LLS KMT GD
zaterdag 20 maart 2010 om 09:44
maandag 10 mei 2010 om 14:22
Ik heb gister een foto gemaakt van KP, hij ziet er zo woest uit met zijn bos haar! Mijn eigen grobbebol. Vanmorgen mocht ik zijn haar niet kammen, want hij wilde een 'lekker bossie'.
Ik lach me dood om die jongens soms. Groot Pebbeltje zei vanmorgen onbehoorlijk grof dat hij had zitten schijten. Ik vroeg of hij dat wat netter kon zeggen. Hij zei "ik heb net een drol uit mijn derrière laten vallen".
Slaaptraining is lastig omdat Pebblo zijn slaap zo nodig heeft. En Moshje slaapt nog bij ons dus dan soms liever snel even drinken dan toestanden en iedereen wakker. Klein Pebbeltje sliep door toen van onze kamer af was. Ik hoorde hem gewoon niet en dan viel hij weer in slaap. uik denk dat dat bij Moshje ook zo maar zou kunnen.
Ik lach me dood om die jongens soms. Groot Pebbeltje zei vanmorgen onbehoorlijk grof dat hij had zitten schijten. Ik vroeg of hij dat wat netter kon zeggen. Hij zei "ik heb net een drol uit mijn derrière laten vallen".
Slaaptraining is lastig omdat Pebblo zijn slaap zo nodig heeft. En Moshje slaapt nog bij ons dus dan soms liever snel even drinken dan toestanden en iedereen wakker. Klein Pebbeltje sliep door toen van onze kamer af was. Ik hoorde hem gewoon niet en dan viel hij weer in slaap. uik denk dat dat bij Moshje ook zo maar zou kunnen.
maandag 10 mei 2010 om 14:54
Nath, ik heb een rare vraag. ik had het met mijn zusje over speelgoed, zij heeft alle Little People verkocht op de Vrijmarkt. Jij hebt het toen van mij overgenomen, voor Japie. Als jij het nog hebt, en Moshje wat ouder is, kan ik het dan weer terugkopen? Het was best veel volgens mij, in ieder geval met een garage en een kasteel toch?
maandag 10 mei 2010 om 14:56
maandag 10 mei 2010 om 14:57
quote:Morrie schreef op 10 mei 2010 @ 14:56:
Pebbles, aardbeien zijn zeer allergeen. Veel mensen kunnen niet tegen aardbei en....krijgen er jeuk van! Soms ook rode bultjes. Dus wie weet is dat toch de oorzaak bij Moshje?Ja, echt stom dat ik die door prakje heen heb gedaan, maar ze lagen op aanrecht en ik dacht niet na. Maar jeuk heeft hij al langer en niet meer jeuk of uitslag na de aardbeien.
Pebbles, aardbeien zijn zeer allergeen. Veel mensen kunnen niet tegen aardbei en....krijgen er jeuk van! Soms ook rode bultjes. Dus wie weet is dat toch de oorzaak bij Moshje?Ja, echt stom dat ik die door prakje heen heb gedaan, maar ze lagen op aanrecht en ik dacht niet na. Maar jeuk heeft hij al langer en niet meer jeuk of uitslag na de aardbeien.
maandag 10 mei 2010 om 16:08
maandag 10 mei 2010 om 17:52
Ik moet morgen even naar de gipskamer om er naar laten kijken. Ze vonden het ook een beetje vreemd klinken.
Mijn vader is ook allergisch voor aardbeien.
Ik heb niet al het Litlle People spul meer Pebbles. Het was inderdaad best veel dus het kasteel hebben we toen bij gedoneerd bij een goede doelen actie op school. De garage en die bus en alle poppetjes hebben we nog wel dus die kunnen weer jouw kant op, hoor. Volgens mij hebben we een trein zelfs dubbel en die is al snel leuk voor Moshje. En de garage past niet in zijn kast dus die staat vaak in de weg.
Moeten we maar even kijken hoe we het regelen, goed?
Mijn vader is ook allergisch voor aardbeien.
Ik heb niet al het Litlle People spul meer Pebbles. Het was inderdaad best veel dus het kasteel hebben we toen bij gedoneerd bij een goede doelen actie op school. De garage en die bus en alle poppetjes hebben we nog wel dus die kunnen weer jouw kant op, hoor. Volgens mij hebben we een trein zelfs dubbel en die is al snel leuk voor Moshje. En de garage past niet in zijn kast dus die staat vaak in de weg.
Moeten we maar even kijken hoe we het regelen, goed?
maandag 10 mei 2010 om 19:35
Wij hebben echt veel van Little People, maar zowel door KW als BRS is/wordt er weinig mee gespeeld. Echt jammer.
Ben benieuwd morgen, Nathje.
En de gipskamer? Ga je in het gips of is dat gewoon de algemene ontvangstkamer?
De burrito's vielen tegen. Ik vind ze van Knorr wereldgerechten (de mix over de kip) echt lekkerder.
De jongens ( de twee oudste) slapen bij opa en oma omdat ik morgen afspraak heb voor werk dus we kunnen weer eens ongestoord DWDD kijken. ZCHT slaapt ook dus dat is mooi!
Ben benieuwd morgen, Nathje.
En de gipskamer? Ga je in het gips of is dat gewoon de algemene ontvangstkamer?
