nou moet ik ook nog m'n onderbroek verschonen voordat ik naar bed ga.

"

quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:40:

of ik stuur een sms: wie bent u en waarom contacteert u mij zo ongeduldig?

Ik zie wel van de week.Doen! En dan hoop ik dat de mysterieuze '1keerbeller' een goede psychiater is met een vooruitziende blik.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:46:

Nietes!! Je hebt een topic geopend... mensen uit zitten schelden omdat ze hun mening gaven...

Je hebt helemaal niets volgehouden... (behalve je suffe gedrag... dat dan weer wel )
quote:Sellena schreef op 08 mei 2010 @ 23:46:

Eg nie!

Je hebt er een heel topic over geopend, iedereen zit hier mee te denken. Gewoon bellen hoor (en hier verslag uitbrengen!)
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:46:

Dat heb je mooi samen gevat Chameleon.

Bedankt!

Dat lukt deze keer beter dan bij het vorige topic.
Is er na 19 pagina's al duidelijkw at de mysterieuze bellert voor zijn beroep doet?

behalve bellen en na 1x ophangen?

Wow.....misschien is hij telefonisch verkoper!!!!

*kan verdorie ook geen avond een leven hebben zeg....gelijk weer een goedlopend topic gemist*

moet ik 19 pagina's terug lezen voor echt belangrijke info of kan ik gewoon aanhaken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Slaap er nog een nachtje over Sellena. Dan helpen wij je morgen met het bedenken van een goede smoes en een typetje met bijbehorende outfit, pruik, nepsnor en accent. Komt helemaal goed, ik heb er nu al zin in.

En welterusten dan maar...
Hoeveel worsten zitten er nog in dat blik Bel-lena?

(m.a.w. hoeveel heb je er ons nog voor te houden?)
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Summerdance schreef op 08 mei 2010 @ 23:51:

Is er na 19 pagina's al duidelijkw at de mysterieuze bellert voor zijn beroep doet?

behalve bellen en na 1x ophangen?

Wow.....misschien is hij telefonisch verkoper!!!!

*kan verdorie ook geen avond een leven hebben zeg....gelijk weer een goedlopend topic gemist*

moet ik 19 pagina's terug lezen voor echt belangrijke info of kan ik gewoon aanhaken?

Lees ff terug SD, je inspanning wordt beloond

Goed dat je er eindelijk bent! Ik zat al op je te wachten.
Summerdance, de centrale vraag is hier:

Bellen of niet bellen?

Wat vind jij en waarom?
quote:Soulcats schreef op 08 mei 2010 @ 23:52:

[...]

Lees ff terug SD, je inspanning wordt beloond oooooooh, wat kan jij liegen zeg! Daar kan Sellena nog wat van leren als ze maandag niet als zichzelf maar als Boer Frans in een kilt met een Irakees accent gaat bellen!

Goed dat je er eindelijk bent! Ik zat al op je te wachten.
Kaetje!
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:54:

[...]

Je kan wel lachen maar ik denk dat we morgen van jou afhankelijk zijn om Sellena de juiste instructies te geven om geloofwaardig over te komen. Ik wil de kleding en de styling wel op me nemen. Wie gaat de spraaklessen doen? En wie neemt de algehele regie in handen? En wie zorg er voor de versnaperingen? Ik heb zo'n vermoeden dat het een lange dag gaat worden....
Ah, Whatever, ben jij een beetje thuis in leuke accentjes?
Ik zie het ineens weer helemaal zitten hoor. We gaan dit varkentje stinkende zwijn wel even wassen!
quote:kaetje schreef op 08 mei 2010 @ 23:58:

Je kan wel lachen maar ik denk dat we morgen van jou afhankelijk zijn om Sellena de juiste instructies te geven om geloofwaardig over te komen. Ik wil de kleding en de styling wel op me nemen. Wie gaat de spraaklessen doen? En wie neemt de algehele regie in handen? En wie zorg er voor de versnaperingen? Ik heb zo'n vermoeden dat het een lange dag gaat worden....Mag ik naderhand de tissues aangeven?
Ik draai de bardienst wel OK?
sorry Kaetje moet echt nog even bijkomen van jij die in één zin Sellena en het woord geloofwaardig laat voorkomen....

Ik denk/vrees dat Sellena toch eerst een fatsoenlijke toneelschool moet doen.. die van minimaal 4 jaar....

want dat gedoe van nu met alleen die LOI van haar..,.nee het werkt toch niet...

Alhoewel... we zijn er toch alweer een poos mee bezig.. dus wat dat betreft... Sellena petje af.. ik denk wel dat je talent hebt!!!
Ik kan hem ook eens over laten gaan.
quote:Sellena schreef op 09 mei 2010 @ 00:03:

Ik kan hem ook eens over laten gaan.Jaaaa Einstein wat een knap idee!!! dan weet je gelijk wie je gebeld hebt!! WOEHOE!! dat is het!!

Ik kan hem ook eens over laten gaan.Wat ben jij slim! Gewoon 1x over laten gaan he, en dan ophangen. Nu doen, het kan qua tijd nog net.

Ik kan hem ook eens over laten gaan.

Briljant, werkelijk sublieme oplossing!

Wat zal jij vannacht lekker slapen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven