Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldige cadeaus zie ik voorbijkomen! Verwend allemaal zo te lezen. Leuk zeg, dat hebben we ook wel verdiend .

Bam, fijne vakantie! Hopen op mooi weer voor jullie zeg.

Ik ben helemaal gesloopt na een drukke dag werken, een bomvol weekend met leuke visite en morgen komt mijn nichtje hier logeren, heel erg leuk. Ik stop alweer voor vandaag, zal de groep nog even bekijken. Fijne avond!!!
Fijn Mal, hopelijk met goed vervolg allemaal! En wat lief van J.!

Leuke moederdagcadeaus! Leuk verwend dus allemaal! Mooi zo!

Ben de rest alweer vergeten
En welke van de twee nou Mal? Kijkoperatie of doorspuiten? Wel snel al
quote:amalia schreef op 10 mei 2010 @ 15:51:

Vreemd,man was zaterdag ook in Amsterdam met oudste en daar werd ook niets uitgedeeld. Heeft ie niet stiekem een pakket gekocht voor 10 euro ?Mijn vader kennende niet
Jinny: waar blijft de WK poule ?
Goedenavond!!
Mal: Zou fijn zijn als je morgen of overmorgen al terecht kunt.

wel goed gesprek gehad?

Amalia: Leuk die plopjes. Maar een voetbalvrouw in spe dus ;)
JInny heeft al weken visite
Ik heb de eerste poule net ingevuld. Pokkeklus, maar goed. Heb serieus mijn best gedaan. Wie weet ga ik er met de poedelprijs vandoor... Was 2 jaar geleden met "onze" poule nog leuk! Ties speelt nog met houten trein die we ervan hebben gekocht
quote:Star schreef op 10 mei 2010 @ 20:34:

En welke van de twee nou Mal? Kijkoperatie of doorspuiten? Wel snel al het laatste!
Stressed is just desserts spelled backwards
Poule komt eraan, even geduld!!! (Jinny krabt zich achter de oren, WK nee hoor, geintje).
Goed nieuws Mal! Het moet dan heel snel lukken!
Leuk weer een WK Poule!

Grrrr, Jonathan heeft net een potje naggellak op de kop gehouden in de slaapkamer. Nu riekt het hele huis naar nagellak. En ik moet zo de zooi weer weg zien te krijgen met remover.
Wat een pokkeklus Mal! Geen v-groef of andere leuke naadjes in je vloer?

Ik hoop dat je vandaag of morgen terecht kan voor het doorspuiten!

WK-poule?! Ik deed het het eerste jaar best lekker volgens mij, maar dat was puur geluk. Hoe moet je Zimbabwe-China nou inschatten (ik weet niet eens of beide landen meedoen, aaargh, dat wordt niks met mij ) Maar ik ben wel van de partij hoor!
Whahahaha Mal, leuk!! Succes met opruimen
We mogen niet klagen met het weer, het is wel wat kouig, maar geen regen (ja net 5 minuten, dus dat telt niet ) .

Vandaag komt er een vriendje van Juul logeren, hij weet nog van niks, dus ben benieuwd naar zijn reactie!
Ik weet nog dat ik met 1 punt verloor van Jinny, grrrrrrrrrrrr

dus ik ben ook voor een 2de prijs oja en een derde want dan zal je zien dat ik derds wordt
Ik weet zelfs Jonathan zijn nickname nog op het vorige WK
hahahaha, nou dat weet ik niet meer hoor!
Maxi vertelt me net dat papa heeeel zwaar is. Zelfs zwaarder dan de televisie, wel 10 voor half 10 namelijk

Dat klokkijken gaat goed
Ik kan morgen al terecht, maar ik heb een oppasprobleem
Tja je mag hem brengen, maar dat is natuurlijk niet handig.
het is al geregeld, phoe wat een gedoe. Malman heeft namelijk een afspraak waar hij niet onderuit kan, dus ik moest ook oppas voor mezelf hebben (je mag niet alleen terug rijden met de auto staat in de folder). Maar nu gaat mijn moeder met mij mee en ik heb thuiszorg, de vrouw die de eerste 2 jaar onze thuiszorg was. Die is laatst ook al geweest en Jonathan kende haar nog wel dus dat gaat wel goed.
Fijn dat je oppasproblemen opgelost zijn! Fijn ook dat je nog steeds op je oude thuishulp terug kunt vallen, kan me ook voorstellen dat je in die tijd ook een hele goeie band op bouwt (als het klikt dan hè). Zie je er erg tegenop?
Tien voor half 10 zwaar! Die papa toch.

O ja, de pool, leuk!

Morgen al Mal, da's snel - mooi geregeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven