De Action

10-05-2010 23:21 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er net zoals ik lichtelijk verslaafd aan de Action?

Ik wilde er eerst niet aan, maar sinds ik er voor mijn vrijwilligerswerk wat uitdeel speelgoed moest halen ben ik zo ongeveer verslaafd.

Over het algemeen loop ik er wel eens per week binnen, kom er vaak erg leuke dingen tegen. Ergens vind ik dat best gek (heb dat namelijk niet snel met een winkel), dus daarom de vraag of anderen dit herkennen... Wat zou toch het geheim zijn?

Ik ben voornamelijk fan van de schoonmaakartikelen, ultra goedkope microvezeldoekjes, fijne stofdoekjes enz enz enz. Een tijdje terug hadden ze zelfs Quick&Brite (was ik al héél lang naar opzoek)! Maar ook het speelgoed en allerlei leuke/lekkere verzorgingsproducten.

Wie shopt er nog meer graag bij de Action? En wat vind je er zo leuk aan?
Action is leuk! Zaterdag even limonade ingeslagen; carvan cevitam voor 90 ct./bus! Citroen/ druif smaak, echt geen geld!!
Ik hou van de action! Zit er alleen geen bij mij in de buurt
Ik kom er zelden tot nooit eerlijk gezegd. De eerste keer dat ik ging hadden ze lekker apart snoep en daarvan wilde ik laatst weer een voorraad halen, hadden ze het niet meer Vind de knutsel spulletjes ook wel leuk maar ik neem het eigenlijk nooit mee. Misschien binnenkort toch maar eens iets van schilderen, scrapbooking ofzo kopen.

Ben niet niet fan want ik vind het filiaal waar ik kom altijd druk en te dicht op elkaar gepropt.
Jaaaaaaaaaa Ik ben ook een Action-fan

Ik koop er vooral schoolspullen en kadootjes.

Het is er heerlijk shoppen, vooral omdat het assortiment vrij vaak verandert en het zo lekker goedkoop is!
Oja, en wie nog het topic van Keuteltje kent, de braadpan bij de Action is ook heel goedkoop .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hier nog een Action fan

Ik koop er heel veel...gel/sokken/glazen/wasmiddel/schoonmaakspul/koekjes/pannen/theedoeken en handdoeken..eigenlijk alles wat ik leuk en goedkoop vind.

Wekelijks liep ik even binnen en kwam nooit naar buiten zonder iets gekocht te hebben.....momenteel heb ik een koopstop want het liep de spuigaten uit
Geweldige winkel. Ben er gisteren nog geweest. Ik heb een reistas met wieltjes gekocht voor mijn vriend, kostte een tientje. Sokken, leggings, vazen, schriften, capri sonne, al mijn glazen en fotolijstjes koop ik allemaal bij de Action.

Ik ga met de trein naar mijn werk en ik heb dus de mazzel dat er een tegenover het station zit, ik kan elke dag heen!
Action For The Win!!

ik had zelfs bijna cadeaubonnen van de action gehad als kerstpakket....

helaas hebben ze die niet.

voor onze vereniging haal ik ook vaak spul, verf e.d.

vorige week; 1 lekkere fleecetrui om verf op te knoeien en 1 om mee te nemen op kamp= 10,-
Ja, een geweldig fijne winkel en ik koop er van alles, sokken, schoonmaakspullen, douchespul, kaarten, van alles en nog wat. Hier een hele grote ruime winkel dus fijn rond lopen.
Super winkel, het jammere is dat er eentje heel dichtbij zit

Koop er van alles, kan ook heerlijk struinen in die winkel omdat ze elke keer wat anders hebben en het kost geen drol. Laatst voor 50 euro dingen gekocht, nou dat is veel voor de Action hoor. Zalig.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ja, hier nog een fan.

Vooral de knutselspullen zijn hier favoriet, kleine kadootjes, schoolspullen en de capri sonne!

Ohja, caviavoer!
Ik blijf ook maar gooien. heb mijn karretje zo vol.

Maar zoooo leuk.
Nee sorry, ben er wel eens geweest en heb toen ook wel schoonmaakspullen meegenomen, maar het is het meestal net niet. Zal toch maar weer eens binnen lopen als ik deze enthousiaste reacties lees, misschien is het assortiment veranderd.
Dat zeg ik....
Decoratie, verzorgingsartikelen en schoonmaakspullen vooral ja. Met carnaval kan ik er ook nog wel eens iets grappigs vinden.... Binnenkort ga ik naar de Foute Party dus ik zal ook wel weer naar de action gaan ervoor
Mijn katten zijn ook blij met de Action . Laatst waren die (nep)bontkleedjes in de aanbieding, maar 4 euro nogwat. Dus ze hebben allemaal een kleedje gehad.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik vind de action ook geweldig, koop er veel leuke dingen, servicegoed, mooie grote mokken, microvezel doekjes en echt voor een habbekrats, da's leuk shoppen zelfs verf en grondverf gekocht voor m'n huis prima kwaliteit spotgoedkoop omdat er een deukje in het blik zit haha bedenk je toch niet... kom maar op met deukblikken hoor
quote:Jumpsje schreef op 11 mei 2010 @ 00:34:

Action is leuk! Zaterdag even limonade ingeslagen; carvan cevitam voor 90 ct./bus! Citroen/ druif smaak, echt geen geld!!Die heb ik ook en die is lekker!!!! Verder koop ik er;marsen,tuinartikelen,enveloppen,microvezeldoekjes,ik kom altijd met tassen vol thuis!! I love de Action!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Action ruleert!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik kom er niet zo vaak. Wel als sinterklaas kwantiteit in plaats van kwaliteit nodig heeft, of als er wel erg veel schoolspullen ineens moeten aanrukken.

Maar zo te lezen valt er nog wel aandachtig te shoppen daar voor spul wat wel zijn prijs waard is, naast knutselpapier.
I action. Ben er gisteren nog geweest. Blue gebruikt haarspul wat daar een fractie van het originele bedrag kost.

Leggings, sokken, schoonmaakspullen, kaarten, schoolspullen van alles neem ik daar mee.
Ik kom er ook wel geregeld. Koop er schoonmaakartikelen, douchespul, shampoo en vooral heel veel kaarsen en soms ook leuke lantaarntjes voor kaarsen of bloempotten. Sokken heb ik er ook wel eens gekocht, en theedoeken. Vergiet, thee/frisdrank glazen, koffiemokken, fleecedekentje... vanalles.

Maar tis dat er geen Xenos in mn woonplaats zit en wel een Action, want ik vind Xenos fijner dan Action!
Ghe... ik heb EN Xenos EN Action
Ook Action fan. Ga er elke week heen!!

deo, créme, kaarsen, waxinelichtjes, schoonmaakspullen, sokken, kantoorartikelen, slingers......
Ik ben ook Action fan. Ik ga er vooral heen als er weer eens een kinderverjaardag in aantocht is, vooral voor van die knutselmeiden kun je oneindig inslaan voor weinig. En de sokken zijn geweldig, alle kleuren en maten zijn voorradig.

Maar ik mag van mezelf niet te vaak even naar binnen gaan. Het is welliswaar spotgoedkoop maar iedere keer dat ik daar naar binnen stap kom ik thuis met tassen vol spullen die ik niet nodig had maar gewoon aangeschaft heb omdat het zo goedkoop is. En dat is op de lange duur weer juist niet voordelig.
Geweldige winkel! Eerst hadden we geen Action hier, maar sinds kort dus wel.

Ik heb er een ultra-coole roze gieter vandaan, verder kookspullen, speelgoed, knutseldingen, douchegels en nog wat meer "zeer nuttige" dingen.

I love Action!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven