De Action
maandag 10 mei 2010 om 23:21
Wie is er net zoals ik lichtelijk verslaafd aan de Action?
Ik wilde er eerst niet aan, maar sinds ik er voor mijn vrijwilligerswerk wat uitdeel speelgoed moest halen ben ik zo ongeveer verslaafd.
Over het algemeen loop ik er wel eens per week binnen, kom er vaak erg leuke dingen tegen. Ergens vind ik dat best gek (heb dat namelijk niet snel met een winkel), dus daarom de vraag of anderen dit herkennen... Wat zou toch het geheim zijn?
Ik ben voornamelijk fan van de schoonmaakartikelen, ultra goedkope microvezeldoekjes, fijne stofdoekjes enz enz enz. Een tijdje terug hadden ze zelfs Quick&Brite (was ik al héél lang naar opzoek)! Maar ook het speelgoed en allerlei leuke/lekkere verzorgingsproducten.
Wie shopt er nog meer graag bij de Action? En wat vind je er zo leuk aan?
Ik wilde er eerst niet aan, maar sinds ik er voor mijn vrijwilligerswerk wat uitdeel speelgoed moest halen ben ik zo ongeveer verslaafd.
Over het algemeen loop ik er wel eens per week binnen, kom er vaak erg leuke dingen tegen. Ergens vind ik dat best gek (heb dat namelijk niet snel met een winkel), dus daarom de vraag of anderen dit herkennen... Wat zou toch het geheim zijn?
Ik ben voornamelijk fan van de schoonmaakartikelen, ultra goedkope microvezeldoekjes, fijne stofdoekjes enz enz enz. Een tijdje terug hadden ze zelfs Quick&Brite (was ik al héél lang naar opzoek)! Maar ook het speelgoed en allerlei leuke/lekkere verzorgingsproducten.
Wie shopt er nog meer graag bij de Action? En wat vind je er zo leuk aan?
dinsdag 11 mei 2010 om 00:45
Ik kom er zelden tot nooit eerlijk gezegd. De eerste keer dat ik ging hadden ze lekker apart snoep en daarvan wilde ik laatst weer een voorraad halen, hadden ze het niet meer Vind de knutsel spulletjes ook wel leuk maar ik neem het eigenlijk nooit mee. Misschien binnenkort toch maar eens iets van schilderen, scrapbooking ofzo kopen.
Ben niet niet fan want ik vind het filiaal waar ik kom altijd druk en te dicht op elkaar gepropt.
Ben niet niet fan want ik vind het filiaal waar ik kom altijd druk en te dicht op elkaar gepropt.
dinsdag 11 mei 2010 om 07:11
Hier nog een Action fan
Ik koop er heel veel...gel/sokken/glazen/wasmiddel/schoonmaakspul/koekjes/pannen/theedoeken en handdoeken..eigenlijk alles wat ik leuk en goedkoop vind.
Wekelijks liep ik even binnen en kwam nooit naar buiten zonder iets gekocht te hebben.....momenteel heb ik een koopstop want het liep de spuigaten uit
Ik koop er heel veel...gel/sokken/glazen/wasmiddel/schoonmaakspul/koekjes/pannen/theedoeken en handdoeken..eigenlijk alles wat ik leuk en goedkoop vind.
Wekelijks liep ik even binnen en kwam nooit naar buiten zonder iets gekocht te hebben.....momenteel heb ik een koopstop want het liep de spuigaten uit
dinsdag 11 mei 2010 om 07:40
Geweldige winkel. Ben er gisteren nog geweest. Ik heb een reistas met wieltjes gekocht voor mijn vriend, kostte een tientje. Sokken, leggings, vazen, schriften, capri sonne, al mijn glazen en fotolijstjes koop ik allemaal bij de Action.
Ik ga met de trein naar mijn werk en ik heb dus de mazzel dat er een tegenover het station zit, ik kan elke dag heen!
Ik ga met de trein naar mijn werk en ik heb dus de mazzel dat er een tegenover het station zit, ik kan elke dag heen!
dinsdag 11 mei 2010 om 08:07
Super winkel, het jammere is dat er eentje heel dichtbij zit
Koop er van alles, kan ook heerlijk struinen in die winkel omdat ze elke keer wat anders hebben en het kost geen drol. Laatst voor 50 euro dingen gekocht, nou dat is veel voor de Action hoor. Zalig.
Koop er van alles, kan ook heerlijk struinen in die winkel omdat ze elke keer wat anders hebben en het kost geen drol. Laatst voor 50 euro dingen gekocht, nou dat is veel voor de Action hoor. Zalig.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
dinsdag 11 mei 2010 om 08:12
dinsdag 11 mei 2010 om 08:24
Ik vind de action ook geweldig, koop er veel leuke dingen, servicegoed, mooie grote mokken, microvezel doekjes en echt voor een habbekrats, da's leuk shoppen zelfs verf en grondverf gekocht voor m'n huis prima kwaliteit spotgoedkoop omdat er een deukje in het blik zit haha bedenk je toch niet... kom maar op met deukblikken hoor
dinsdag 11 mei 2010 om 08:49
quote:Jumpsje schreef op 11 mei 2010 @ 00:34:
Action is leuk! Zaterdag even limonade ingeslagen; carvan cevitam voor 90 ct./bus! Citroen/ druif smaak, echt geen geld!!Die heb ik ook en die is lekker!!!! Verder koop ik er;marsen,tuinartikelen,enveloppen,microvezeldoekjes,ik kom altijd met tassen vol thuis!! I love de Action!
Action is leuk! Zaterdag even limonade ingeslagen; carvan cevitam voor 90 ct./bus! Citroen/ druif smaak, echt geen geld!!Die heb ik ook en die is lekker!!!! Verder koop ik er;marsen,tuinartikelen,enveloppen,microvezeldoekjes,ik kom altijd met tassen vol thuis!! I love de Action!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
dinsdag 11 mei 2010 om 09:04
dinsdag 11 mei 2010 om 09:08
Ik kom er ook wel geregeld. Koop er schoonmaakartikelen, douchespul, shampoo en vooral heel veel kaarsen en soms ook leuke lantaarntjes voor kaarsen of bloempotten. Sokken heb ik er ook wel eens gekocht, en theedoeken. Vergiet, thee/frisdrank glazen, koffiemokken, fleecedekentje... vanalles.
Maar tis dat er geen Xenos in mn woonplaats zit en wel een Action, want ik vind Xenos fijner dan Action!
Maar tis dat er geen Xenos in mn woonplaats zit en wel een Action, want ik vind Xenos fijner dan Action!
dinsdag 11 mei 2010 om 09:16
Ik ben ook Action fan. Ik ga er vooral heen als er weer eens een kinderverjaardag in aantocht is, vooral voor van die knutselmeiden kun je oneindig inslaan voor weinig. En de sokken zijn geweldig, alle kleuren en maten zijn voorradig.
Maar ik mag van mezelf niet te vaak even naar binnen gaan. Het is welliswaar spotgoedkoop maar iedere keer dat ik daar naar binnen stap kom ik thuis met tassen vol spullen die ik niet nodig had maar gewoon aangeschaft heb omdat het zo goedkoop is. En dat is op de lange duur weer juist niet voordelig.
Maar ik mag van mezelf niet te vaak even naar binnen gaan. Het is welliswaar spotgoedkoop maar iedere keer dat ik daar naar binnen stap kom ik thuis met tassen vol spullen die ik niet nodig had maar gewoon aangeschaft heb omdat het zo goedkoop is. En dat is op de lange duur weer juist niet voordelig.