Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 10 mei 2010 om 11:17
Oke bijgelezen geloof ik..
Coe, dat was me schrikken!
Gelukkig loopt het wel met een sisser af?
En ik was niet alleen in Londen hoor, Goldman was mee , dus dan telde het huisarrest niet . De dochters pasten op het huis. En dat is deze keer goed gegaan .
MevrouwtjePoes was zelf weer in het ziekenhuis, dat was erg vervelend voor haar, maar wat moet, moet.
Er was weer een infectie bij de wond aan haar pancreas, maar alles lijkt nu weer de goede kant uit te gaan. (Als ze mee lees: Je kunt het zelf veel beter uitleggen denk ik, Poes )
Afijn, Goldman en ik hebben wat schoongemaakt in het huis, en ook nog wel toeristisch gedaan. Geshopt bij Teco, de stad in geweest, naar Camden (erg leuk), Covent Garden en zaterdagavond vlakbij Piccadilly naar Les Miserables geweest. Was echt waanzinnig, heel erg mooi en indrukwekkend. Ik was een heel klein beetje verliefd op de man die Jean Vanjean speelde .
Afijn, nu zijn we weer thuis en ik ben al druk aan de was bezig.
Vanmiddag naar een verjaardag van een neef en vanavond bij liefste tante op bezoek (Uitslagen van bot- en orgaanscans waren oke!!!) Ze beginnen nu heel snel met chemo en daarna een operatie.
Er zal hier vandaag buitenom dat ik alle was probeer weg te werken, weinig gebezemd worden.Het is namleijk nog steeds vakantie .
Deze doet het goed vandaag .
Dag lieverdjes!
Coe, dat was me schrikken!
Gelukkig loopt het wel met een sisser af?
En ik was niet alleen in Londen hoor, Goldman was mee , dus dan telde het huisarrest niet . De dochters pasten op het huis. En dat is deze keer goed gegaan .
MevrouwtjePoes was zelf weer in het ziekenhuis, dat was erg vervelend voor haar, maar wat moet, moet.
Er was weer een infectie bij de wond aan haar pancreas, maar alles lijkt nu weer de goede kant uit te gaan. (Als ze mee lees: Je kunt het zelf veel beter uitleggen denk ik, Poes )
Afijn, Goldman en ik hebben wat schoongemaakt in het huis, en ook nog wel toeristisch gedaan. Geshopt bij Teco, de stad in geweest, naar Camden (erg leuk), Covent Garden en zaterdagavond vlakbij Piccadilly naar Les Miserables geweest. Was echt waanzinnig, heel erg mooi en indrukwekkend. Ik was een heel klein beetje verliefd op de man die Jean Vanjean speelde .
Afijn, nu zijn we weer thuis en ik ben al druk aan de was bezig.
Vanmiddag naar een verjaardag van een neef en vanavond bij liefste tante op bezoek (Uitslagen van bot- en orgaanscans waren oke!!!) Ze beginnen nu heel snel met chemo en daarna een operatie.
Er zal hier vandaag buitenom dat ik alle was probeer weg te werken, weinig gebezemd worden.Het is namleijk nog steeds vakantie .
Deze doet het goed vandaag .
Dag lieverdjes!
maandag 10 mei 2010 om 11:19
Hé Coetje gelukkig maar. Ik maakte me al zorgen. Nu maar hopen dat Ukkie straks naar huis mag. Maar beter een nachtje langer in het ziekenhuis dan weer terug moeten als ie eenmaal thuis is. En vlak een zware hersenschudding niet uit. Goed uitzieken anders houdt hij zijn hele leven last van hoofdpijn.
Hoewel..... hoe hou je nu zo'n Ukkie rustig?
Fus daarom is het ook je ex. Omdat er niets bij hem aankwam.
MissM fijn dat hij het heeft ingezien.
Zo Gold. Jaksjees, ook weer in het land.
Hoewel..... hoe hou je nu zo'n Ukkie rustig?
Fus daarom is het ook je ex. Omdat er niets bij hem aankwam.
MissM fijn dat hij het heeft ingezien.
Zo Gold. Jaksjees, ook weer in het land.
maandag 10 mei 2010 om 11:27
(Ik heb het mobiele nummer van Coe maar ik zou dus nooit zo snel al durven te bellen over hoe en wat)
Fijn dat je weer kunt posten, en hoop dat Ukkie wel bij de pinken blijft als 'ie weer thuis is. Wat is 'ie dan ontzettend ongelukkig terechtgekomen.
Goldie, en een fijne tijd, en zorgen om Mevrouwtjepoes, lastige combinatie, maar omdat je heel de tijd doet zal ik het maar op een fijne tijd houden..
Hulpverleenster is weg, ik ben denk ik fit zat om eens wat nuttigs te gaan doen.
Fijn dat je weer kunt posten, en hoop dat Ukkie wel bij de pinken blijft als 'ie weer thuis is. Wat is 'ie dan ontzettend ongelukkig terechtgekomen.
Goldie, en een fijne tijd, en zorgen om Mevrouwtjepoes, lastige combinatie, maar omdat je heel de tijd doet zal ik het maar op een fijne tijd houden..
Hulpverleenster is weg, ik ben denk ik fit zat om eens wat nuttigs te gaan doen.
maandag 10 mei 2010 om 11:31
En zit ik hier weer te janken,voel me zo schuldig!
Hij loopt sinds een week of 8 alleen de trap op.Hij word bijna 3 dus moet wel kunnen dacht ik.Toen hij was gevallen heb ik nog zeker 3 kwartier met hem op mijn schoot gezeten,hij huilde alleen maar heel hard.Ik mocht alles aanraken van hem,hij reageerde normaal.Totdat zijn ogen wegdraaide en hij over begon te geven.Toen heb ik de huisartsenpost gebeld en hem in de auto gezet.Daar aangekomen mocht ik gelijk doorlopen,eerste hulparts kwam ons daar halen en vanaf toen begon de paniek.Hij werd uit mijn handen geplukt,op een brancard gelegd,aan de zuurstof,zijn kleren werden weggeknipt,nekkraag aan,infuusje in zijn arm.Ik bleef tegen hem praten maar kreeg geen contact.Ik dacht echt even dat het voorbij was.Dan komt er een arts die je verteld dat we naar Tilburg gaan.Ik weet dat daar de ernstige gevallen met hersenletsel naartoe gebracht worden.Wat er dan allemaal door je heen gaat..
Ondertussen zaten Oudste en Middelste nog steeds in de wachtkamer,ook in paniek natuurlijk.Stom dat niemand van daar hen even opvangt.Vriend was zo slim om mijn ouders te bellen,die hebben de andere 2 opgevangen.
Ik weet niet eens hoelang het duurde maar toen de neuroloog heel streng zijn naam riep kwam hij weer een beetje bij.Naar aanleiding van de foto's en scan moesten we toen naar het andere ziekenhuis.
Vriend belde net,hij mag vanmiddag mee naar huis maar zal zich echt rustig moeten houden.
Hij loopt sinds een week of 8 alleen de trap op.Hij word bijna 3 dus moet wel kunnen dacht ik.Toen hij was gevallen heb ik nog zeker 3 kwartier met hem op mijn schoot gezeten,hij huilde alleen maar heel hard.Ik mocht alles aanraken van hem,hij reageerde normaal.Totdat zijn ogen wegdraaide en hij over begon te geven.Toen heb ik de huisartsenpost gebeld en hem in de auto gezet.Daar aangekomen mocht ik gelijk doorlopen,eerste hulparts kwam ons daar halen en vanaf toen begon de paniek.Hij werd uit mijn handen geplukt,op een brancard gelegd,aan de zuurstof,zijn kleren werden weggeknipt,nekkraag aan,infuusje in zijn arm.Ik bleef tegen hem praten maar kreeg geen contact.Ik dacht echt even dat het voorbij was.Dan komt er een arts die je verteld dat we naar Tilburg gaan.Ik weet dat daar de ernstige gevallen met hersenletsel naartoe gebracht worden.Wat er dan allemaal door je heen gaat..
Ondertussen zaten Oudste en Middelste nog steeds in de wachtkamer,ook in paniek natuurlijk.Stom dat niemand van daar hen even opvangt.Vriend was zo slim om mijn ouders te bellen,die hebben de andere 2 opgevangen.
Ik weet niet eens hoelang het duurde maar toen de neuroloog heel streng zijn naam riep kwam hij weer een beetje bij.Naar aanleiding van de foto's en scan moesten we toen naar het andere ziekenhuis.
Vriend belde net,hij mag vanmiddag mee naar huis maar zal zich echt rustig moeten houden.
maandag 10 mei 2010 om 11:36
Jezus Coe wat moet je zijn geschrokken. Echt heel akelig om mee te maken. Wat een geluk dat het achteraf dan meevalt.
Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. De paniek en dat alles uit je handen wordt genomen. De onmacht dat je alleen maar toe kan kijken. Sterkte meis. 't Is te hopen dat Ukkie zich inderdaad rustig gaat houden. Maar dat lijkt me wel moeilijk met een driejarige.
Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. De paniek en dat alles uit je handen wordt genomen. De onmacht dat je alleen maar toe kan kijken. Sterkte meis. 't Is te hopen dat Ukkie zich inderdaad rustig gaat houden. Maar dat lijkt me wel moeilijk met een driejarige.
maandag 10 mei 2010 om 12:02
Niet schuldig voelen ! Je hebt echt gedaan wat je gevoel je ingaf, je hebt zelfs nog gecheckt of alles okee was bij hem. Je bent direct gaan handelen toen je zag dat het niet genoeg was. Meer kun je niet.
Ben wel benieuwd wat ze dan op die eerste foto's en scan hebben gezien dat 'ie doormoest naar Tilburg. Ach, het kereltje.
Ik hoop dat 'ie niet teveel pijn heeft, het zou best kunnen dat 'ie griezelig veel hoofdpijn heeft nu. En vraag inderdaad even aan de huisarts wat je (later) moet doen als hij geen zin heeft om zich rustig te houden (zal wel iets worden tussen beetje actief en dan weer op de bank liggen).
Ben wel benieuwd wat ze dan op die eerste foto's en scan hebben gezien dat 'ie doormoest naar Tilburg. Ach, het kereltje.
Ik hoop dat 'ie niet teveel pijn heeft, het zou best kunnen dat 'ie griezelig veel hoofdpijn heeft nu. En vraag inderdaad even aan de huisarts wat je (later) moet doen als hij geen zin heeft om zich rustig te houden (zal wel iets worden tussen beetje actief en dan weer op de bank liggen).
maandag 10 mei 2010 om 12:03
Jeetje Coe, dat is schrikken. Gelukkig loopt het met een 'sisser', weliswaar behoorlijke sisser, af, maar je schrikt je te pletter. Probeer het schuldgevoel van je af te zetten... Een ongeluk zit in een klein hoekje. Hij loopt pas 8 weken alleen de trap op, maar zelfs als iemand 8 jaar alleen de trap op loopt kunnen dit soort dingen gebeuren. Dat neemt overigens niet weg dat ik je schuldgevoel niet snap hoor. Ik kan het me erg goed voorstellen... sterker nog; ook ik had een gigantisch schuldgevoel toen de oudste haar been brak, de middelste van de bank viel (ook wit weg trok en haar ogen weg draaide) en ik ons jongste meisje van de commode liet vallen.
Hij moet rustig aan doen, maar ik denk dat wel gaat lukken. Ik denk dat kinderen dat van nature wel goed aanvoelen wanneer het echt nodig is.
Ik hoop dat je Ukkie snel weer opknapt. Kus voor jou.
Hij moet rustig aan doen, maar ik denk dat wel gaat lukken. Ik denk dat kinderen dat van nature wel goed aanvoelen wanneer het echt nodig is.
Ik hoop dat je Ukkie snel weer opknapt. Kus voor jou.
maandag 10 mei 2010 om 12:04
Ach lieverd toch! Ik heb hier op dit moment ook zo'n frummel rondhobbelen, kan me zo goed voorstellen dat wat er allemaal gebeurd is je behoorlijk aangrijpt!
Sterkte en een hele dikke
Rainz, hoe is het weekend gegaan?
Its, had je nou de lensbaby al gekocht? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het een aparte lens vind.
Welkom terug in den lande Gold! Happy en ik gaan komend weekend naar Engeland! Niet naar Londen, maar oostelijker aan de kust. Naar de jongste dochter van Happy.
Sterkte en een hele dikke
Rainz, hoe is het weekend gegaan?
Its, had je nou de lensbaby al gekocht? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het een aparte lens vind.
Welkom terug in den lande Gold! Happy en ik gaan komend weekend naar Engeland! Niet naar Londen, maar oostelijker aan de kust. Naar de jongste dochter van Happy.
maandag 10 mei 2010 om 12:06
maandag 10 mei 2010 om 12:09
Jeetje Coe, ik schrik ervan! Even bijlezen en dan zo'n bericht.. wat zul je enorm geschrokken zijn zeg.
Ik hoop dat Ukkie zich snel wat beter gaat voelen, wel fijn dat ze hem zo goed in de gaten houden maar het zal niet meevallen denk ik om zo'n kleintje rustig aan te laten doen.
Meissie een hele dikke knuffel tegen de schrik
Nu snel verder, misschien later nog even terug.
Fijne dag iedereen
Ik hoop dat Ukkie zich snel wat beter gaat voelen, wel fijn dat ze hem zo goed in de gaten houden maar het zal niet meevallen denk ik om zo'n kleintje rustig aan te laten doen.
