Terug bellen?
maandag 10 mei 2010 om 19:00
maandag 10 mei 2010 om 22:54
maandag 10 mei 2010 om 22:54
*was stiekem nog even aan het gluren na het tandenpoetsen en klaarmaken voor bed*
WE
Tsskkkk, is 'ons' topic gewoon gesloten omdat het nergens meer over ging. Nou ja, zeg. Wij waren daar gewoon een serieus probleem aan het oplossen.
Maar blij dat ik er op de valreep ben achtergekomen dat dit nu onze meetingplace is, dan weet ik jullie weer te vinden morgen.
Trust!
WE
Tsskkkk, is 'ons' topic gewoon gesloten omdat het nergens meer over ging. Nou ja, zeg. Wij waren daar gewoon een serieus probleem aan het oplossen.
Maar blij dat ik er op de valreep ben achtergekomen dat dit nu onze meetingplace is, dan weet ik jullie weer te vinden morgen.
Trust!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
maandag 10 mei 2010 om 22:57
maandag 10 mei 2010 om 22:58
quote:Soulcats schreef op 10 mei 2010 @ 22:54:
Niet alleen het probleem oplossen, maar we kijken ook alvast voor TO in de toekomst wat het volgend probleempje kan zijn. Wordt voor ons toch eens tijd om de witte jaskjes uit de kast te halen, voor als TO zich weer meldt.
Niet alleen het probleem oplossen, maar we kijken ook alvast voor TO in de toekomst wat het volgend probleempje kan zijn. Wordt voor ons toch eens tijd om de witte jaskjes uit de kast te halen, voor als TO zich weer meldt.
maandag 10 mei 2010 om 23:00
quote:dekbed schreef op 10 mei 2010 @ 22:58:
[...]
Zo is dat... rete serieus allemaal....
jij hebt dus witte jassen dekbed? Check..
ga ik achter de zuurstof maskers aan... je weet natuurlijk nooit wat een defecte SIM kaart allemaal kan doen...
[...]
Zo is dat... rete serieus allemaal....
jij hebt dus witte jassen dekbed? Check..
ga ik achter de zuurstof maskers aan... je weet natuurlijk nooit wat een defecte SIM kaart allemaal kan doen...