jurk voor bruiloft?
zondag 9 mei 2010 om 17:16
Ik heb binnenkort een bruiloft (alleen 's avonds). Ik heb hiervoor een leuk jurkje (vind ik zelf) bij de C&A gekocht. Hij is roze/rood met wit...Kostte 20 euro. Ik kan geen plaatje vinden op het internet.
Nou zei een vriendin dat ik op de bruiloft echt niet met zo'n goedkoop ding kon aankomen. Dit maakt me een beetje onzeker...is het raar om met een goedkope jurk naar een bruiloft te gaan?
Nou zei een vriendin dat ik op de bruiloft echt niet met zo'n goedkoop ding kon aankomen. Dit maakt me een beetje onzeker...is het raar om met een goedkope jurk naar een bruiloft te gaan?
zondag 9 mei 2010 om 17:20
Wat maakt het nou uit wat een jurkje kost, voor mijn part heb je het voor ¤ 5,- op de markt gekocht. Als het een leuk jurkje is dat jou mooi en feestelijk staat, gaat er echt niemand vragen of het wel minstens ¤ 75,- heeft gekost anders mag je niet naar binnen. Echt een rare reactie van je vriendin.
zondag 9 mei 2010 om 17:21
zondag 9 mei 2010 om 17:24
Duh, je doet moeite om er leuk uit te zien, daar gaat het toch om? Als je op die bruiloft bent moet je maar eens rondkijken hoeveel mensen er in een jeans rondlopen. En kun jij dan aan die jeans zien of het er eentje van C&A is of van Dolce & nogwat?? Nee dus.
Enige nadeel van een wat goedkoper jurkje is dat nog iemand anders hetzelfde aan kan hebben...
Niemand vertellen wat het heeft gekost. Mensen kunnen niet in jouw beurs kijken.
Enige nadeel van een wat goedkoper jurkje is dat nog iemand anders hetzelfde aan kan hebben...
Niemand vertellen wat het heeft gekost. Mensen kunnen niet in jouw beurs kijken.
zondag 9 mei 2010 om 17:24
Wel een beetje anders, maar toen ik net op internet zat te kijken naar een jurk voor mijn dochter ook voor een bruiloft. Daar zag ik een hele leuke alleen voor bijna 100 euro.
Later op nog een site gekeken een jurkje, die ik nog leuker vind voor 30 euro.
Denk je dat hun het kunnen zien hoe duur jouw jurk gekost heeft?
Later op nog een site gekeken een jurkje, die ik nog leuker vind voor 30 euro.
Denk je dat hun het kunnen zien hoe duur jouw jurk gekost heeft?
zondag 9 mei 2010 om 17:30
ze gaf ook vooral de combi: goedkoop en C&A aan; je kunt misschien niet aan de jurk zien datie zo goedkoop is (tenminste dat vind ik niet??) maar waarschijnlijk zullen veel mensen hem wel hebben zien hangen en dus weten datie zo goedkoop is EN van de C&A komt.
Ik dacht zelf ook wel dat het kon, omdat de bruiloft geen speciale dresscode heeft en er waarschijnlijk inderdaad veel mensen in spijkerbroek komen...
Maar na aanleiding van eerste reactie: mag er helemaal geen wit in de jurk zitten? of is een beetje niet erg?
Ik dacht zelf ook wel dat het kon, omdat de bruiloft geen speciale dresscode heeft en er waarschijnlijk inderdaad veel mensen in spijkerbroek komen...
Maar na aanleiding van eerste reactie: mag er helemaal geen wit in de jurk zitten? of is een beetje niet erg?
zondag 9 mei 2010 om 17:33
zondag 9 mei 2010 om 17:35
Het gaat erom dat jij het een leuk jurkje vind. En zolang goedkoop alleen op de prijs slaat lijkt me het al helemaal geen probleem. Ik gebruik goedkoop trouwens ook wel eens als een aanduiding voor lelijke glansstof, net niet kleurtje, beetje ordinair, maar ik neem aan dat dat hier niet het geval is.
zondag 9 mei 2010 om 17:37
quote:Anoniempje111 schreef op 09 mei 2010 @ 17:35:
Nou ik ben weer enigzins gerustgesteld door de reacties hier. Ik doe hem gewoon aan
Gelijk heb je!!!
Ik ga zelf as zaterdag trouwen (nou ja, trouwbelofte overdoen, whatever) en ik vind het alleen maar leuk om te zien dat mensen moeite gedaan hebben en er leuk uitzien.
Of dat nou voor 5¤ of voor 500¤ gelukt is.. echt het lààtste waar ik me mee bezig hou!
Laat je vriendin maar lullen hoor, ik vind het een nare reactie van haar die meer zegt over haar wereldbeeld dan over jouw mooie jurk.
Nou ik ben weer enigzins gerustgesteld door de reacties hier. Ik doe hem gewoon aan
Gelijk heb je!!!
Ik ga zelf as zaterdag trouwen (nou ja, trouwbelofte overdoen, whatever) en ik vind het alleen maar leuk om te zien dat mensen moeite gedaan hebben en er leuk uitzien.
Of dat nou voor 5¤ of voor 500¤ gelukt is.. echt het lààtste waar ik me mee bezig hou!
Laat je vriendin maar lullen hoor, ik vind het een nare reactie van haar die meer zegt over haar wereldbeeld dan over jouw mooie jurk.
zondag 9 mei 2010 om 17:40
quote:borderwalk schreef op 09 mei 2010 @ 17:35:
Het gaat erom dat jij het een leuk jurkje vind. En zolang goedkoop alleen op de prijs slaat lijkt me het al helemaal geen probleem. Ik gebruik goedkoop trouwens ook wel eens als een aanduiding voor lelijke glansstof, net niet kleurtje, beetje ordinair, maar ik neem aan dat dat hier niet het geval is.Ik vind hem er in ieder geval niet goedkoop uitzien. Het is jammer dat ik geen foto ervan kan vinden anders had ik hem hier even kunnen posten. Het is in ieder geval geen glanstof, maar van katoen of iets dergelijks. Met dan wel zo'n strikje rond het middel dat wel iets glanst.
Het gaat erom dat jij het een leuk jurkje vind. En zolang goedkoop alleen op de prijs slaat lijkt me het al helemaal geen probleem. Ik gebruik goedkoop trouwens ook wel eens als een aanduiding voor lelijke glansstof, net niet kleurtje, beetje ordinair, maar ik neem aan dat dat hier niet het geval is.Ik vind hem er in ieder geval niet goedkoop uitzien. Het is jammer dat ik geen foto ervan kan vinden anders had ik hem hier even kunnen posten. Het is in ieder geval geen glanstof, maar van katoen of iets dergelijks. Met dan wel zo'n strikje rond het middel dat wel iets glanst.
zondag 9 mei 2010 om 17:43
quote:tuffers schreef op 09 mei 2010 @ 17:37:
Ach meid, lekker aandoen! Je zult er vast hartstikke leuk in uitzien en C&A heeft leuke spullen. Heb je er ook al schoentjes bij? En iets eroverheen als het koud is? Een bolero?
Ja ik heb er sandaaltjes met een hakje bij (ook goedkoop :p) of pumps... Ik vind de sandaaltjes eigenlijk leuker, maar dan kan er geen panty onder.
Een vestje/bolero heb ik nog niet...alleen een witte, maar dat lijkt me niet zo handig.
Ach meid, lekker aandoen! Je zult er vast hartstikke leuk in uitzien en C&A heeft leuke spullen. Heb je er ook al schoentjes bij? En iets eroverheen als het koud is? Een bolero?
Ja ik heb er sandaaltjes met een hakje bij (ook goedkoop :p) of pumps... Ik vind de sandaaltjes eigenlijk leuker, maar dan kan er geen panty onder.
Een vestje/bolero heb ik nog niet...alleen een witte, maar dat lijkt me niet zo handig.
zondag 9 mei 2010 om 17:51
Ik had vorig jaar de bruiloft van de broer van mijn vriend.
Toen ben ik met mijn schoonmoeder wezen winkelen voor kleren. Zij betaalde ook vond ik echt vet lief.
Toen heb ik ook voor 30 euro een jurkje gekocht bij de C&A.
Was heel feestelijk kort jurkje van paarse glansstof en verschillende laagjes. Ook nog een paar schoenen erbij gekocht die waren dan wel iets duurder, maar die gebruik ik nog steeds vaak voor nette gelegenheden. En voor erover heen had ik een bolero van 15 euro van de Miss Etam (niet echt mijn winkel maar wel van me schoonmoeder).
En ik heb super veel complimenten gekregen dat ik er zo mooi uitzag.
Dus het kan prima, je kan het echt zelf wel beoordelen.
De rest van mijn schoonfamillie had ook allemaal de wat nettere kleding van de gewone gemiddelde winkels aan.
Anders is het ook voor veel mensen gewoon niet te betalen.
Toen ben ik met mijn schoonmoeder wezen winkelen voor kleren. Zij betaalde ook vond ik echt vet lief.
Toen heb ik ook voor 30 euro een jurkje gekocht bij de C&A.
Was heel feestelijk kort jurkje van paarse glansstof en verschillende laagjes. Ook nog een paar schoenen erbij gekocht die waren dan wel iets duurder, maar die gebruik ik nog steeds vaak voor nette gelegenheden. En voor erover heen had ik een bolero van 15 euro van de Miss Etam (niet echt mijn winkel maar wel van me schoonmoeder).
En ik heb super veel complimenten gekregen dat ik er zo mooi uitzag.
Dus het kan prima, je kan het echt zelf wel beoordelen.
De rest van mijn schoonfamillie had ook allemaal de wat nettere kleding van de gewone gemiddelde winkels aan.
Anders is het ook voor veel mensen gewoon niet te betalen.