het VUT forum

09-05-2010 11:44 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die alles al een keer langs heeft zien komen en hier zijn heil zoekt/ af komt bouwen / herinneringen op wil halen ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geen zin om te posten maar ik lees wel even mee.....

Oke, hier de eeste kandidaten voor de Forum VUT:

Yasmijn

BGB

Angel 5
Voel jij je ook een fossiel zo af en toe, Leo?
De Vutters schrijven niet zo snel begrijp ik?

Neem de tijd dames
Ik wel. Ik zie amper tot nooit meer wat nieuws voorbij komen.

Nu weer de carriere/thuisblijfmoeder.

Hoevaak is die discussie niet gevoerd?

Heerlijk!
quote:dorinke schreef op 09 mei 2010 @ 11:51:

De Vutters schrijven niet zo snel begrijp ik?

Neem de tijd dames
Vroeger betekende forummen nog wat. Met een houten 14K4 modem, een computer met 640 Kb geheugen, 20 MHz processor, met je voeten op een stoofje omdat de kolenkachel uit was. Beeldscherm? Dat hadden we niet eens!

En toch was het leuker, je kende elkaar nog en je nam er de tijd voor.
VUT? Nee, daar ben ik nog te jong voor.

(Wat heerlijk om dit te kunnen zeggen trouwens.)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hahaha, dit topic is vast ergens uit ontstaan, maar ik blijf het wel even volgen. Voel me namelijk wel aangesproken. Met name door het 'afbouwen".
Ik zucht wel eens diep en dat geeft een heel opgelucht gevoel op het moment dat je voor de 3467889 keer hetzelfde topic voorbij ziet komen .

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:korenwolf schreef op 09 mei 2010 @ 11:54:

Vroeger betekende forummen nog wat. Met een houten 14K4 modem, een computer met 640 Kb geheugen, 20 MHz processor, met je voeten op een stoofje omdat de kolenkachel uit was. Beeldscherm? Dat hadden we niet eens!

En toch was het leuker, je kende elkaar nog en je nam er de tijd voor.

En je was met zo weinig forummers, iedereen kende elkaar. Soms waren er wel 30 (!) nieuwe berichten per dag! Dat werd nog bijgehouden toen.

En als er een rel was, iedereen was onmiddelijk ter plaatse en iedereen deed mee.
quote:korenwolf schreef op 09 mei 2010 @ 11:54:

En toch was het leuker, je kende elkaar nog en je nam er de tijd voor.Wij hadden vroeger ook een commodore 64
Ja, dat vind ik echt.
quote:Evidenza schreef op 09 mei 2010 @ 11:56:

Hahaha, dit topic is vast ergens uit ontstaan, maar ik blijf het wel even volgen. Voel me namelijk wel aangesproken. Met name door het 'afbouwen".Yep. Carriere of thuisblijfmoeder op de horrorpijlert
quote:Mamasaar schreef op 09 mei 2010 @ 11:58:

[...]

Wij hadden vroeger ook een commodore 64 Werken met Word Perfect. Wat dacht je daarvan!
Het is zelfs zo erg bij Yasmijn dat ze al weet welke mening het desbetreffende topic laat " ontploffen" .

We kunnen je natuurlijk in gaan zetten, Yas, om sommige topics beduidend in te korten.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 mei 2010 @ 11:59:

Het is zelfs zo erg bij Yasmijn dat ze al weet welke mening het desbetreffende topic laat " ontploffen" .

We kunnen je natuurlijk in gaan zetten, Yas, om sommige topics beduidend in te korten.Ja he? Alles is zo voorspelbaar, je weet wanneer de boel gaat escaleren. Die van Nesse deed het 'm
Het is nog erger: ik weet al wanneer Yasmijn gaat posten dat het allemaal zo voorspelbaar is.
Word Perfect, dat blauwe scherm met blokjes?!

Maar de inhoud en conclusies van die dezelfde topics evolueren toch wel, toch toch toch alsjeblief?
quote:korenwolf schreef op 09 mei 2010 @ 12:02:

Het is nog erger: ik weet al wanneer Yasmijn gaat posten dat het allemaal zo voorspelbaar is. Jij fossiel.
quote:dorinke schreef op 09 mei 2010 @ 12:02:

Maar de inhoud en conclusies van die dezelfde topics evolueren toch wel, toch toch toch alsjeblief?Jazeker: vooral de mening over welke hoeveelheid en lengte schaamhaar acceptabel is. Daar zit echt een enorme ontwikkeling in.
quote:korenwolf schreef op 09 mei 2010 @ 12:11:

[...]

Jazeker: vooral de mening over welke hoeveelheid en lengte schaamhaar acceptabel is. Daar zit echt een enorme ontwikkeling in.
Ik forum nu zo'n 3 jaar en voel me af en toe al een Viva-bejaarde. Heb al die discussies ook al meerder malen voorbij zien komen.
...
Jullie vergeten de zwangertopics:

- onveilig gevrijd: al 3 maanden niet ongesteld, ben ik zwanger?

- ik en vriend bloot rondgelopen, ben ik zwanger?

- al 100 jaar geen sex gehad, ben ik zwanger?
Wat zou er nou gebeuren als wij fossielen moeite doen zo'n topic een héél andere wending te geven? We weten namelijk als geen ander hoe voorspelbaar reacties zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven