Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 11 mei 2010 om 09:37
Mogu lieverds
Mamz,speeltuin gaat deze vakantie niet meer lukken maar straks komen er nog veel woensdagen.Leuk!!
Gelf,heb je al een besluit genomen wbt hulp?Fijn dat het met gelfman wel aardig gaat.Ben je nu lekker aan het werk?
Ik ben gister op tijd gaan slapen,in het ziekenhuis niet goed geslapen dus was erg moe.Vriend heeft Ukkie steeds gewekt vannacht en dat vond Ukkie niet fijn!!Dat is dus een goed teken
Vandaag een drukke dag,morgen wordt Oudste 12.
Boodschappen doen,huis visiteproof maken
,wachten op kado,salade's maken.
Fijne dag
Mamz,speeltuin gaat deze vakantie niet meer lukken maar straks komen er nog veel woensdagen.Leuk!!
Gelf,heb je al een besluit genomen wbt hulp?Fijn dat het met gelfman wel aardig gaat.Ben je nu lekker aan het werk?
Ik ben gister op tijd gaan slapen,in het ziekenhuis niet goed geslapen dus was erg moe.Vriend heeft Ukkie steeds gewekt vannacht en dat vond Ukkie niet fijn!!Dat is dus een goed teken
Vandaag een drukke dag,morgen wordt Oudste 12.
Boodschappen doen,huis visiteproof maken
,wachten op kado,salade's maken.
Fijne dag
dinsdag 11 mei 2010 om 09:39
dinsdag 11 mei 2010 om 09:48
Mogguh!
Ik heb vandaag een beetje hoofdpijn van de slaap, Mmetje was vannacht een beetje aan het spoken.
Ik denk dat er tandjes aan komen. Hij had een paar dagen wat verhoging, knaagt aan alles wat 'ie in zijn handjes krijgt en vanmorgen had hij diarree. En hij slaapt dus wat slechter dan normaal.
Mamz, wat fijn dat je zoveel aan die cursus hebt!
Lijkt met een hele geruststelling: dat er meer mensen zijn die tobben waar jij ook mee tobt, en dat je er met elkaar over kunt praten en elkaar tips geven.
Vandaag:
- werken
- koken
- vaatwasser aan en daarna uitruimen
- wassen, drogen en opruimen
- tafel leeg maken
- planten water geven
Ik heb vandaag een beetje hoofdpijn van de slaap, Mmetje was vannacht een beetje aan het spoken.
Ik denk dat er tandjes aan komen. Hij had een paar dagen wat verhoging, knaagt aan alles wat 'ie in zijn handjes krijgt en vanmorgen had hij diarree. En hij slaapt dus wat slechter dan normaal.
Mamz, wat fijn dat je zoveel aan die cursus hebt!
Lijkt met een hele geruststelling: dat er meer mensen zijn die tobben waar jij ook mee tobt, en dat je er met elkaar over kunt praten en elkaar tips geven.
Vandaag:
- werken
- koken
- vaatwasser aan en daarna uitruimen
- wassen, drogen en opruimen
- tafel leeg maken
- planten water geven
dinsdag 11 mei 2010 om 11:04
Coe, fijn dat hij niet angstig is geworden door zijn val...
Buuf, binnenkort tijd? Anders loopt't mannetje voordat jullie hem gezien hebben.
Mijn lijstje:
* was draaien en opvouwen *zucht*
* uitnodigingen sturen voor kinderfeestje oudste
* datum kinderfeestje afstemmen met vriendinnetje die een dag eerder jarig is.
* Hoera een jongen slingers weghalen
* Troepies ruimen
* kaarten bestellen voor Guus Meeuwis in Juni...
Buuf, binnenkort tijd? Anders loopt't mannetje voordat jullie hem gezien hebben.
Mijn lijstje:
* was draaien en opvouwen *zucht*
* uitnodigingen sturen voor kinderfeestje oudste
* datum kinderfeestje afstemmen met vriendinnetje die een dag eerder jarig is.
* Hoera een jongen slingers weghalen
* Troepies ruimen
* kaarten bestellen voor Guus Meeuwis in Juni...
dinsdag 11 mei 2010 om 11:43
Mogguh (o, die had ik al gehad)
Tinky Winky is een trutje en dat ben jij dus niet, Fuss.
Coebergh, goed nieuws dat Ukkie alweer klimt en klautert Tja, welke dokter heeft nu ook weer verzonnen van rustig aandoen, die is zeker zelf geen kind geweest
Is de glamourparty ook nog deze week?
Meeten bij Gold en de data zijn weer open, dat biedt mogelijkheden. Buuv, ik hoop dat het wel lukt om je in Daartown te ontmoeten ooit
Vandaag:
Plan maken (geen geld, dus enige beperkingen zijn er wel)
Middelste erop uit sturen om een kado te kopen voor zijn vriendje. Middelste is de hele verdere vakantie onder de pannen, voor mij zit daar alleen nog wat haal en breng werk in en 1 logeerpartijtje (met een stuiterbal, dat dan weer wel).
Was ophangen
Opgevouwen was opruimen
Tinky Winky is een trutje en dat ben jij dus niet, Fuss.
Coebergh, goed nieuws dat Ukkie alweer klimt en klautert Tja, welke dokter heeft nu ook weer verzonnen van rustig aandoen, die is zeker zelf geen kind geweest
Is de glamourparty ook nog deze week?
Meeten bij Gold en de data zijn weer open, dat biedt mogelijkheden. Buuv, ik hoop dat het wel lukt om je in Daartown te ontmoeten ooit
Vandaag:
Plan maken (geen geld, dus enige beperkingen zijn er wel)
Middelste erop uit sturen om een kado te kopen voor zijn vriendje. Middelste is de hele verdere vakantie onder de pannen, voor mij zit daar alleen nog wat haal en breng werk in en 1 logeerpartijtje (met een stuiterbal, dat dan weer wel).
Was ophangen
Opgevouwen was opruimen
dinsdag 11 mei 2010 om 11:44
goedemorgen dames
ik was al druk, ben al naar de schoonheidspecialiste geweest. Wat mij eraan herinnert, buuf zou jij eventueel mij naar de schoonheidspecialiste willen rijden die dag? Ik denk dat het niet goed is als ik zelf rijdt
Zoeb, ik wacht met smart op mijn salaris. Zo een bruiloft is best duur
gefling, hop hop aan het werk
En nu vlieg ik naar mijn mail
ik was al druk, ben al naar de schoonheidspecialiste geweest. Wat mij eraan herinnert, buuf zou jij eventueel mij naar de schoonheidspecialiste willen rijden die dag? Ik denk dat het niet goed is als ik zelf rijdt
Zoeb, ik wacht met smart op mijn salaris. Zo een bruiloft is best duur
gefling, hop hop aan het werk
En nu vlieg ik naar mijn mail
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 11 mei 2010 om 11:51
Mogguh...
Die paarse tubbie met die tas? Er was een tijd geleden toch een discussie dat die homo (Schande!) zou zijn?
Niemand écht iets gewonnen bij de Staatsloterij?
Wij ook niet, want we hadden geen lot.
Ik word ook kriegel van het weer Zoeb. Vanmorgen was het nog zo koud dat ik met handschoentjes aan heb staan tennissen. Grrr...
Oke meeten bij mij, leuk!
Ik lig een beetje uit de route, maar met een beetje carpoolen zou het wel moeten lukken denk ik.
Ik sla er ook even mij eigen agenda op na, want ik zal deze zomer extra moeten werken op de kermis.
Had ik trouwens al verteld dat bij kermis-lievelingstante geen uitzaaiingen zijn naar botten en organen? Best wel goed nieuws dus. Volgende week beginnen de chemokuren.
Ik doe vandaag alle droge was vouwen en opruimen en in de achtermiddag met vriendin naar Ikea. Nee deze keer niet in B, maar de grens over naar België.
Straks ook nog even stofzuigen en misschien wat boodschappen doen.
Tot later!!
Die paarse tubbie met die tas? Er was een tijd geleden toch een discussie dat die homo (Schande!) zou zijn?
Niemand écht iets gewonnen bij de Staatsloterij?
Wij ook niet, want we hadden geen lot.
Ik word ook kriegel van het weer Zoeb. Vanmorgen was het nog zo koud dat ik met handschoentjes aan heb staan tennissen. Grrr...
