Terug bellen?
zondag 9 mei 2010 om 00:06
Soulcats, je kan ons nu niet laten zitten. Als jij de acteertraining doet mag je naderhand alsnog met de doos tissues rond gaan. We zijn van je afhankelijk!
Chameleon, bardienst. Check! We zullen wel wat drank nodig zijn denk ik. En Roosvice Laxo voor mij. Is dat te regelen?
En Whatever, je weet wat ze zeggen over de LOI: met de LOI kom je er nie.
Chameleon, bardienst. Check! We zullen wel wat drank nodig zijn denk ik. En Roosvice Laxo voor mij. Is dat te regelen?
zondag 9 mei 2010 om 00:06
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 00:02:
sorry Kaetje moet echt nog even bijkomen van jij die in één zin Sellena en het woord geloofwaardig laat voorkomen....
Ik denk/vrees dat Sellena toch eerst een fatsoenlijke toneelschool moet doen.. die van minimaal 4 jaar....
want dat gedoe van nu met alleen die LOI van haar..,.nee het werkt toch niet...
Alhoewel... we zijn er toch alweer een poos mee bezig.. dus wat dat betreft... Sellena petje af.. ik denk wel dat je talent hebt!!!
Ze kan zo in de tv kantine.
sorry Kaetje moet echt nog even bijkomen van jij die in één zin Sellena en het woord geloofwaardig laat voorkomen....
Ik denk/vrees dat Sellena toch eerst een fatsoenlijke toneelschool moet doen.. die van minimaal 4 jaar....
want dat gedoe van nu met alleen die LOI van haar..,.nee het werkt toch niet...
Alhoewel... we zijn er toch alweer een poos mee bezig.. dus wat dat betreft... Sellena petje af.. ik denk wel dat je talent hebt!!!
Ze kan zo in de tv kantine.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 00:08
Eest even dit..
Kaetje ik raak vreselijk in de war van je avatar...ik denk de hele tijd,,,huh, Yamini is toch ALLANG geboren
SC, ik denk dat jij me in het ootje zit te nemen...
*gaat gewoon NIET teruglezen en toch een gedegen advies geven aan Sellena*
Lieve Sellena, allereerst ik snap niet dat die bellerT uberhaupt de kans krijgt om op te hangen
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat jij boven op je telefoon zou zitten
De mysterieuze man zou kunnen bellen, dan zou je na een halve beltoon al op moeten nemen lijkt me.
Verder....waarom heb je vanavond niet teruggebelt?
Misschien is het de mysterieuze bellerT met weer een andere werktelefoon.
En weer verder, aangezien het nu technisch gezien al morgen is (00.05) vind ik persoonlijk dat je NU even terug moet bellen.
Dat ben je aan je posters verplicht, want ik ga ervan uit dat men je net als gister met raad en daad te woord hebben gestaan
En nog weer even verder, mocht je bang je bang zijn dat je mysterieuze bellerT al slaapt dan is mijn advies, morgenochtend direct bellen
Mocht hij niet opnemen TOPIC openen...
Wij van het Viva "help Sellena het weekend door"team staan voor je klaar
Ik zeg al mijn afspraken voor morgen gewoon af....doe ik voor je!
Kaetje ik raak vreselijk in de war van je avatar...ik denk de hele tijd,,,huh, Yamini is toch ALLANG geboren
SC, ik denk dat jij me in het ootje zit te nemen...
*gaat gewoon NIET teruglezen en toch een gedegen advies geven aan Sellena*
Lieve Sellena, allereerst ik snap niet dat die bellerT uberhaupt de kans krijgt om op te hangen
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat jij boven op je telefoon zou zitten
De mysterieuze man zou kunnen bellen, dan zou je na een halve beltoon al op moeten nemen lijkt me.
Verder....waarom heb je vanavond niet teruggebelt?
Misschien is het de mysterieuze bellerT met weer een andere werktelefoon.
En weer verder, aangezien het nu technisch gezien al morgen is (00.05) vind ik persoonlijk dat je NU even terug moet bellen.
Dat ben je aan je posters verplicht, want ik ga ervan uit dat men je net als gister met raad en daad te woord hebben gestaan
En nog weer even verder, mocht je bang je bang zijn dat je mysterieuze bellerT al slaapt dan is mijn advies, morgenochtend direct bellen
Mocht hij niet opnemen TOPIC openen...
Wij van het Viva "help Sellena het weekend door"team staan voor je klaar
Ik zeg al mijn afspraken voor morgen gewoon af....doe ik voor je!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 mei 2010 om 00:08
quote:kaetje schreef op 09 mei 2010 @ 00:06:
Soulcats, je kan ons nu niet laten zitten. Als jij de acteertraining doet mag je naderhand alsnog met de doos tissues rond gaan. We zijn van je afhankelijk!
Nou vooruit.... *stroopt mouwen op en neem alvast een oxazepammetje*.
Eigenlijk had ik morgen iets anders te doen, maar ja. Dit is natuurlijk wel uitermate belangrijk. En ik wil geen onwrichting van de samenleving op m'n geweten hebben.
Eigenlijk had ik morgen iets anders te doen, maar ja. Dit is natuurlijk wel uitermate belangrijk. En ik wil geen onwrichting van de samenleving op m'n geweten hebben.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 00:10
quote:kaetje schreef op 09 mei 2010 @ 00:06:
Zet mij maar in als telefoon panel....
Ik kan hartstikke snel opnemen...
Zet mij maar in als telefoon panel....
Ik kan hartstikke snel opnemen...
zondag 9 mei 2010 om 00:12
quote:kaetje schreef op 09 mei 2010 @ 00:07:
Ja, laat hem over gaan, zijn wij morgen allemaal vrij!
Chameleon, hold the Roosvice Laxo nog one moment please!
We kunnen alvast wel wat scenariootjes doornemen morgen toch?
Alle mogelijkheden en oplossingen even langslopen en alle opties bespreken en oefenen.
Dan komt Sellena hoe dan ook beslagen ten ijs. Alles onder controle!
O en de Roosvicee...check!
Ja, laat hem over gaan, zijn wij morgen allemaal vrij!
Chameleon, hold the Roosvice Laxo nog one moment please!
We kunnen alvast wel wat scenariootjes doornemen morgen toch?
Alle mogelijkheden en oplossingen even langslopen en alle opties bespreken en oefenen.
Dan komt Sellena hoe dan ook beslagen ten ijs. Alles onder controle!
O en de Roosvicee...check!
zondag 9 mei 2010 om 00:13
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 00:10:
[...]
Ze is inmiddels al zo bekend... Ik denk dat Carlo haar het beste na kan doen... denk jij ook niet?Ik heb haar volgens mij gisteren al gezien als mrs. Bucket
[...]
Ze is inmiddels al zo bekend... Ik denk dat Carlo haar het beste na kan doen... denk jij ook niet?Ik heb haar volgens mij gisteren al gezien als mrs. Bucket
zondag 9 mei 2010 om 00:13
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 00:12:
[...]
SD je moet vooral langzaam typen naar TO...en niet teveel woorden achter elkaar.. daar raakt ze van in de war... ok?Dit was te veel denk je???
Shit dan komt ze nooit door mijn oplossingen post heen van een pagina terug!
[...]
SD je moet vooral langzaam typen naar TO...en niet teveel woorden achter elkaar.. daar raakt ze van in de war... ok?Dit was te veel denk je???
Shit dan komt ze nooit door mijn oplossingen post heen van een pagina terug!
zondag 9 mei 2010 om 00:14
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 00:08:
[...]
Eigenlijk had ik morgen iets anders te doen, maar ja. Dit is natuurlijk wel uitermate belangrijk. En ik wil geen onwrichting van de samenleving op m'n geweten hebben.Heel nobel van je. De wereld rust op onze schouders...
[...]
Eigenlijk had ik morgen iets anders te doen, maar ja. Dit is natuurlijk wel uitermate belangrijk. En ik wil geen onwrichting van de samenleving op m'n geweten hebben.Heel nobel van je. De wereld rust op onze schouders...