LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Wat goed dat jij aan Pebbles denkt Nathje, nu denk ik ook aan je Pebbles .

Harrie gaat toch werken, hij had al klus staan. Maar geloof dat het ook weer wat beter gaat. Hij is nu even iets wegbrengen maar daarna gaan we samen strijken . Het stuccen is gewoon echt heel erg zwaar werk, en hij had een aantal van die klussen achter elkaar. Dat valt dan altijd zwaar bij hem. Hij kan ook niet normaal rustig werken, als hij werkt, dan werkt hij hard en door en moet het af. En dan moet hij vervolgens bijkomen of ontladen ofzo.

Leuk, die kikkervisjes, ben benieuwd of ze blijven leven. Bij ons gingen ze dood vorig jaar. Zielig .

O, daar is Harrie, ik ga de strijkplank pakken. Jippie.

Avondje plannen is nog niet makkelijk, maar misschien doe ik dan maar gewoon plannen dat we filmpje kijken enzo, terwijl Knorrie in zijn eigen bedje ligt .
Kikkervisjes moeten komkommer, volgens de buurvrouw, maar zou niet weten hoe, in plakjes, of een hele .
Hahaha, ik denk geraspt .
..
Samen strijken is toch best leuk. Leuker dan alleen strijken. Het schept een band. Nu is Harrie tanken en kan ik nog even mijn mail checken.
Haha, samen strijken heb ik ook gedaan. Ik strijk en Sjaak zit op de bank en kijkt ernaar . Maar het is alweer klaar, ik hou het zo goed bij sinds mijn moeder weg is, ben erg trots op mezelf .

Ik heb niks gehad voor moederdag . Zowel kdv als school doen er niet aan (bij beide besloten door de Ouderraad, stelletje politiek correcte geitenwollensokken). Maar Sjaak had een 'moederdagbarbecue' georganiseerd, er kwamen twee bevriende stellen met hun kinderen eten. Was heel lekker en gezellig en ik heb er niks voor gedaan. Dus ook wel soort verwennerij.

Ook van mij nog een voor Pebbles.

Onze kikkervisjes (van school) krijgen gedroogde watervlooien. Maar heb inderdaad ook gehoord dat ze dól zijn op komkommer. Nog niet geprobeerd, ik ben als de dood dat die krengen de vakantie niet overleven .

Nu Peter R. de Vries kijken, hij heeft weer eens iemand ontmaskerd .
Misschien luisten ze ook levende watervlooien? Die at onze gevonden-ieniminie-salamander-die-toch-dood-is en kocht ik bij dierenwinkel.

Ik heb mama vandaag minder gemist dan de afgelopen weken. Alsof er naar toe zwaarder is dan de dag zelf. Maar heel lief dat jullie aan mij dachten.

Ik kreeg van GP een hart van aluminiumfolie op een vel papier met allemaal harten met teksten er om heen. Lieve teksten als "ik hou van jou", "mama is de allerliefste van de wereld" en "ik vind jou mooi" , maar ook "jij kan goed koken" (niet echt) en "jij hebt veel boeken".

Van KP een ingekleurde beer met hart en daarin had hij geschreven: "voor mama ik hou van jou en ook veel van papa"

Zo schattig als ze gaan schrijven. Van de week schreef KP ook al op een hart (hij is nogal van de harten, ook de tafel was er mee versierd):

"mama ik hou van jou ik vint jou egt heel luek"

En Moshje had zelfs op zijn kdv dag een tasje van papier gevingerverfd (jaja) met daarin theezakjes.
Cute al die knutsels. En Sjaak scoort ook punten, Lila!

Net de directie van school gemaild met verzoek betreffende de schoolvakantie. Ik ben benieuwd wat ze ermee gaat doen.

Als het niet kan dan moeten we iets anders verzinnen maar ik denk dat we dan niet gaan en dat ik dan wel vrij neem in de schoolvakantie periode, of zoiets.
Goeiemorgen!

Wat onwijs lief die Pebbeltjes met hun teksten (jij hebt veel boeken, te schattig).

Spannend Nath. Volgens mij verschilt het per school, maar ik heb verschillende vrienden die allebei ondernemen en die hebben allemaal al een keer vrijstelling gekregen. Het lukt vast.

Wij hebben vanochtend slecht nieuws gekregen, de broer van mijn stiefvader is vannacht overleden. Heeft vorig jaar een hersenbloeding gehad en is nooit meer de oude geworden. Zaterdagavond heeft hij er nog een hersenbloeding bij gekregen, nu aan de andere kant. Vannacht om twee uur is hij rustig ingeslapen. Keerzijde is dat ik mijn moeder dus weer even zie, want ze komen over voor de begrafenis, van woensdag tot en met zondag.
Dat is naar nieuws LLL.

Maar wel fijn dat je je moeder weer even ziet!

Ik ga aan het werk!
Vervelend nieuws LLL. Maar idd wel weer fijn dat je je moeder nog even ziet.

Mijn zusje komt zo even langs. Pebbeltjes zijn net de deur uit om te gaan logeren bij schoonouders. 'losiren' schrijft Klein Pebbeltje.

Moshje vannacht buikkramp denk ik, en vaak wakker. Heb hem niet aangelegd maar speen gegeven en zo heeft hij dus wel van 23-6 af en aan geslapen zonder voeding tussendoor. Wil hem toch trainen niet te drinken 's nachts, dan liever om 23 uur. Volgens mij is het meer gewoonte dan echt nodig. Maar wel veel wakker dus en niet echt uitgeslapen. Komende nacht Moshje en ik in kamer GP zodat Pebblo kan doorslapen. Waarschijnlijk gaan jongens vanaf woensdag toch even samen slapen en wordt kamertje KP even opslag en slaapplek Moshje.
Harrie stond vanochtend fluitend onder de douche. Blijkbaar was hij opgeknapt .

Arme Mosh met buikkrampen. Krijgt hij al hapjes, of is hij nog geen 6 maanden?
Ach wat naar LLL. Komen je ouders bij jullie logeren of gaan ze naar hun eigen huis?

Schattig die schrijvende kindjes, losiren

Ik ben vandaag alleen thuis met Apie. Zo even op stap met haar even naar stad in de buurt. Mijn Iphone is gek geworden en herstarten en resetten mag niet baten. Vervelend want daar moet ik weer achteraan. Ik hou niet van dat soort klusjes, maar wie wel.
Pebbles schreef inderdaad dat hij hapjes krijgt. Ik kan me dat nog wel herinneren van Apie. Alles met tomaten was geen succes bij haar maar dat duurde wel even voordat we daar achter waren.
Ze gaan naar hun eigen huis. En zijn er maar kort, dus denk dat we ze alleen tijdens begrafenis zien, en misschien nog een keertje eten. Wat eigenlijk heel erg is maar ook handig is dat mijn moeder meteen mailde of ze nog iets mee moest nemen. Ik had bijvoorbeeld kleren voor de jongens besteld die ze op zou sturen (maar is duur) en onze camera is stuk dus nu kan ze er snel nog een kopen en die meenemen (zijn daar bijna de helft goedkoper).

Ik stond net bij de supermarkt om iets lekkers voor bij de koffie te kopen (krijg zo bezoek): geen saldo. Heel fijn echt. Moest gelijk aan jou denken Pebbles, je bent dus niet de enige . Kon gelukkig met chip betalen, maar was natuurlijk net bij een kassajuffrouw die ik ken, en terwijl ik een vriendinnetje van de middelbare school tegenkwam...
Hahaha, zo stond Harrie van het weekend bij de MacD met Schorrie. Alles al besteld, en toen pinnen: ging niet! Schorrie was aan het spelen dus Harrie liep naar buiten om te zeggen dat het niet door ging, zich al voorbereidend op een drama. Schorrie zei alleen maar: 'O, dat is jammer' en liep mee naar de auto.
quote:Morrie schreef op 09 mei 2010 @ 12:35:

Zo, ik ben weer een stoffen tas met tekening en een bord met een bloem erop rijker . Ook nog lekker ontbijt op bed gehad (waardoor ik nu de slaapkamer moet stofzuigen: tijgerbollen op bed is niet zo heel handig ).Ik heb precies hetzelfde gekregen! De tas van BRS en een bord met een gebakje (oké, iets anders) van KW. Allen kreeg ik geen ontbijt op bed. Wel Sun van ZCHT en een uitslaapsessie tot 10.30 uur
ZCHT wil eten!

Wel bijgelezen... kom later terug
Aah, dat is helemaal erg, dat het dan niet door kan gaan. Ik kon gelukkig nog chippen. Maar voelde me echt voor lul staan tegenover de kassajuffrouw. Lief van Schorrie dat hij zo makkelijk was. Moest laatst zo lachen om Dim, we zagen een grote pick up rijden, zegt ie: zoeentje heeft de vader van Schorrie ook he? Het duurde even voordat ik doorhad wie hij bedoelde want hij heeft ook een 'Schorrie' in de klas, maar die vader is niet echt een type voor een pickup .

Sun van Jill Sander Wind? Heerlijk luchtje vind ik dat!
Dat is zo balen: gedoe met een pinpas. Mijn eigen pas werkt niet ook niet meer, al de derde keer dat het gebeurd. Dus pin ik met een ander pasje maar weet ook niet altijd of daar nog genoeg opstaat. Heel vervelend is dat, zeker omdat je wel geld hebt maar er niet bij kunt.

Ik zit in de wacht aan de telefoon bij de afdeling orthopedie. Bij het verschonen zag ik dat mijn pink behoorlijk dikker is geworden.Even overleggen of dat erbij hoort.
quote:lilalore schreef op 10 mei 2010 @ 10:33:

Ik stond net bij de supermarkt om iets lekkers voor bij de koffie te kopen (krijg zo bezoek): geen saldo. Heel fijn echt. Moest gelijk aan jou denken Pebbles, je bent dus niet de enige . Kon gelukkig met chip betalen, maar was natuurlijk net bij een kassajuffrouw die ik ken, en terwijl ik een vriendinnetje van de middelbare school tegenkwam...

Woehaha. Ik ga dan nog omslachtig verontschuldigen en zeggen dat ik echt nog een ander rekening heb waar wel geld op staat maar dat k daar de pas niet van bij me heb enzo. En dan uit de boodschappen de dingen die ik niet echt nodig heb er weer afhalen tot ik nog net met het beetje contant dat ik bij me heb kan betalen...

Pebbltjes willen mij altijd ontbijt op bed brengen maar ik háát ontbijt op bed en vind met zijn allen beneden ontbijten veel gezelliger. Dus willen de jongens met zijn allen op mijn bed ontbijten maar dat zie ik ook niet zitten. Spelbreker die ik ben.

Ja Moshje krijgt al wat hapjes. Ben ik kleine 2 weken voor 6 maanden mee begonnen. Had aardbei door banaan gedaan en was waarschijnlijk de veroorzaker. En meer flesvoeding, vandaag voor het eerst de voeding rond middaguur vervangen. Voed nog voor slapen gaan, late avond of nacht en ochtend. En dat hou ik voorlopig zo als het lukt. Hoef ik ook niet meer te kolven.

Maar of het kramp is weet ik niet zeker, hij heeft ook erge jeuk op zijn rompje en krabt ook zodra hij bloot is. Kan dus ook van de jeuk zijn.
Ik heb ook altijd SUN, maar is al tijden op. Nu Tresor. Vond ik eerst niet zo lekker (Pebblo uitgezocht) maar inmiddels redeijk lekker. Maar Sun was echt mijn luchtje zeg maar.

Wij moeten naar de zaak voor de bestellingen van het weekend (het trekt weer aan, hadden zaterdag een topdag in de winkel), maar kunnen er waarchijnlijk niet komen vanwege de Giro d'Italia.
Grappig, Sun was ook altijd echt mijn luchtje, maar had het al zolang dat ik er klaar mee was. Nu heb ik (al paar jaar) iets van burberry. Ik hou niet van bloemengeurtjes en die is ook meer vanilleachtig. Maar ga binnenkort weer sun kopen, als de sun weer schijnt .

Haha, zoals jij doe ik het ook Pebbles. Nou, hoe kan dat nou? Nou er is vast iets mis, wat gek! Haha, ik heb zelfs al bedacht dat ik toch nog boodschappen moet doen en dan de volle kar mèt pin bij dezelfde kassiere ga afrekenen.
lilalore wijzigde dit bericht op 10-05-2010 13:47
Reden: Sum is niet luchtje maar zoontje
% gewijzigd
Hier ligt ook alles plat voor de Giro...

Ja, Sun van Jill Sander. Heb ik denk ik al 15 jaar en vind het nog steeds zo'n lekker luchtje! Ook het enige luchtje dat ik had tot ik ging trouwen. Toen kreeg ik Mademoiselle van Chanel van mijn moeder. Lekker! Die ben ik ook trouw gebleven en nu draag ik in de winter Mademoiselle en in de zomer Sun

Alleen als ik baby's heb draag ik geen parfum. Vind baby's die naar parfum ruiken niet lekker. Zo doe ik ook nooit parfum op als ik op kraamvisite ga. Zo heeft KW een hele dag naar tante Truus geroken toen ze op kraamvisite was geweest. Niet fijn

Een baby moet naar baby ruiken

Peb, goed dat je de 'slaaptraining' heb ingezet. Ik denk namelijk echt dat hij 's nachts uit gewoonte nog melk wil. Bij BRS hebben we toen in september, op advies van cb, ook 's nachts BRS een speen gegeven ipv de borst en na drie zware nachten (huilen!) sliep hij door. Het zal al veel schelen als Moshje door gaat slapen voor je, denk ik.

Lien, waar ging je ook alweer naar toe op vakantie?

Nathje, wat zie de orthopeed? Dik is niet goed, lijkt me.

Goed dat je meteen hebt gebeld.

Gisteren ook nog een tas gemaakt. Een strandtas waar alles voor iedereen in kan. Handig hoor. Uiteindelijk toch gewoon een Engelstalige tutorial en dat ging gewoon goed. Ik ben zo onzeker als het Engels betreft. Ik zeg ook standaard dat ik niet goed ben in Engels, maar volgens mij valt dat reuze mee. Het is alleen de onzekerheid die dan opspeelt.

Zal een foto op de SG zetten.

Oh, en een foto van onze jongens gisteren op de bank. Zo leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven