Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Het laatste stukje maar.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Wat een rare snuiter.
Ik denk dat die gast verwacht had dat zijn hele huis wel even verbouwd werd, maar die vlieger ging niet op en vervolgens stuurde hij iedereen weg...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het echt een ontzettende idioot.

Ik had het begin niet gezien.

Wij hadden 'm aan staan vanaf het moment dat die andere mensen dat mooie plafond ( ) uit mochten zoeken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Die gast was echt debiel.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ja klopt... Wel leuk dat het uitgezonden werd...
Alle reacties Link kopieren
Beetje jammer dat hij de deur niet meer open dufde te doen, wat een lul hè?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Maar wel z'n pittbull dreigend laten blaffen.

Nou.. enorme lul.
Alle reacties Link kopieren
En, als je ze al had, de vooroordelen worden bevestigd door zo'n lamlul.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Lekker zo schelden, EIKEL!.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ja, grappig. Dat zei ik ook al tegen man.
Dropstaaf!
Alle reacties Link kopieren
Oh jullie zijn lekker bezig.
Alle reacties Link kopieren
We zijn nog niet aan de 3000 hoor. Maar het gaat wel hard zo.
Heb je het gezien???
Dan zou je het echt begrijpen hoor
Alle reacties Link kopieren
Oetlul!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieve lieffies!



Titel voor mijn nieuwe boek: De scheldende tweeling



Ixsje staat zo weer voor de deur! Nou ja, hij niet, zijn moeder met hem op de arm. Eerst een kop thee!



Geniet!
Hmmm, volgens mij moet ik uitzending gemist gaan kijken, of is dat slecht voor mijn bloeddruk?



Mamz, het is idd een F-16. Als ze zoiets leuk

vinden zou je ook een keer naad het MLM (militair luchtvaartmuseum) kunnen gaan, maar dat is wel in Soesterberg dus misschien te ver weg.



Het regent hier al sinds gisteren aan een stuk door, en hard!



Gisteren zijn ze in het ziekenhuis begonnen met het inleiden van een vriendin, maar er is nog steeds geen nieuws. En op een of andere manier heb ik er geen goed gevoel over, ik zal blij zijn als het achter de rug is en we wat horen...



Mmetje begint nu wakker te worden, ik hoor gepruttel over de babyfoon Aan de slag!
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Succes met afwachten dan maar MissM.

Enne hier is het ook knudde, gisteravond zeiknat geregend toen naar huis fietste.



Ik heb vandaag 2 missies, Werken en boodschappen doen.

Sportman moet overwerken, en we hebben niets meer in huis dus ik moet wel iets halen voor vanavond en morgen.



Fijne dag iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:druifje76 schreef op 11 mei 2010 @ 22:55:

Heb je het gezien???



Môgge.

Nee Druif ik heb het niet gezien, maar het zal best wel een oetlul zijn geweest als jullie het zeggen.
Alle reacties Link kopieren
MissM niet leuk om af te moeten wachten. Zeker niet in deze spanning. Ik hoop dat je gevoel niet uit komt.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh!!

Ik heb vandaag zo'n zin om te gaan werken.. kan niet wachten

Dus.. ik ben er maar heeeeeel even. Hopelijk later nog even terug, in de pauze ofzo



MissM, sterkte met wachten... niet fijn..



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Maar even een kunstmatig zonnetje erbij, het ziet er buitne niet meteen stralend uit Wat een sombere vakantie, qua weer zeg, bah bah.



MissM, wat was je ventje alweer vroeg wakker. Geloof dat ik daar nog even niet aan moet denken hoor, nachtvoedingen enzo. Al iets gehoord van je vriendin intussen? Inleiden kan best lang duren he?



Rainz, waar zit je????



Heb gisteren niets gezien van dat programma. Vanavond komt het Blok weer, daar doet een hele handige harry aan mee. Vorige week mocht hij voor het eerst mee doen, zat hij meteen 2x bij de ehbo Ben benieuwd hoe het vanavond met hem gaat



Lijstje:

- slaapkamer Zoon opruimen

- wasgoed Zoon in de kast leggen

- logeertas Zoon inpakken (hij gaat kamperen )

- macaroni koken voor iedereen

- fysio

- vaatwasser

- was draaien

- WVTLTK



Zoon gaat met mijn vriendin mee, kamperen. Zaterdag haal ik hem weer op. Normaal zou ik ook meegaan maar nu sla ik een jaartje over. Wel gek dat Zoon deze vakantie zoveel weg is, mis 'm wel dan.
Alle reacties Link kopieren
Hoooi Gelf, werk ze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven