3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
dinsdag 11 mei 2010 om 15:52
quote:courageux schreef op 11 mei 2010 @ 15:49:
toch eens met je internetprovider contact opnemen ze even elke avond de stekker eruit trekken bij je stratego
Ach ja, ik heb toch bejaarden-internet, dus die diensten zullen ze ook wel verlenen.
Hoe zit je er nu bij, na die val?
Heb je er nog iets aan overgehouden.
toch eens met je internetprovider contact opnemen ze even elke avond de stekker eruit trekken bij je stratego
Ach ja, ik heb toch bejaarden-internet, dus die diensten zullen ze ook wel verlenen.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 11 mei 2010 om 15:56
quote:stratego schreef op 11 mei 2010 @ 15:52:
[...]
nou probeer het zou ik zeggen
owh neuh niet veel blauwe voet met wat schaafwonden, valt wel mee, alleen is plat op mn voet staan nu niet fijn... moet ik maar geen stenen trappen aflopen
[...]
nou probeer het zou ik zeggen
owh neuh niet veel blauwe voet met wat schaafwonden, valt wel mee, alleen is plat op mn voet staan nu niet fijn... moet ik maar geen stenen trappen aflopen