3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
jij inmiddels ook in slaap gevallen?
haha.. en hoezo voel je je ineens zo knap?... .. dat was je toch al?
Alle reacties Link kopieren
Nou... digiknap bedoel ik



Mijn macbook viel vanavond iedere keer spontaan uit en mijn batterij laadde niet meer op...dus GRRR!!!



Nu heb ik tijdens de schaarse momenten dat hij het even deed mij suf gegoogled, suggestie's gevonden wat te doen.



En heb nu eigenhandig mijn accu weer aan de praat gekregen!
Alle reacties Link kopieren
Waar een mens al niet blij van wordt



Maar ik zit hier te glimmen van trots dat ik dat als digibeet voor elkaar heb gekregen.



(special thanks to google)
wow.. dat is inderdaad wel knap.. en hoe heb je dat precies gedaan dan?.. heb je dat apparaat een trap gegeven??
ach, een beetje hulp is nooit weg, maar je hebt het wel zelf gedaan..
Alle reacties Link kopieren
quote:boogje schreef op 10 mei 2010 @ 02:41:

wow.. dat is inderdaad wel knap.. en hoe heb je dat precies gedaan dan?.. heb je dat apparaat een trap gegeven??



.



Nee heel lang naar het scherm blazen zodat er weer leven in geblazen is
heel goed.. maar begin een beetje om te vallen hier, dus ik ga naar bed..



nog veel plezier met je appeltje..



truste!..:kiss:
Alle reacties Link kopieren
Weet niet meer precies.

Maar iets resetten door wat handelingen.

Dan uitzetten met wat ingedrukte knoppen, weer aanzetten met wat ingedrukte knoppen (dacht eerst dat het een grapje was omdat ik bv ook de p en de r erbij ingedrukt moest houden, klonk wat ongeloofwaardig)



En so far so good laad hij weer op.
Alle reacties Link kopieren
Trusten Boog



En thanks voor het aanhoren van mijn glorie!



(al lijkt het nu ik opgeschreven heb wat ik heb gedaan ineens veel minder knap )
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees alleen dat het een kort oplaptruukje is en ik toch wel een nieuwe accu moet kopen.



Pfff.. veel geld voor zo'n stomme uitgave.
Alle reacties Link kopieren
En mijn adapter is ook al aan vervanging toe.

wordt een flinke kostenpost en ik heb dat kreng net een jaar!

Geen garantie meer dus .



Wat zijn die accu's snel naar zijn grootje zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik praat echt in het luchtledige hier
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Dit keer eens vroeg maar wél geslapen.

Baby slaapt dus lekker rustig hier nog.

Vanavond ga ik weer vroeg, beloofd!
goede morgen
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Nog 1 maand en het is zover!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen !
Goedemorgen! Ben veel te laat veel te regelen hier
Alle reacties Link kopieren
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren




Ik heb het in de vakantie aan de stok gehad met een vrouw/meisje i.v.m. erfafscheiding van bekende en dat meisje/vrouw kan geen zin uitspreken zonder er een aantal keren "fuck"door te mengen.



Aangezien ik melig ben en eigenlijk boodschappen moet doen en het hier zo enorm stil is wil ik eens proberen hoe het voelt om zo te "praten" . Mag dat?

wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
*opgepast: onwijs ordinair taalgebruik*



Goede fucking morgen, wat is het weer fucking koud voor de tijd van het fucking jaar.



Hoe gaat het fucking met jullie?



Ik verveel me fucking erg dus probeer ik fucking "gangsta" taal hier. Natuurlijk ben ik geen fucking gangsta, dat weten jullie fucking ook wel natuurlijk.

Nou, ik denk dat ik de fucking hond maar eens ga uitlaten in die fucking kou.



Mogelijk dat ik deze fucking tekst toch maar ga wissen.

Het past zo fucking niet bij mij!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zo getypt zie staan is het nog stommer dan wanneer je iemand zo hoort praten.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Je doet maar kan mij geen * schelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven