3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
maandag 10 mei 2010 om 02:38
Nou... digiknap bedoel ik
Mijn macbook viel vanavond iedere keer spontaan uit en mijn batterij laadde niet meer op...dus GRRR!!!
Nu heb ik tijdens de schaarse momenten dat hij het even deed mij suf gegoogled, suggestie's gevonden wat te doen.
En heb nu eigenhandig mijn accu weer aan de praat gekregen!
Mijn macbook viel vanavond iedere keer spontaan uit en mijn batterij laadde niet meer op...dus GRRR!!!
Nu heb ik tijdens de schaarse momenten dat hij het even deed mij suf gegoogled, suggestie's gevonden wat te doen.
En heb nu eigenhandig mijn accu weer aan de praat gekregen!
maandag 10 mei 2010 om 02:46
Weet niet meer precies.
Maar iets resetten door wat handelingen.
Dan uitzetten met wat ingedrukte knoppen, weer aanzetten met wat ingedrukte knoppen (dacht eerst dat het een grapje was omdat ik bv ook de p en de r erbij ingedrukt moest houden, klonk wat ongeloofwaardig)
En so far so good laad hij weer op.
Maar iets resetten door wat handelingen.
Dan uitzetten met wat ingedrukte knoppen, weer aanzetten met wat ingedrukte knoppen (dacht eerst dat het een grapje was omdat ik bv ook de p en de r erbij ingedrukt moest houden, klonk wat ongeloofwaardig)
En so far so good laad hij weer op.
maandag 10 mei 2010 om 11:15
Ik heb het in de vakantie aan de stok gehad met een vrouw/meisje i.v.m. erfafscheiding van bekende en dat meisje/vrouw kan geen zin uitspreken zonder er een aantal keren "fuck"door te mengen.
Aangezien ik melig ben en eigenlijk boodschappen moet doen en het hier zo enorm stil is wil ik eens proberen hoe het voelt om zo te "praten" . Mag dat?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 10 mei 2010 om 11:19
*opgepast: onwijs ordinair taalgebruik*
Goede fucking morgen, wat is het weer fucking koud voor de tijd van het fucking jaar.
Hoe gaat het fucking met jullie?
Ik verveel me fucking erg dus probeer ik fucking "gangsta" taal hier. Natuurlijk ben ik geen fucking gangsta, dat weten jullie fucking ook wel natuurlijk.
Nou, ik denk dat ik de fucking hond maar eens ga uitlaten in die fucking kou.
Mogelijk dat ik deze fucking tekst toch maar ga wissen.
Het past zo fucking niet bij mij!
Goede fucking morgen, wat is het weer fucking koud voor de tijd van het fucking jaar.
Hoe gaat het fucking met jullie?
Ik verveel me fucking erg dus probeer ik fucking "gangsta" taal hier. Natuurlijk ben ik geen fucking gangsta, dat weten jullie fucking ook wel natuurlijk.
Nou, ik denk dat ik de fucking hond maar eens ga uitlaten in die fucking kou.
Mogelijk dat ik deze fucking tekst toch maar ga wissen.
Het past zo fucking niet bij mij!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.