Oke meeten bij mij, leuk!
Ik lig een beetje uit de route, maar met een beetje carpoolen zou het wel moeten lukken denk ik.
Ik sla er ook even mij eigen agenda op na, want ik zal deze zomer extra moeten werken op de kermis.
Had ik trouwens al verteld dat bij kermis-lievelingstante geen uitzaaiingen zijn naar botten en organen? Best wel goed nieuws dus. Volgende week beginnen de chemokuren.
Ik doe vandaag alle droge was vouwen en opruimen en in de achtermiddag met vriendin naar Ikea. Nee deze keer niet in B, maar de grens over naar België.
Straks ook nog even stofzuigen en misschien wat boodschappen doen.
Tot later!!
dinsdag 11 mei 2010 om 12:33
dinsdag 11 mei 2010 om 12:38
Leuk Mamz, waar ga je naarrtoe?
Lekker Its, schoonheidsspecialiste. Tenminste, het lijkt me lekker, ben er nog nooit geweest
Fijn dat er geen uitzaaiingen zijn bij je tante Gold! Hoe is het intussen met de buurman?
Coe, op zich een goed teken toch dat hij alweer lekker beweegt? Dan voelt hij zich een stuk beter. Maar ik snap ook dat je heel bezorgd bent nu!
Ik was naar de stad zonder pinpas. Handig Gelukkig wel een haakje kunnen kopen voor de voedingsbh en bij mijn eigen groenteboer kon ik nog net aardbeien en mango's meenemen Die was gewoon blij met alles wat hij kreeg
Maar ik had ook nog even billendoekjes enzo willen halen. Moet dat morgen maar. Nee, donderdag.
Nu eerst nog even rusten en dan naar het voetballen.
Lekker Its, schoonheidsspecialiste. Tenminste, het lijkt me lekker, ben er nog nooit geweest
Fijn dat er geen uitzaaiingen zijn bij je tante Gold! Hoe is het intussen met de buurman?
Coe, op zich een goed teken toch dat hij alweer lekker beweegt? Dan voelt hij zich een stuk beter. Maar ik snap ook dat je heel bezorgd bent nu!
Ik was naar de stad zonder pinpas. Handig Gelukkig wel een haakje kunnen kopen voor de voedingsbh en bij mijn eigen groenteboer kon ik nog net aardbeien en mango's meenemen Die was gewoon blij met alles wat hij kreeg
Maar ik had ook nog even billendoekjes enzo willen halen. Moet dat morgen maar. Nee, donderdag.
Nu eerst nog even rusten en dan naar het voetballen.
dinsdag 11 mei 2010 om 12:39
quote:mamzelle schreef op 11 mei 2010 @ 12:04:
Ik ga iets heel erg onverantwoordelijks doen. Met de koters naar een tentoonstelling over geschiedenis en dan hopen dat ze het alsnog leuk vinden
Duhuh, je moet toch wat op een winterse meidag.Koters interesseren voor geschiedenis is heel belangrijk en ze zullen je er later dankbaar voor zijn. Veel plezier!
Ik ga iets heel erg onverantwoordelijks doen. Met de koters naar een tentoonstelling over geschiedenis en dan hopen dat ze het alsnog leuk vinden
Duhuh, je moet toch wat op een winterse meidag.Koters interesseren voor geschiedenis is heel belangrijk en ze zullen je er later dankbaar voor zijn. Veel plezier!
dinsdag 11 mei 2010 om 12:42
quote:Happy_Me schreef op 11 mei 2010 @ 12:37:
Gold, alle Teletubbies zijn homo's.
En homo zijn is helemaal geen schande, ik wist niet dat jij er zo over dacht....
Oeps, dat doe ik ook niet, Ik had deze er beter achter gezet.
Ik hoop van harte dat u mijn welgemeende excuses wilt aanvaarden, meneer Happy.
Gold, alle Teletubbies zijn homo's.
En homo zijn is helemaal geen schande, ik wist niet dat jij er zo over dacht....
Oeps, dat doe ik ook niet, Ik had deze er beter achter gezet.
Ik hoop van harte dat u mijn welgemeende excuses wilt aanvaarden, meneer Happy.
dinsdag 11 mei 2010 om 12:42