3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
dinsdag 11 mei 2010 om 10:04
Straat ik vertel hier regelmatig iets over mijn werk (en van mijn functie zijn er niet veel), en ik heb dingen gedaan die praktisch geen enkele jonge meid heeft gedaan die ik óók beschreven hebt. Plus mijn geloof is best uitzonderlijk en bespreek ik weleens hier. Als je mijn posts volgt weet je echt wel wie ik ben hoor. Ik ga er gewoon vanuit dat er geen bekenden van mij hier lezen. En zo wel: dan weten ze nu ook weleens wat gekke dingen van me. Dat ik al een jaar in het geheim scharrel met een Lastige Marokkaan bijvoorbeeld.
Boog! Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhht!
Boog! Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhht!
dinsdag 11 mei 2010 om 10:25
dinsdag 11 mei 2010 om 10:26
Straat! Dus dan zie jij nu ook dat er allemaal wolken aankomen in onze buurt!
Nee het is logisch dat jullie al die dingen niet van me weten. Maar als iemand iets herkend omdat ze mij irl kennen, en dan wat posts volgen is het zo klaar als een klontje hoor. Er is hier trouwens ook iemand op het forum die mijn posts volgt, en vervolgens met haar tweede nick bij er de wind van voren over geeft.
Nee het is logisch dat jullie al die dingen niet van me weten. Maar als iemand iets herkend omdat ze mij irl kennen, en dan wat posts volgen is het zo klaar als een klontje hoor. Er is hier trouwens ook iemand op het forum die mijn posts volgt, en vervolgens met haar tweede nick bij er de wind van voren over geeft.
dinsdag 11 mei 2010 om 10:32
dinsdag 11 mei 2010 om 10:35
Straat ik wéét niet wie het is. Ik weet alleen de tweede nick van die persoon, waarmee ze in een ander topic aangeeft dat ze al jaren een vaste forummer is. Maar goed, eigenlijk houdt het me niet bezig hoor. En het houdt me al helemaal niet tegen om bepaalde dingen te schrijven. Als iemand mij stom vindt is dat niet mijn probleem.
Een Stratego-hater? Ach ja, ik vind dat ook geen leuk spel. Bak er niks van.
Een Stratego-hater? Ach ja, ik vind dat ook geen leuk spel. Bak er niks van.