Good luck!
zondag 9 mei 2010 om 22:31
zondag 9 mei 2010 om 22:39
Haai, nog gefeliciteerd met jullie moederdag allemaal! Wat een berg kado's Mal! En ontbijt altijd goed Jin.
Intrigerend, zo'n dinges op zolder Amalia. Enig idee wat voor buis het is?
Suus, hoe is 't met M?
Hi Juud, hoe is het?
Ehm, ik wou nog wat schrijven maar weet niet meer wat.... Ga maar slapen denk ik. Trusten!
Intrigerend, zo'n dinges op zolder Amalia. Enig idee wat voor buis het is?
Suus, hoe is 't met M?
Hi Juud, hoe is het?
Ehm, ik wou nog wat schrijven maar weet niet meer wat.... Ga maar slapen denk ik. Trusten!
maandag 10 mei 2010 om 09:12
Wauw Amaal, een darm op zolder spannend hoor!
Mijn moederdag was ook geslaagd (hoewel ik wel erg jaloers ben op de Blond mok van Mal... )
Van Maxi kreeg ik een zelfbeschilderd doosje met een klein bakje badschuim en een beautybon. Op school hebben ze vanaf maandag het project schoonheidssalon/kapsalon, dus nu krijg ik een behandeling van mijn zoon, die al heel enthousiast riep dat hij mijn nagels zou lakken...
Van Mini kreeg ik een zelfbeschilderd bord met een spiegel erop geplakt.
Verder van de mannen samen nog een doos bonbons en een kruimeldief.
Mijn moederdag was ook geslaagd (hoewel ik wel erg jaloers ben op de Blond mok van Mal... )
Van Maxi kreeg ik een zelfbeschilderd doosje met een klein bakje badschuim en een beautybon. Op school hebben ze vanaf maandag het project schoonheidssalon/kapsalon, dus nu krijg ik een behandeling van mijn zoon, die al heel enthousiast riep dat hij mijn nagels zou lakken...
Van Mini kreeg ik een zelfbeschilderd bord met een spiegel erop geplakt.
Verder van de mannen samen nog een doos bonbons en een kruimeldief.
maandag 10 mei 2010 om 10:12
Pvh zijn vgs mij Bam haar irl initialen toch?
School van Maatje ook geen gemoederdagknutsel. En vriend was het helemaal vergeten is principieel tegen moederdag. Gelukkig heb ik een lieve moeder die namens Maatje het een en ander had voorbereid. Dus heb ik nu ook zo'n mooie blond-mok.
Tsss, hele ov naar werk plat ivm giro. Heb maar een fiets gehuurd want was zeker anderhalf uur lopen geweest. Dom gedoe.
School van Maatje ook geen gemoederdagknutsel. En vriend was het helemaal vergeten is principieel tegen moederdag. Gelukkig heb ik een lieve moeder die namens Maatje het een en ander had voorbereid. Dus heb ik nu ook zo'n mooie blond-mok.
Tsss, hele ov naar werk plat ivm giro. Heb maar een fiets gehuurd want was zeker anderhalf uur lopen geweest. Dom gedoe.
maandag 10 mei 2010 om 10:31