Mode & Beauty alle pijlers

jurk voor bruiloft?

09-05-2010 17:16 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een bruiloft (alleen 's avonds). Ik heb hiervoor een leuk jurkje (vind ik zelf) bij de C&A gekocht. Hij is roze/rood met wit...Kostte 20 euro. Ik kan geen plaatje vinden op het internet.

Nou zei een vriendin dat ik op de bruiloft echt niet met zo'n goedkoop ding kon aankomen. Dit maakt me een beetje onzeker...is het raar om met een goedkope jurk naar een bruiloft te gaan?
Foto aantikken, eigenschappen, opslaan control C

Dan 5e van recht naar links je venstertje aantikken.

Toestaan, en met control v je foto in het balkje plaatsen.

Succes.

Ben benieuwd naar je jurk.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Anoniempje111 schreef op 09 mei 2010 @ 17:57:

Ik heb een foto gemaakt van het jurkje...hoe krijg ik hem hier op?hmmm dat kan dus niet
Anoniempje, om de foto op het forum te krijgen moet hij eerst ergens op internet staan.

Dus plaats 'm bijvoorbeeld op mijnalbum.nl, of bij flickr.com.

Van daaruit kun je dan de link naar je foto hier plaatsen.
Je kunt hem hier uploaden:

Uploaden

Dan krijg je een url naar je foto en die kan je weer hier in het forum plakken om het te laten zien.
jurkje
Pfff....het is gelukt

Bedankt voor de hulp, hihi
Superleuk!!!

Kan prima naar een bruiloft :-)
Ik vind 'm ook leuk! Heb over een paar maanden ook een bruiloft en ga ook maar even bij de C&A neuzen, tnx voor tip!
Leuk!

Lekker aantrekken
Mijn vriendin is in een prachtige c&a jurk getrouwd!!!!

Wat een gezeik van jouw vriendin zeg. Als jij t leuk vind en je er happy in voelt trek je m lekker aan! Veel plezier.
Nou ben ik helemaal gerustgesteld
Ik heb 'm gezien, en ik vind het een beeldige jurk.

Leuk feestelijk, met de schouders bloot, prima print, goed zo!!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Schattig! Aandoen zeg ik en een witte bolero kan prima of anders zacht roze als je niet een witte wilt.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Ik heb de foto gezien, wat een beeldig jurkje. Witte bolero kan prima hoor. Ik vind een legging met pumps niet geschikt voor een bruiloft en denk ik ook niet bij dit jurkje passen.
Ja leuk!

Kan je gewoon aantrekken hoor
Prima jurkje, hoor!
Leuk jurkje hoor, wat naar dat je vriendin zoiets zegt.

Offtopic: Robo, heel veel plezier op je eigen trouwbelofteoverdoendag!
Wat lief!

Thanks Juniper :-)

Ik hoop dat al onze gasten er net zo leuk uitzien als TO!
quote:robo schreef op 09 mei 2010 @ 17:37:

[...]

Gelijk heb je!!!

Ik ga zelf as zaterdag trouwen (nou ja, trouwbelofte overdoen, whatever)

Wat leuk! Als ik iets romantisch vind is dat het wel.

Eh.... ik neem aan dat ik je daarmee ook feliciteren kan? ( van harte met jullie voorgenomen trouwherbelofte, of zoiets? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb eens een fantastisch chique jurkje bij de Kringloop gescoord, voor destijds 8 gulden.
Wat een mooi jurkje trouwens, Anoniempje111.
Leuk jurkje, en voor als het kouder wordt inderdaad een leuk wit vestje/jasje/bolero eroverheen. Of je de sandaaltjes of de pumps aandoet zou ik even laten afhangen van het weer. Als het heel erg warm is hoef je niet echt een panty aan natuurlijk. Maar anders is een panty wel zo netjes, en dan zijn die pumps weer handiger.

Overigens had mijn moeder een geweldig mooi en vooral wit jasje aan op mijn bruiloft. Mijn tante zag haar (voordat ze mij had gezien) en vertelde mijn moeder dat dat toch eigenlijk niet kon op de bruiloft van je dochter... Wel dus, mijn moeder was meegeweest mijn jurk uitzoeken en wist dat ik een allesbehalve witte jurk aanhad

Sommige mensen interpreteren de regels wel heel zwart-wit ;)

Overigens: een beetje wit is helemaal niet erg. Een mooie witte rok vind ik ook nog steeds goed kunnen op een bruiloft. Als je maar niet helemaal in het wit gaat (tenzij je weet dat de bruid niet in het wit gaat natuurlijk).
Ik heb twee maanden geleden een bruiloft van een vriendin en had ook niets om aan te trekken. Uiteindelijk heb ik nog een jurkje weten te scoren voor 25 euro in de uitverkoop. Niemand die er wat van zei.

Ik vermoed dat je vriendin gewoon jaloers is dat jij zulke leuke jurkjes weet te scoren voor zo weinig geld. Lekker aantrekken die jurk en vooral heel veel plezier.

En wat betreft dat wit dragen op een bruiloft: ik ben zelf 3 jaar geleden getrouwd en van mij mocht iedereen aantrekken waar hij/ zij zich prettig in voelde. En al was dat wit, so what? Ik zat daar niet mee. Het was voor mij pas anders geworden als er nog een dame zich in een bruidsjurk had gehesen. Dus misschien is de dresscode wel niet zo strak. Neem anders contact op met het bruidspaar/ de ceremoniemeester en vraag het hen.
anoniem_39014 wijzigde dit bericht op 09-05-2010 18:42
Reden: over wit
% gewijzigd
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 mei 2010 @ 18:32:

Wat leuk! Als ik iets romantisch vind is dat het wel.

Eh.... ik neem aan dat ik je daarmee ook feliciteren kan? ( van harte met jullie voorgenomen trouwherbelofte, of zoiets? )

Vind het juist lief, dat je me feliciteert :-)

We zijn drie jaar geleden snel-snel getrouwd in Las Vegas, dus nu krijg ik alsnog de bruiloft die we toen niet hadden. Inclusief bemoeizuchtige schoonmoeder, maar ook met eigengemaakte jurk!

Heb er nu toch wel zin in.

Sorry Anoniempje, wil je topic niet vervuilen natuurlijk :-)
Eens met alle anderen.

Wat maakt het nou uit wat het heeft gekost. En als mensen het jurkje zouden herkennen van de C&A, zullen ze er zelf ook wel winkelen.

Gewoon lekker aan doen.
Ik heb geen motto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven