Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
vrijdag 7 mei 2010 om 22:36
Ik heb vanavond de pagina gemaakt die je moet vullen met kantoorspulletjes. Had hele leuke paperclips gekocht met dieren, gummen in de vorm van schildpadden, een geo-driehoek, elastiekjes en een kinderschaar. Heb alles erin geplakt. Boek kan nu echt niet meer dicht maar is wel heel leuk geworden. Hoop echt zo snel mogelijk foto's te plaatsen.
zaterdag 8 mei 2010 om 00:00
zaterdag 8 mei 2010 om 08:42
Jee Fieka, wat een bagger tekeningen inderdaad, Nee, ik vind ze nog steeds mooi!
Soleil, super zeg, die eerste blz. (noah; tis soleil die m heeft gemaakt !
En Mocy ook al zo mooi! Ik merk dat ik altijd wel van heel erg gekleurde blz. houdt. Enneh, mijn vriend snapt er ook nog steeds de ballen niet van. Hij vind t megawazig
Soleil, super zeg, die eerste blz. (noah; tis soleil die m heeft gemaakt !
En Mocy ook al zo mooi! Ik merk dat ik altijd wel van heel erg gekleurde blz. houdt. Enneh, mijn vriend snapt er ook nog steeds de ballen niet van. Hij vind t megawazig
zaterdag 8 mei 2010 om 12:47
69, ja ik ben wel van de felle kleuren en de drukke motieven. Irl ben ik de rust zelve (not) maar als ik sommige frobels van mezelf bekijk denk ik, hmmm ze zouden dat eens psychisch moeten analyseren..haha.
Soleil, mooie pag.
Steph, ik ben nog niet gaan wandelen ermee. Af en toe lijkt die zelf wel aan de wandel.
Gemaakt met van die to do plakkertjes.
Soleil, mooie pag.
Steph, ik ben nog niet gaan wandelen ermee. Af en toe lijkt die zelf wel aan de wandel.
Gemaakt met van die to do plakkertjes.
zaterdag 8 mei 2010 om 21:30
quote:noahtb schreef op 07 mei 2010 @ 22:36:
Jij ook Soleil.. Heb je dat allemaal met potlood gedaan?
Ja, met potlood inderdaad. Was nog een heel gedoe, want ik had ergens in een lade een doosje potloden gevonden. Daar ben ik vrolijk mee aan de slag gegaan, maar de punten braken steeds af. Zelfs ín de puntenslijper Uiteindelijk bij de Hema nieuwe potloden gehaald, maar die kleuren waren heel anders én (raar eigenlijk) er zit geen paars in die doos van de Hema
Dus met veel gevloek en getier heb ik het af weten te maken met mijn oude brekende potloden.
Voortaan ga ik met viltstiften aan de slag denk ik
Jij ook Soleil.. Heb je dat allemaal met potlood gedaan?
Ja, met potlood inderdaad. Was nog een heel gedoe, want ik had ergens in een lade een doosje potloden gevonden. Daar ben ik vrolijk mee aan de slag gegaan, maar de punten braken steeds af. Zelfs ín de puntenslijper Uiteindelijk bij de Hema nieuwe potloden gehaald, maar die kleuren waren heel anders én (raar eigenlijk) er zit geen paars in die doos van de Hema
Dus met veel gevloek en getier heb ik het af weten te maken met mijn oude brekende potloden.
Voortaan ga ik met viltstiften aan de slag denk ik
zondag 9 mei 2010 om 09:08
zondag 9 mei 2010 om 12:09
Hier geen Action in de buurt. Maar dat geeft geen garantie dat je je niet overmatig te buiten kan gaan aan wreck-spullen.
Ik moest ook iets hebben uit de stad. Kwam met leuke spulletjes thuis....behalve met dat waar ik de stad voor in ging
Bij Xenos zag ik leuke kaarten. En bij een winkeltje wat de Weg-Is-Weg heet heb ik gave stikkers gescoord. En ik heb ook een ander boekje gekocht. Heeft niets met wrecken te maken (maar gaat over stoppen met roken). Er staan kleine tekeningetjes in....die ik spontaan ging inkleuren en bijtekenen.
Vriend vroeg of ik een nieuwe journal had gekocht. Hij was geschokt dat ik nu ook in andere dingen ging "kliederen" (zoals hij het noemt). Ik heb hem beloofd van zijn boeken af te blijven.
En ik kon het niet. De leave this page blank ook echt blank te laten.
Ik moest ook iets hebben uit de stad. Kwam met leuke spulletjes thuis....behalve met dat waar ik de stad voor in ging
Bij Xenos zag ik leuke kaarten. En bij een winkeltje wat de Weg-Is-Weg heet heb ik gave stikkers gescoord. En ik heb ook een ander boekje gekocht. Heeft niets met wrecken te maken (maar gaat over stoppen met roken). Er staan kleine tekeningetjes in....die ik spontaan ging inkleuren en bijtekenen.
Vriend vroeg of ik een nieuwe journal had gekocht. Hij was geschokt dat ik nu ook in andere dingen ging "kliederen" (zoals hij het noemt). Ik heb hem beloofd van zijn boeken af te blijven.
En ik kon het niet. De leave this page blank ook echt blank te laten.