het ouderwetse nachtbrakerstopic

16-08-2007 01:19 292 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik denk ik kan het oude topic zo snel niet vinden (ja zal vast niet goed zoeken) dus ik blaas het eens nieuw leven in.

Welkom mijn medenachtbrakers en zij die niet kunnen slapen.

Laat hier uw berichten achter of verwelkom medenachtbrakers
Nou Yasmijn, ik zou zeggen sterkte ermee..dit is niet zo mooi..

Nijntje, ook is het ergens niet mooi, je mist altijd wel iets..Veel plezier bij de Nederlandse club..hebben we hier ook..soms is het leuk soms niet..

SFO..nog steeds mooi weer bij jullie??? We hebben hier vandaag van allles gehad. Regen, onweer, zon en regenbogen..
Inderdaad Bloem prachtig weer, ik had het geluk dat ik vandaag de Attic niet ophoefde maar mijn twee andere collega's wel. Ik heb ze rond twaalf uur echt afgehaald want het is dan boven de 35 graden celcius.

Yasmijn ik lees naast de Telegraaf ook de Tuub en dacht damn dat is Klote voor Yas en de medewerkers.
ja, klote voor je Yas. Heb je al zicht op een andere job? Misschien kan je Ayaan gaan beveiligen... Lullig voor je collega s ook. Sterkte!

SFO, de International Womens Club bestaat hier niet. Helaas. Of niet zo erg helaas, haha. Scheelt weer een hoop gekakel.

De mensen die ik nu via school heb ontmoet, zijn ook haske aardig, en zolangzamerhand breidt zo n kringetje zich ook vanzelf uit. Vanmiddag zijn we met de buufies en buurkinderen uit spelen geweest, heel gezellig. Al met al een klein kinderparadijsje, al is het maar tijdelijk. Sommigen blijven hier permanent wonen, maar voor ons is het net iets te klein. En ik wil m n eigen spullen ook wel graag hebben weer, over een tijdje.

bloemetje, heb je al beet? Welke stad woon je eigenlijk?
Oke dan geen International Womens Club,lol. Vooral dat gekakel ja.

Hoe is het met kleine Nijn, is er reeds een tweede poepie geweest of laat op zich wachten.
nee SFO, verder heeft KN nog geen vooruitgang geboekt, thanks for asking. Eerder een achteruitgang; vandaag ben ik tot 2 x toe onaangenaam verrast door een enorme strontbroek, waar ze overduidelijk al een tijdje vrolijk mee liep te stinken. Maargoed, we blijven optimistisch!

PP is weer es op de bank in slaap gevallen. Hij is s avonds best snel moe, ook veel nieuwe dingen natuurlijk. Dussss, we kruipen er maar weer es tussen.

Nog even buizen, er is hier een tv op de slaapkamer. Eigenlijk zijn we daar principieel op tegen, maar nu we het toch hebben... is het eigenlijk wel leuk! Mijn favorieten zijn The Homechannel (klussen, schilderen etc) en dat kanaal waar de ene na de andere baby geboren wordt.

Terusten!
Nijntje, ik woon in Portland OR..voor hoelang blijven jullie daar en dan??

SFO, 35 graden is toch wel een heel verschil met hier..ik heb mijn laarzen alweer.
Nijn dat is jammer, ik hoop voor jouw dat ze er snel vanaf is.

Bloem, moet even een correctie maken. het was hier vandaag weer eens 25 graden echter als je op de vliering (Attic) moet werken dan is het snel 35 graden Celcius. Daarnaast hebben we vaak een masker op voor de diverse stoffen die rond hangen en dat maakt het er niet makkelijker op.

Zo ik ga ook zo maar eens maffen, zou zeggen de groeten.
Het is weer erg rustig vandaag
Ja, er zijn niet echt veel nachtbrakers te bekennen tegenwoordig. Ik ga maar es naar bed.
Mmmm Nijn ik was er wel, maar ik ga ook maffen.
iemand nog wakker?
Ja, maar niet voor lang meer, moet nodig slapen!

Trusten. Of moet je nog nodig iets kwijt?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Nee, niet nodig iets kwijt hoor, moet ook nodig gaan slapen,morgen weer vroeg op. Dacht, misschien is er nog iemand die naar mijn gezeik wil luisteren, maar nee. Trusten! Ik ga maar slapen.

Slaap lekker dan maar!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Shining, ik wil nog wel even naar je gezeik luisteren hoor. :-)
Is er iemand wakker?
Ja hoor we zijn er wel
goeienavond dan maar. Ik heb koppijn, probeer daar vanaf te komen.... zie nu pas dat jullie en ik er helemaal alleen zijn.
Okee, 't was reuze gezellig hierzo ik ga es even kijken of ik nog kan slapen.
Hee Mamz.
Is je hoofdpijn al over?
Hoi SFO, nog aanwezsig?
Waar is Yasmijn trouwens? Al een tijdje geen oneliner van haar voorbij zien komen.

Twee glazen wijn op, en ik zit te twijfelen over een derde.... Jammer dat er altijd sjips bij hoort. Ik zit inmiddels een beetje aan m´n tax qua gewicht en moet echt weer even een tijdje wat minder snoepen. Maar dat lukt niet. Ik vind het zo lekker. Ik gebruik de verhuizing als excuus.

Ik weet ook wel dat het wel weer goed komt, maar eigenlijk vind ik van mezelf dat ik me zou moeten inhouden. PP vindt het wel best en zei vanmorgen: "hmmm lekkere bonbon.".

Ach ja. Ellek nadeel hep ze voordeel. :-)
Ahem, die bonbon was ik dus he?
Ik denk ik zeg het maar even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven