3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zondag 9 mei 2010 om 20:42
quote:stratego schreef op 09 mei 2010 @ 20:32:
iedereen
Ik heb een enorme treinreis achter de rug in een spijkerlegging die halverwege afzakt tijdens het zitten.
Leuk joh!
Hoe is het hier verders?Fijn dat je uit je schuld en schaamhoekje bent Straatje, volgende keer is oeps en sorry voldoende hoor, dan hoef je niet zo zielie in een hoekkie te gaan staan.
iedereen
Ik heb een enorme treinreis achter de rug in een spijkerlegging die halverwege afzakt tijdens het zitten.
Leuk joh!
Hoe is het hier verders?Fijn dat je uit je schuld en schaamhoekje bent Straatje, volgende keer is oeps en sorry voldoende hoor, dan hoef je niet zo zielie in een hoekkie te gaan staan.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zondag 9 mei 2010 om 20:49
Hoi, daar ben ik weer, ik was wat afgeleid.
voor Noanne, lief van je , en alsnog sorry
volgens mij wilde ik nog wat op tv zien maar ik weet niet meer wat, dus nu ga ik even op de online gids kijken en met dochter (die reuze moeilijk doet want wil niet naar bed) bemoeien!
voor Noanne, lief van je , en alsnog sorry
volgens mij wilde ik nog wat op tv zien maar ik weet niet meer wat, dus nu ga ik even op de online gids kijken en met dochter (die reuze moeilijk doet want wil niet naar bed) bemoeien!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zondag 9 mei 2010 om 20:52