Mode & Beauty alle pijlers

jurk voor bruiloft?

09-05-2010 17:16 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een bruiloft (alleen 's avonds). Ik heb hiervoor een leuk jurkje (vind ik zelf) bij de C&A gekocht. Hij is roze/rood met wit...Kostte 20 euro. Ik kan geen plaatje vinden op het internet.

Nou zei een vriendin dat ik op de bruiloft echt niet met zo'n goedkoop ding kon aankomen. Dit maakt me een beetje onzeker...is het raar om met een goedkope jurk naar een bruiloft te gaan?
Leuk jurkje! Prima voor een bruiloft!
Robo, heel veel plezier toegewenst!

Ik hoop dat je een hele mooie dag hebt met een fijn zonnetje
TO: Ik heb vorige week toevallig hetzelfde jurkje gescoord en ben er erg blij mee, omdat 'ie zo ontzettend leuk staat. Heb er een witte bolero met korte mouw bij en wil er nog één bij met lange mouw. Heb 'm niet voor een speciale gelegenheid gekocht, maar denk wel dat ik 'm binnenkort bij een bruiloft aan ga doen (toch niet dezelfde bruiloft als jij ?). Het is geen bruiloft waar erg aan kledingregeltjes gedaan wordt, maar als 't wel wat chiquer was geweest had ik 'm ook gewoon aangedaan, het is een leuk jurkje en de regel van 'geen wit' geldt in mijn ogen alleen voor bijna compleet witte outfits.

(Was zelf een keer daggast op een bruiloft en ik had al een jurkje gekocht voordat de bruid liet weten dat er een dresscode, tenue de ville, was. Goed, de jurk paste wel binnen de dresscode, maar er werd me wel erg duidelijk gemaakt dat hier ook absoluut niet van afgeweken mocht worden, bruid werd zelfs al een beetje boos toen ik als grapje twijfelde of m'n jurk nou boven of onder de knie was. Goed, op DE dag was de zus van de bruidegom in een wit linnen rok/blouse, een kennis in een rokje ver boven de knie en een vriendin in gala...)

Denk dus dat je redelijk veilig zit!
quote:robo schreef op 09 mei 2010 @ 18:39:

[...]

Vind het juist lief, dat je me feliciteert :-)

We zijn drie jaar geleden snel-snel getrouwd in Las Vegas, dus nu krijg ik alsnog de bruiloft die we toen niet hadden. Inclusief bemoeizuchtige schoonmoeder, maar ook met eigengemaakte jurk!

Heb er nu toch wel zin in.

Sorry Anoniempje, wil je topic niet vervuilen natuurlijk :-)

Dat geeft niet, mijn felicitaties ook!

En in Las Vegas getrouwd? Dat is ook niet echt alledaags, tenminste niet voor Nederlanders. Wel erg speciaal als je je bruiloft nog een keer over doet. En een eigen gemaakte jurk, dat is helemaal super...dat zou ik ook wel willen, als ik daar enig talent voor zou hebben (en dat heb ik dus niet :p)
Trouwens alle reacties maken me helemaal blij

Ik ben nog nooit eerder op een bruiloft geweest, dus ik was/ben nogal onzeker over wat wel/niet kan. En dan is dit nog een bruiloft zonder dresscode...zou helemaal erg zijn als er een tenue de ville (of andere) dresscode was (ik weet niet eens wat het IS) waar dan ook nog eens zo op gehamerd wordt :S.

Nee, als ik ga trouwen mag iedereen komen zoals die wil; in gala of in spijkerbroek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven