3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
Nou idd, dat is wel een weekendje weg waard!
man had kapsolon zonder kaas besteld vanavond. Werd het gebracht met kaas. Ik gebeld dat we een nieuwe wilde (man eet niks met kaas lust hij echt niet) kwamen ze 40 minuten later en toen had man geen trek meer. Beetje zonde maar ach de hond vond het lekker.
Alle reacties Link kopieren
oh zonde IBI, maar de hond weer blij!
Alle reacties Link kopieren
Das balen IBI. Ik heb dat nou nooit, ik heb altijd trek!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Leuk Bloem! Dat is dus in goede aarde gevallen!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
*sluipt naar binnen*



Noanne, doelde je op mijn avatar?

Ben zo blont dat ik je opmerking echt niet snap.

Alle reacties Link kopieren
Was ff aan het lezen!



SP we hebben een goed draaiboek, samen opgesteld met ceremoniemeester.



Sauna is geen optie, zou niet weten met wie. Vriend wil niet en ga niet alleen. Heb wel een week van te voren een uitgebreide lichaamsbehandeling geboekt! Heerlijk!



Net de financien op een rijtje gezet, we komen precies uit! Dat is dus een zorg minder



Zo dat was mn egopost. Ik ga nog ff tv kijken en dan naar bed. Trusten all en tot morgen!
Truste choco!
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Choco. Fijn dat de financien op een rijtje staan, dat geeft rust.



Ik ga trouwens ook slapen. Morgen vroeg weer op!



Dikke kus en knuffel voor jullie.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
truste Choco en Bloem!
Truste bloem!
Alle reacties Link kopieren
Trusten Bloempje en Choco.





En Bloempje antwoord op je vraag van een uur geleden is: nee, wij hebben elkaar geloof ik niet eerder gesproken.
Alle reacties Link kopieren
ik gooi lappie ook dicht, tot morgen allemaal
Tot morgen Friez!
Alle reacties Link kopieren
Tot morgen Friez!
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Choco, Bloem en Friez.
ha die moos.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga op bed!
Ok BAM. Welterusten.
Alle reacties Link kopieren
Ben weer weg, moet singstarren (man is helemaal heppy). Schaam me nu al voor de buren.
Succes dan! haha



Ik ga denk ik ook slapen. Mocht ik dus niet meer reageren dan weten jullie waarom niet,
Alle reacties Link kopieren
Weltrusten Choco, Bloem en Friezz en BAM :sarcastic:



Eigenlijk heb ik weinig te typen, het is weer eventjes wennen om internet binnen bereik te hebben.

Ik google vanalles af wat ik had willen googlen toen ik geen internet voor handen had



Zit iedereen van hier nu op daar: MSN?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Zo! Binnen nu en een half uur ga ik ook naar bed. Mijn vrije week zit er op.
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi Floor!



Het is nog steeds stil hier, goh, dat is toch ooit anders geweest!



Zie net dat ik de code :sarcastic: voor de "wenkbrauwomhoogsmily" niet goed heb gedaan.





die dus
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Hé straatje is weer boven water!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven