Welk navigatiesysteem?
maandag 10 mei 2010 om 08:54
Ik ben op zoek naar een navigatiesysteem voor mijn moeder. Nu is ze niet heel technisch aangelegd, dus hij moet simpel in gebruik zijn. Eigenlijk hoeft het niet heel europa erin te staan, maar volgens mij is dat niet te koop.
Wat zijn jullie ervaringen met navigatiesystemen?
Wat zijn jullie ervaringen met navigatiesystemen?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
maandag 10 mei 2010 om 09:22
Tomtom!
En sowieso geen Navman. Wij hebben een Navman, maar vinden die erg irritant. Stel dat je naar de Joop de Boerstraat wilt en je hebt het adres J. de Boerstraat, dan kan de navigatie de straat niet vinden. Je moet weten waar de J. voor staat.
Dit is wel bij een oud model, ik weet niet of het dat al verbeterd is.
En sowieso geen Navman. Wij hebben een Navman, maar vinden die erg irritant. Stel dat je naar de Joop de Boerstraat wilt en je hebt het adres J. de Boerstraat, dan kan de navigatie de straat niet vinden. Je moet weten waar de J. voor staat.
Dit is wel bij een oud model, ik weet niet of het dat al verbeterd is.
dinsdag 18 mei 2010 om 19:04
Ik ben niet zozeer op zoek naar een Tom, want kan er een overnemen van een vriendin. Is geen TT, ik weet nog niet welk merk en ook niet of Europa erop zit. (dit hoor is als het goed is nog)
Maar is het op elke navigatie mogelijk extra landen te installeren/upgraden? Dan weet ik gelijk of ik er überhaupt iets aan heb..
Bedankt alvast!
Maar is het op elke navigatie mogelijk extra landen te installeren/upgraden? Dan weet ik gelijk of ik er überhaupt iets aan heb..
Bedankt alvast!
vrijdag 26 november 2010 om 10:14
Na weer eens 45 min rond gereden te hebben in een stad, heb ik toch maar besloten om een navigatiesysteem aan te schaffen.
Natuurlijk ga ik ook naar de winkel voor info, maar mss kunnen jullie ook helpen.
Ik wil: - kaarten voor heel europa
- ook berekening voor kortste/snelste route
- simpele software
Ik hoop op veel adviezen en tips
Natuurlijk ga ik ook naar de winkel voor info, maar mss kunnen jullie ook helpen.
Ik wil: - kaarten voor heel europa
- ook berekening voor kortste/snelste route
- simpele software
Ik hoop op veel adviezen en tips
vrijdag 26 november 2010 om 10:18
hier hebben we eem Mio. Deze is erg handig in gebruik en voldoet volledig aan je omschrijving Janna2!
Gewoon naar de winkel gaan en ze daar laten uitleggen wat de verschillen zijn in de merken en vooral ook in de prijzen. Bij Tomtom betaal je ook een groot deel van de naam!
Succes ermee!
Gewoon naar de winkel gaan en ze daar laten uitleggen wat de verschillen zijn in de merken en vooral ook in de prijzen. Bij Tomtom betaal je ook een groot deel van de naam!
Succes ermee!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!