Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zondag 9 mei 2010 om 16:55
zondag 9 mei 2010 om 17:13
zondag 9 mei 2010 om 17:38
Fieka, wat leuk die gekleurde zebra!
Ik wil ook per se wat met die pagina doen, maar ik weet nog niet wat.
Ik dacht dat scrapbooken het op een cratieve manier inplakken van foto's is? Dus dat je je fotoalbum opleukt met van alles en nog wat. Lintjes, stofjes, mooie letters, verf en alles wat je maar bedenken kunt.
Ik wil ook per se wat met die pagina doen, maar ik weet nog niet wat.
Ik dacht dat scrapbooken het op een cratieve manier inplakken van foto's is? Dus dat je je fotoalbum opleukt met van alles en nog wat. Lintjes, stofjes, mooie letters, verf en alles wat je maar bedenken kunt.
zondag 9 mei 2010 om 18:24
Scrapbooking is creatief foto's inplakken (zegt een expert die erachter is gekomen dat dat spul duur is maar ook voor een WTJ te gebruiken). Maar dat zei Soleil ook al.
To-do-list voor morgen:
-action
-xenos (moest ik toch heen voor andere hobby)
-gellijm kopen.
Die zebra's zijn mooi, die kaart ken ik wel.
To-do-list voor morgen:
-action
-gellijm kopen.
zondag 9 mei 2010 om 18:45
quote:steph schreef op 09 mei 2010 @ 18:24:
Scrapbooking is creatief foto's inplakken (zegt een expert die erachter is gekomen dat dat spul duur is maar ook voor een WTJ te gebruiken). Maar dat zei Soleil ook al.
To-do-list voor morgen:
-action
-gellijm kopen.
To-do-list voor morgen:
-action
-gellijm kopen.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
maandag 10 mei 2010 om 19:04
quote:steph schreef op 10 mei 2010 @ 18:29:
Ben alleen in de action geweest waar ze geen gellijm hebben. Heb ook parasolletjes gekocht (waar heb ik dat eerder gezien?).
Bij mij!
Ik had wel laatst bij de Action glitterlijm gekocht. Daar wil ik nog wat mee doen bij glue this page....
Ik had deze ook nog gedaan....
Ben alleen in de action geweest waar ze geen gellijm hebben. Heb ook parasolletjes gekocht (waar heb ik dat eerder gezien?).
Bij mij!
Ik had wel laatst bij de Action glitterlijm gekocht. Daar wil ik nog wat mee doen bij glue this page....
Ik had deze ook nog gedaan....