het is uit vanwege kinderwens
zondag 24 juni 2007 om 11:05
groot verdriet...mijn vriend heeft gisteren verteld dat zijn kinderwens te diep zit. ik kan hem de kinderen niet schenken. het was vanaf het begin al duidelijk dat hij ze graag wilde dus heb ik al heel snel verteld dat ik ze mogelijk niet kan krijgen. hij gaf aan dat we het samen ook leuk konden hebben en ik heb gezegd dat hij er heel erg goed over na moest denken. daarna was het een poosje stil van zijn kant betreft de kinderwens en gisteren kwam de klap. ik had er altijd rekening mee gehouden dat het erin zat maar het doet zo verdomd veel pijn. groot drama en ontzettend veel verdriet want we zijn nog vreselijk gek op elkaar. we dachten in elkaar de ware gevonden te hebben.
maandag 10 mei 2010 om 14:07
Wat zijn dit voor spooktopics?!
Mijn eigen laatste reactie kan ik niet lezen, want die krijg ik niet terug op mijn scherm wanneer ik het topic open. Maar in de lijst zie ik wel dat mijn reactie geplaatst is.
Wat is de reden om oude topics te openen?
Of is dit ter ondersteuning voor de mening dat oude topics na een half jaar beter verwijderd kunnen worden? (Waar ik het mee eens ben.)
Enfin, ook dit bericht zal wel een spookleven gaan leiden.
Lekker, zo met jezelf converseren
Mijn eigen laatste reactie kan ik niet lezen, want die krijg ik niet terug op mijn scherm wanneer ik het topic open. Maar in de lijst zie ik wel dat mijn reactie geplaatst is.
Wat is de reden om oude topics te openen?
Of is dit ter ondersteuning voor de mening dat oude topics na een half jaar beter verwijderd kunnen worden? (Waar ik het mee eens ben.)
Enfin, ook dit bericht zal wel een spookleven gaan leiden.
Lekker, zo met jezelf converseren
maandag 10 mei 2010 om 15:41
Er worden hier 2 dingen door elkaar gehaald vind ik. Het gaat hier om een geval waar bij beide een kinderwens is, maar waar de wens moeilijk vervuld zal gaan worden. Even terug worden verhalen verteld over waar bij de een een kinderwens is, en bij de andere niet. Toekomstvisie komt niet overeen, klaar of doorgaan. Punt.
In het eerste geval vind ik het duidelijk wat anders. Hij doet niet eens zijn best om het te proberen! Al is de kans misschien maar 10%, dan moet de liefde groot genoeg zijn om het een kans te geven. Dit vergelijk ik met bv iemand die een relatie stopzet als de ander een dwarslaesie krijgt ofzo. Ook zoiets onvoorstelbaars. Of je houdt van elkaar, of niet. En kennelijk zat de liefde niet diep genoeg..Natuurlijk heeft hij het recht deze beslissing te maken, maar het is zeker balen... Sterkte!
In het eerste geval vind ik het duidelijk wat anders. Hij doet niet eens zijn best om het te proberen! Al is de kans misschien maar 10%, dan moet de liefde groot genoeg zijn om het een kans te geven. Dit vergelijk ik met bv iemand die een relatie stopzet als de ander een dwarslaesie krijgt ofzo. Ook zoiets onvoorstelbaars. Of je houdt van elkaar, of niet. En kennelijk zat de liefde niet diep genoeg..Natuurlijk heeft hij het recht deze beslissing te maken, maar het is zeker balen... Sterkte!
maandag 10 mei 2010 om 16:02
[quote]reuzeltje schreef op 24 juni 2007 @ 19:03:
in principe is het wel mogelijk. alleen heb ik niet dezelfde kans om zwanger te worden als een gezonde vrouw. percentage bij mij ligt vele malen lager. de kans dat het niet lukt ligt erg hoog, maar het is niet 100% uitgesloten dat ik ze niet zou kunnen krijgen.
het probleem is wel dat als hij toch zou blijven en we aan kinderen zouden beginnen en dat hele traject op gaan starten....wat doet hij als blijkt dat het na al die behandelingen toch niet gelukt is? als hij nu al wegloopt....[/quote]
Maar lieve schat, hij is toch weggelopen omdat jij het zwartste scenario voorschotelde? Je hebt gezegd dat je geen kinderen kan krijgen en dat je geen IVF of ander traject inwil.
Je hebt het niet gehad over dat alles er nu beter bij je uitzag en dat je eventueel wel een traject met hem wil opstarten.
Dat verschil was voor hem misschien net wat anders...
Hoe klote ik dat allemaal voor je vindt.
in principe is het wel mogelijk. alleen heb ik niet dezelfde kans om zwanger te worden als een gezonde vrouw. percentage bij mij ligt vele malen lager. de kans dat het niet lukt ligt erg hoog, maar het is niet 100% uitgesloten dat ik ze niet zou kunnen krijgen.
het probleem is wel dat als hij toch zou blijven en we aan kinderen zouden beginnen en dat hele traject op gaan starten....wat doet hij als blijkt dat het na al die behandelingen toch niet gelukt is? als hij nu al wegloopt....[/quote]
Maar lieve schat, hij is toch weggelopen omdat jij het zwartste scenario voorschotelde? Je hebt gezegd dat je geen kinderen kan krijgen en dat je geen IVF of ander traject inwil.
Je hebt het niet gehad over dat alles er nu beter bij je uitzag en dat je eventueel wel een traject met hem wil opstarten.
Dat verschil was voor hem misschien net wat anders...
Hoe klote ik dat allemaal voor je vindt.