Meissie een hele dikke knuffel tegen de schrik
Nu snel verder, misschien later nog even terug.
Fijne dag iedereen
maandag 10 mei 2010 om 12:11
lieve Coe, wat fijn dat het niet heel ernstig is. Maar wat moet je geschrokken zijn. Ik snap je schuldgevoel heel goed maar wat druifje ook al zegt. Een ongeluk kan gebeuren en dat kan zelfs gebeuren als je erbij bent. Lieverd een dikke knuffel voor jouw en ukkie
Fuss, mijn tafel is nooit lang leeg. Geen idee hoe dat komt
Goldie welkom terug
Buuf, ik heb hem nog niet gekocht. Waarschijnlijk naar de bruiloft pas. Op mijn Hyves bij de foto's van mijn vrijgezellenfeestje staat een foto die met deze lens genomen is. Je krijgt er redelijk aparte foto's van. Maar dat vind ik wel gaaf
Fuss, mijn tafel is nooit lang leeg. Geen idee hoe dat komt
Goldie welkom terug
Buuf, ik heb hem nog niet gekocht. Waarschijnlijk naar de bruiloft pas. Op mijn Hyves bij de foto's van mijn vrijgezellenfeestje staat een foto die met deze lens genomen is. Je krijgt er redelijk aparte foto's van. Maar dat vind ik wel gaaf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 10 mei 2010 om 12:15
Ach Coe toch. En naar Tilburg, dan denk je, als je hier uit de buurt komt, echt het allerergste. Dan schrik je nog meer
Ze laten hem nu echt niet zomaar naar huis gaan, dus dat mag weer vertrouwen geven. Hoe is hij er zelf onder?
Zus, da's ook wel even afzien voor je knullen dan. Zoonlief zou ook nog moeten volgens zijn vader maar die heeft er steeds geen geld voor (over). Ik vind het prima dan, voor mij hoeft het niet.
Wij gaan de staatsloterij iig níet winnen. Het werkte nog steeds niet in de winkel en ik ga niet nu een half uur fietsen voor loten. Dan mag Lief zelf nog even een poging doen.
Ik ga nog even zitten, dan opruimen, eten en rusten. Straks komt er een vriendin een bakkie doen
Ze laten hem nu echt niet zomaar naar huis gaan, dus dat mag weer vertrouwen geven. Hoe is hij er zelf onder?
Zus, da's ook wel even afzien voor je knullen dan. Zoonlief zou ook nog moeten volgens zijn vader maar die heeft er steeds geen geld voor (over). Ik vind het prima dan, voor mij hoeft het niet.
Wij gaan de staatsloterij iig níet winnen. Het werkte nog steeds niet in de winkel en ik ga niet nu een half uur fietsen voor loten. Dan mag Lief zelf nog even een poging doen.
Ik ga nog even zitten, dan opruimen, eten en rusten. Straks komt er een vriendin een bakkie doen
maandag 10 mei 2010 om 12:21
maandag 10 mei 2010 om 13:17
Ik vind dat soort dingen altijd best heftig. Fus en Zus. Ben ook erg blij dat ik die keuze niet heb hoeven te maken.
Fus het was een landelijke storing bij de staatsloterij. Maar goed dat je er niet voor verder bent gegaan. Die hoofdprijs is MissM gegund. Want ik heb nu dus ook geen loten. Er kwam al de hele morgen geen lot uit die terminal. Wat een strop voor de staatsloterij en wat een geluk voor diegene die al loten hebben.
Fus het was een landelijke storing bij de staatsloterij. Maar goed dat je er niet voor verder bent gegaan. Die hoofdprijs is MissM gegund. Want ik heb nu dus ook geen loten. Er kwam al de hele morgen geen lot uit die terminal. Wat een strop voor de staatsloterij en wat een geluk voor diegene die al loten hebben.
maandag 10 mei 2010 om 14:49
Dank jullie wel voor de lieve woorden.Ergens weet je ook wel dat het niet aan jezelf ligt maar toch,dat gevoel he!Ze zijn watervlug die ukken..
Net nog een gesprekje met de kinderarts gehad.Ik vroeg me nl af waarom er ineens gesproken werd over Tilburg en dat daarna (gelukkig) niet meer nodig was.Omdat het zo lang duurde voor hij bijkwam wilde ze het zekere voor het onzekere nemen en daar uitgebreidere onderzoeken doen.Omdat Ukkie toen toch bijkwam hoefde dit niet meer.Waarom hij gister weer leek te verslechteren is hun ook niet helemaal duidelijk.Alle onderzoeken zijn verder goed,geen vocht in zijn hersens. oid.Wel moet ik hem nog voor alle zekerheid vannacht om de 3 uur wekken.En mocht ik het niet vertrouwen mag ik gelijk terug.
Verder moet hij zich rustig houden,al geeft hij zelf wel aan dat ie even wil liggen omdat hij hoofdpijn heeft.Maar goed,we zijn weer thuis en hij maakt weer grapjes dus zal best goed komen!!
Zus,beterschap voor jouw jongens!
Mamz,je mag me altijd bellen hoor!
Net nog een gesprekje met de kinderarts gehad.Ik vroeg me nl af waarom er ineens gesproken werd over Tilburg en dat daarna (gelukkig) niet meer nodig was.Omdat het zo lang duurde voor hij bijkwam wilde ze het zekere voor het onzekere nemen en daar uitgebreidere onderzoeken doen.Omdat Ukkie toen toch bijkwam hoefde dit niet meer.Waarom hij gister weer leek te verslechteren is hun ook niet helemaal duidelijk.Alle onderzoeken zijn verder goed,geen vocht in zijn hersens. oid.Wel moet ik hem nog voor alle zekerheid vannacht om de 3 uur wekken.En mocht ik het niet vertrouwen mag ik gelijk terug.
Verder moet hij zich rustig houden,al geeft hij zelf wel aan dat ie even wil liggen omdat hij hoofdpijn heeft.Maar goed,we zijn weer thuis en hij maakt weer grapjes dus zal best goed komen!!
Zus,beterschap voor jouw jongens!
Mamz,je mag me altijd bellen hoor!
maandag 10 mei 2010 om 15:49
voor Coe en Ukkie
Zoeb en Fus, betekent dit dat ik meer kans maak om te winnen?
Als ik de jackpot win dan gaan we met de Bezemert High-Tea-en, dat is bij deze beloofd!
Ik heb vandaag zo'n dag dat alles mis gaat. Ik laat alles vallen, vergeet dingen, dingen gaan spontaan kapot. Volgens mij ben ik aan vakantie toe
Zoeb en Fus, betekent dit dat ik meer kans maak om te winnen?
Als ik de jackpot win dan gaan we met de Bezemert High-Tea-en, dat is bij deze beloofd!
Ik heb vandaag zo'n dag dat alles mis gaat. Ik laat alles vallen, vergeet dingen, dingen gaan spontaan kapot. Volgens mij ben ik aan vakantie toe
maandag 10 mei 2010 om 16:26
Coebergh, wel fijn dat'ie weer grapjes kan maken. Maar ik geloof best dat je nog wel even flink in de piepzak zal zitten de komende dagen. *was van plan je te bellen voor de speeltuin bij mooi weer, maar dat is dus weer een plan voor later*
Mijn kinderen zijn besneden toen ze vier jaar of jonger waren, en Oudste sprak de onvergetelijke woorden 'ik wil mijn velletje terug'
Auch, wat voelde ik me toen een ongelofelijke lomperik dat ik dat hele gedoe had toegestaan. Het was gelukkig voor hem met een dag of hooguit twee wel bekeken met de ergste pijn. Middelste kreeg een ontsteking (dat zag ik, maar ex vond dat ik me niet met mannenzaken moest bemoeien en vond doktersbezoek niet nodig) en heeft er een weekje langer mee getobt. Muis ging er fluitend doorheen, kwam alleen als een wild dier uit de narcose.
Ik kan me zo voorstellen dat ik na de ervaring met Oudste toch wat minder genegen zou zijn tot een besnijdenis als ik ooit nog een jongenskind zou krijgen (maar dat gaat toch niet gebeuren).
Mijn kinderen zijn besneden toen ze vier jaar of jonger waren, en Oudste sprak de onvergetelijke woorden 'ik wil mijn velletje terug'
Auch, wat voelde ik me toen een ongelofelijke lomperik dat ik dat hele gedoe had toegestaan. Het was gelukkig voor hem met een dag of hooguit twee wel bekeken met de ergste pijn. Middelste kreeg een ontsteking (dat zag ik, maar ex vond dat ik me niet met mannenzaken moest bemoeien en vond doktersbezoek niet nodig) en heeft er een weekje langer mee getobt. Muis ging er fluitend doorheen, kwam alleen als een wild dier uit de narcose.
Ik kan me zo voorstellen dat ik na de ervaring met Oudste toch wat minder genegen zou zijn tot een besnijdenis als ik ooit nog een jongenskind zou krijgen (maar dat gaat toch niet gebeuren).