Terug bellen?
zondag 9 mei 2010 om 18:46
zondag 9 mei 2010 om 18:47
zondag 9 mei 2010 om 18:52
goed.... MC is hier al....
ik bel nu in de geheimcode Sellena naar Yo, SC, SD en Kaetje... en naar de anderen die zich ook bekommeren om je Sellena...
ik laat de telefoon dus 1x overgaan en hang direct op.... dan weten ze dat het over jou gaat....
ja we vinden het allemaal heel belangrijk!!!!
Dus zeg ff Sellena... hoe laat moeten we bij je zijn? Ons plan gaat werken !! Daar ben ik van overtuigd!
ik bel nu in de geheimcode Sellena naar Yo, SC, SD en Kaetje... en naar de anderen die zich ook bekommeren om je Sellena...
ik laat de telefoon dus 1x overgaan en hang direct op.... dan weten ze dat het over jou gaat....
ja we vinden het allemaal heel belangrijk!!!!
Dus zeg ff Sellena... hoe laat moeten we bij je zijn? Ons plan gaat werken !! Daar ben ik van overtuigd!
zondag 9 mei 2010 om 19:38
*haarverf is aan het intrekken... moet zo dus weer even weg*
In de notendop Julia....
Sellena heeft een telefoontje gehad.. met een nummer in haar scherm maar die kende ze niet... die persoon heeft de telefoon 1x over laten gaan en toen (bewust) weer opgehangen.....
en nu wil ze weten wat ze ermee moet...
wij zeggen hier.... verkleed je... praat met een andere stem.. (bij voorkeur met een zachte g en een harde l... ) en vraag aan de persoon de reden van het belletje naar sellena....
In de notendop Julia....
Sellena heeft een telefoontje gehad.. met een nummer in haar scherm maar die kende ze niet... die persoon heeft de telefoon 1x over laten gaan en toen (bewust) weer opgehangen.....
en nu wil ze weten wat ze ermee moet...
wij zeggen hier.... verkleed je... praat met een andere stem.. (bij voorkeur met een zachte g en een harde l... ) en vraag aan de persoon de reden van het belletje naar sellena....
zondag 9 mei 2010 om 19:47
*breekt beide benen bij het binnenkomen*
Goffer, ik kreeg om 18.52 een Sellena alert binnen op mijn mobiel
Nou jullie snappen ik heb tegen mijn moeder gezegd:
"mam, laat het toetje van het 3 gangen diner maar zitten, ik MOET nu dringend weg.
Mijn hulp is dringend nodig.
150km per uur naar huis gescheurd, heb ik allemaal over voor dit topic en dan nu....
Ze heeft nog niet gebeld...das goed nieuws wat ze had ons masterplan nog niet gehoord.
Zak ook dat Sellena per ongeluk tegen zichzelf aan het praten was?
get a life?
Kind daar hebben wij toch helemaal geen tijd voor....jij wel soms?
De hond moet dringend uit maar ik durf hier nu echt niet meer weg.
Stel je voor dat ik de zinderende ontknoping mis...
Is SC al terug eigenlijk?
Die wil dit ook niet missen natuurlijk....
Goffer, ik kreeg om 18.52 een Sellena alert binnen op mijn mobiel
Nou jullie snappen ik heb tegen mijn moeder gezegd:
"mam, laat het toetje van het 3 gangen diner maar zitten, ik MOET nu dringend weg.
Mijn hulp is dringend nodig.
150km per uur naar huis gescheurd, heb ik allemaal over voor dit topic en dan nu....
Ze heeft nog niet gebeld...das goed nieuws wat ze had ons masterplan nog niet gehoord.
Zak ook dat Sellena per ongeluk tegen zichzelf aan het praten was?
get a life?
Kind daar hebben wij toch helemaal geen tijd voor....jij wel soms?
De hond moet dringend uit maar ik durf hier nu echt niet meer weg.
Stel je voor dat ik de zinderende ontknoping mis...
Is SC al terug eigenlijk?
Die wil dit ook niet missen natuurlijk....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 mei 2010 om 20:12
zondag 9 mei 2010 om 20:21
*hijgt nog na* Ben er ook weer! Dank voor de noodoproep Whatever! Kon nog net het toetje naar binnen werken, maar de koffie heb ik gemist. En daar word ik meestal nogal sjaggerijnig van. Dus Sellena, kom er maar in.
Heb ik veel gemist trouwens?
*gaat even bijlezen*
Whatever en SD
Heel goed dat jullie Sellena achter haar afgezakte broek aanzitten.
En dat vindt dat wij een leven moeten krijgen?! Tskkk....
Heb ik veel gemist trouwens?
*gaat even bijlezen*
Whatever en SD
Heel goed dat jullie Sellena achter haar afgezakte broek aanzitten.
En dat vindt dat wij een leven moeten krijgen?! Tskkk....
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 20:28
Hey Sc!!
Fijn dat je er weer bent....!
Ik krijg als het klopt zo visite.... maar ik laat jullie heus niet zitten hoor.... zal hooguit ietsjes trager zijn dan anders..
Ja als jullie je toetjes of koffie laten staan en hier naar toe komen vliegen... ga ik gewoon een onbeleefde gastvrouw zijn en dit topic af en toe checken.....
tsja je moet er wat voor over hebben .........
Fijn dat je er weer bent....!
Ik krijg als het klopt zo visite.... maar ik laat jullie heus niet zitten hoor.... zal hooguit ietsjes trager zijn dan anders..
Ja als jullie je toetjes of koffie laten staan en hier naar toe komen vliegen... ga ik gewoon een onbeleefde gastvrouw zijn en dit topic af en toe checken.....
tsja je moet er wat voor over hebben .........
zondag 9 mei 2010 om 20:31
Voor mij geen films (niet de concentratie voor) en geen serie (te eng op dit moment). Ben ernstig aan het cocoonen. Schijnt bij de zwangerschap te horen. Maar forummen kan ik wel, dus ik blijf hier gewoon even hangen.
Toetjes, koekjes en al het andere lekkers mogen jullie virtueel delen. Ben ik altijd voor in (ook zonder zwangerschap )
Toetjes, koekjes en al het andere lekkers mogen jullie virtueel delen. Ben ik altijd voor in (ook zonder zwangerschap )
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
zondag 9 mei 2010 om 20:36
quote:whatever78 schreef op 09 mei 2010 @ 20:20:
oh doet me denken... vanavond is weer Vampire diaries ...
kijkt iemand dat?
ik vind dat echt een geweldige serie!!
heeft wat weg van twilight.... als je die film leuk vond dan vind je deze serie ook leuk!
ja sorry hoor, maar Vampire Diaries moet ik echt wel zien
Ik smacht al weer een week naar Damon en Stephan...
SC even voor jouw informatie....zulke heren lopen niet in de Hofstad hoor
*gaat snel bakkie koffie zetten voor SC, anders is ze niet te harden de rest van de avond*
oh doet me denken... vanavond is weer Vampire diaries ...
kijkt iemand dat?
ik vind dat echt een geweldige serie!!
heeft wat weg van twilight.... als je die film leuk vond dan vind je deze serie ook leuk!
ja sorry hoor, maar Vampire Diaries moet ik echt wel zien
Ik smacht al weer een week naar Damon en Stephan...
SC even voor jouw informatie....zulke heren lopen niet in de Hofstad hoor
*gaat snel bakkie koffie zetten voor SC, anders is ze niet te harden de rest van de avond*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!