De burrito's vielen tegen. Ik vind ze van Knorr wereldgerechten (de mix over de kip) echt lekkerder.
De jongens ( de twee oudste) slapen bij opa en oma omdat ik morgen afspraak heb voor werk dus we kunnen weer eens ongestoord DWDD kijken. ZCHT slaapt ook dus dat is mooi!
maandag 10 mei 2010 om 19:58
Die spalk die er nu om heen zit, is ook door de gipskamer gemaakt, Wind. Als het een beetje tegenzit moet ik ook nog in het gips ook. Dat zeiden ze de vorige keer en met het oog op vakantie is dat niet heel fijn (met zwemmen enzo).
Morgen slapen Apie en Japie bij opa en oma en dus hebben wij ook een avondje niks. Heerlijk! Misschien gaan we uit het werk wel iets eten en naar de film ofzo.
Morgen slapen Apie en Japie bij opa en oma en dus hebben wij ook een avondje niks. Heerlijk! Misschien gaan we uit het werk wel iets eten en naar de film ofzo.
maandag 10 mei 2010 om 20:41
maandag 10 mei 2010 om 21:35
Ik vind die meisjes in levende lijve niet zo heel mooi, maar dat zegt niks over hoe ze op de foto's kunnen staan. In bladen staan maar weinig echt mooie mensen en vaak worden ze raar/opvallend neergezet en of gekleed maar dat maakt het wel interessant om naar te kijken. Gekke branche is the fashion industry. Ik ga nu in 1 keer door naar Project Catwalk voor de volgende dosis.
Die spalk is handgemaakt omdat een reguliere spalk niet goed paste. Misschien dat gips nog beter zal zorgen voor een stabiele pink? Geen idee. Je moet maar eens googlen op mallet vinger. Ik moet hem nu nog 4 weken dragen dus dat is 7 juni. Als ik pech heb dan komt er nog 6 weken bij.
En we willen 12 juni op vakantie.
Die spalk is handgemaakt omdat een reguliere spalk niet goed paste. Misschien dat gips nog beter zal zorgen voor een stabiele pink? Geen idee. Je moet maar eens googlen op mallet vinger. Ik moet hem nu nog 4 weken dragen dus dat is 7 juni. Als ik pech heb dan komt er nog 6 weken bij.
En we willen 12 juni op vakantie.
maandag 10 mei 2010 om 22:31
Haha wat grappig. Nou, alles beter dan die ploppende kataasjes lijkt me zo.
Ik verbaas me er af en toe echt over hoe mooi sommige van die modellen op de foto zijn uiteindelijk. Maar ik vind er geen echt topmodel tussen zitten. Dat vind ik toch iemand die een heel brede doelgroep aanspreekt, en niet alleen mooi wordt gevonden door mensen die er 'verstand' van hebben.
Pff ik ben bezig met een brief voor Sjaaks werk, voelt als huiswerk.
Ik verbaas me er af en toe echt over hoe mooi sommige van die modellen op de foto zijn uiteindelijk. Maar ik vind er geen echt topmodel tussen zitten. Dat vind ik toch iemand die een heel brede doelgroep aanspreekt, en niet alleen mooi wordt gevonden door mensen die er 'verstand' van hebben.
Pff ik ben bezig met een brief voor Sjaaks werk, voelt als huiswerk.
maandag 10 mei 2010 om 22:32
Er is helemaal geen haast bij hoor, Nath. Moshje kan nog niets. En zitten momenteel al in grote opruimbende. Woensdag komt de Kringloopwinkel een hoop ophalen en gaat Pebblo een deur in de zolderkamer zetten met zijn vader.
Pebblo en ik hebben Little Britain ontdekt en komen niet meer bij. Vrienden hebben de hele DVD serie (die hebben werkelijk alles, LOST hadden we ook van hen geleend!) en die gaan we dus lenen.
Pebblo en ik hebben Little Britain ontdekt en komen niet meer bij. Vrienden hebben de hele DVD serie (die hebben werkelijk alles, LOST hadden we ook van hen geleend!) en die gaan we dus lenen.
maandag 10 mei 2010 om 22:35
quote:lilalore schreef op 10 mei 2010 @ 22:31:
helemaal mee eens!
helemaal mee eens!
maandag 10 mei 2010 om 22:41
Wind toen jij BRS ging slaaptrainen met een half jaar. 'Moest' hij toen van zeg maar 19-7 slapen of nog wel voeding om 23 uur? Moshje mag van mij wel 1x drinken tussen 19 en 7 uur. Maar nu is hij vaak als ik net wil gaan slapen of net slaap om 22-23 uur wakker, drinkt en dan om 3-4 uur weer en dat lijkt me niet nodig.
Moshje wordt elke avond zo'n 3-4 keer wakker. Dus tussen pakkumbeet 19-23 uur. En is dan vaak alleen stil te krijgen door hem echt uit bed te halen en even in mijn armen te wiegen. Kan ik me van Pebbeltjes ook niet herinneren.
Ga nog even snel wat drinken met Pebblo!
Moshje wordt elke avond zo'n 3-4 keer wakker. Dus tussen pakkumbeet 19-23 uur. En is dan vaak alleen stil te krijgen door hem echt uit bed te halen en even in mijn armen te wiegen. Kan ik me van Pebbeltjes ook niet herinneren.
Ga nog even snel wat drinken met Pebblo!