Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 11 mei 2010 om 12:43
Wat een fijn nieuws over tante Goldie!Hoe gaat het met de buurman?
Ik zal straks mijn mail even nakijken ivm meet.Durf bijna niet te vragen of er iemand met mij mee wil rijden Alhoewel ik vind dat we nu genoeg pech gehad hebben.Dusss...
Mamz,de dj zit erg vol dus het glitter en glamour feest komt in juni.Moet ook nog rekening houden met mijn ouders want we doen het daar in de tuin.Mijn huis is echt te klein voor 32 ronddansende bijnapubers plus een dj en een bar.
Rondje bakker,slager en groenteboer heb ik gedaan.Vanmiddag nog even naar de lidl en appie.
Ik zal straks mijn mail even nakijken ivm meet.Durf bijna niet te vragen of er iemand met mij mee wil rijden Alhoewel ik vind dat we nu genoeg pech gehad hebben.Dusss...
Mamz,de dj zit erg vol dus het glitter en glamour feest komt in juni.Moet ook nog rekening houden met mijn ouders want we doen het daar in de tuin.Mijn huis is echt te klein voor 32 ronddansende bijnapubers plus een dj en een bar.
Rondje bakker,slager en groenteboer heb ik gedaan.Vanmiddag nog even naar de lidl en appie.
dinsdag 11 mei 2010 om 12:55
quote:mamzelle schreef op 11 mei 2010 @ 12:04:
Ik ga iets heel erg onverantwoordelijks doen. Met de koters naar een tentoonstelling over geschiedenis en dan hopen dat ze het alsnog leuk vinden
Duhuh, je moet toch wat op een winterse meidag.
Ben benieuwd!
Wij zijn met Mmetje ook al naar het museum geweest.
Hij vond de abstracte schilderijen best leuk (grote kleurvlakken ) maar na een paar zalen vond hij sjansen met de suppoosten leuker
Ik ga iets heel erg onverantwoordelijks doen. Met de koters naar een tentoonstelling over geschiedenis en dan hopen dat ze het alsnog leuk vinden
Duhuh, je moet toch wat op een winterse meidag.
Ben benieuwd!
Wij zijn met Mmetje ook al naar het museum geweest.
Hij vond de abstracte schilderijen best leuk (grote kleurvlakken ) maar na een paar zalen vond hij sjansen met de suppoosten leuker
dinsdag 11 mei 2010 om 12:56
quote:druifje76 schreef op 11 mei 2010 @ 12:53:
Hou je er rekening mee dat het donderdag hemelvaartsdag is en de winkels dicht zijn??? Of zijn ze niet dicht?
Niet allemaal, onze Etos is bijvoorbeeld open van 12 tot 5 zag ik gisteren.
Zou de Hema ook open zijn? Ik moet nog een paar kadootjes kopen namelijk en vrijdag heb ik geen tijd, dan ga ik naar de Ikea.
Hou je er rekening mee dat het donderdag hemelvaartsdag is en de winkels dicht zijn??? Of zijn ze niet dicht?
Niet allemaal, onze Etos is bijvoorbeeld open van 12 tot 5 zag ik gisteren.
Zou de Hema ook open zijn? Ik moet nog een paar kadootjes kopen namelijk en vrijdag heb ik geen tijd, dan ga ik naar de Ikea.
dinsdag 11 mei 2010 om 12:59
dinsdag 11 mei 2010 om 13:06
dinsdag 11 mei 2010 om 15:07
Gold dat is in ieder geval een beetje goed nieuws over je tante.
Happy wat ben jij wakker vandaag.
En als je vrouwen een beetje kent denk ik dat er nog wel wat onverwachts op je pad komt. Hele dringende onverwachte dingen.
Wat een zooi hé in Amsterdam. Bah bah.
Hebben jullie vanmorgen het nieuws gezien. Ik lag in een deuk om die van de PVV. Hoe heet ie Brinkman of zoiets. Hij wil dat iedereen op hem stemt en niet op Wilders. "Want Geert kan ons op ieder moment ontvallen". Het lijkt wel of Wilders ernstig ziek is of Brinkman denkt dat ie ie zijn leven niet zeker is. Ik vond het een rare uitspraak.
Happy wat ben jij wakker vandaag.
En als je vrouwen een beetje kent denk ik dat er nog wel wat onverwachts op je pad komt. Hele dringende onverwachte dingen.
Wat een zooi hé in Amsterdam. Bah bah.
Hebben jullie vanmorgen het nieuws gezien. Ik lag in een deuk om die van de PVV. Hoe heet ie Brinkman of zoiets. Hij wil dat iedereen op hem stemt en niet op Wilders. "Want Geert kan ons op ieder moment ontvallen". Het lijkt wel of Wilders ernstig ziek is of Brinkman denkt dat ie ie zijn leven niet zeker is. Ik vond het een rare uitspraak.
dinsdag 11 mei 2010 om 20:20
Lekker, een dutje
De dag gaat opeens zo snel. Lief was pas half 8 thuis, dan eten en nu is het dus voor mijn gevoel al laat.
Zoon heeft heerlijk gevoetbald, maar wel alle (echt alle, ach gossie) wedstrijden verloren! Zie hem ook niet zo snel in het eerste van NAC terecht komen, na vandaag Maar heee, hij had het naar zijn zin
Nu zometeen gezellig nog een lekkere zelfgemaakte milkshake eten met de mannen en dan is de dag voor Zoon weer voorbij. Wij gaan nog een film kijken, Un Prophete.
Oh ja, op tv komt vanavond ook een leuke film: Little Miss Sunshine. Een film die een glimlach op je gezicht tovert!
De dag gaat opeens zo snel. Lief was pas half 8 thuis, dan eten en nu is het dus voor mijn gevoel al laat.
Zoon heeft heerlijk gevoetbald, maar wel alle (echt alle, ach gossie) wedstrijden verloren! Zie hem ook niet zo snel in het eerste van NAC terecht komen, na vandaag Maar heee, hij had het naar zijn zin
Nu zometeen gezellig nog een lekkere zelfgemaakte milkshake eten met de mannen en dan is de dag voor Zoon weer voorbij. Wij gaan nog een film kijken, Un Prophete.
Oh ja, op tv komt vanavond ook een leuke film: Little Miss Sunshine. Een film die een glimlach op je gezicht tovert!
dinsdag 11 mei 2010 om 20:21
Nog geen nieuws van buurman van Gold? Maar nieuws van tante is wel heel hoopvol..
We zijn naar de KMA gegaan, en de kinderen vonden het wel leuk om tussen al die oude uniformen, sabels en geweren te neuzen. En ze hebben reteveel zin om tweede pinksterdag nog een keertje te gaan, want buiten staat een tank en een F16 (?) en dat is het natuurlijk helemaal
Klein uurtje rondgeneusd en toen zijn we weer gegaan. Ik moet zelf ook nog leren hoe zo'n museumbezoek nou gaat (wat stonden er ontzettend veel moeilijke woorden op die kaartjes).
We zijn naar de KMA gegaan, en de kinderen vonden het wel leuk om tussen al die oude uniformen, sabels en geweren te neuzen. En ze hebben reteveel zin om tweede pinksterdag nog een keertje te gaan, want buiten staat een tank en een F16 (?) en dat is het natuurlijk helemaal
Klein uurtje rondgeneusd en toen zijn we weer gegaan. Ik moet zelf ook nog leren hoe zo'n museumbezoek nou gaat (wat stonden er ontzettend veel moeilijke woorden op die kaartjes).
dinsdag 11 mei 2010 om 21:16
dinsdag 11 mei 2010 om 21:16
Mamz, wat straks misschien ook leuk is voor jouw jongens:
open dagen luchtmacht
Ik ben er een aantal jaren geleden geweest. Was echt geweldig. Wél oordopjes meenemen want er is wel veel herrie. Maar de vliegshows zijn fantastisch, je kunt vliegtuigen van binnen bekijken en noem maar op. Als het een beetje gaat wil ik met Zoon ook er naartoe!
open dagen luchtmacht
Ik ben er een aantal jaren geleden geweest. Was echt geweldig. Wél oordopjes meenemen want er is wel veel herrie. Maar de vliegshows zijn fantastisch, je kunt vliegtuigen van binnen bekijken en noem maar op. Als het een beetje gaat wil ik met Zoon ook er naartoe!