3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
dinsdag 11 mei 2010 om 14:13
[quote]Helaholalalala schreef op 11 mei 2010 @ 14:05:
Wie maakt er wel eens een 3-gangen diner voor zijn huisdier? Of een taart voor zijn hond of kat als het beest(je) jarig is?
Ben gewoon nieuwsgierig
En weet iemand wanneer de zon weer eens gaat schijnen?[/quote]
Pas wanneer er weer genoeg vliegtuigen vliegen om het ozongat groter te maken.
Hee is je vee-stapel jarig?
Ik heb geen idee hoe je een taart voor je huisdier maakt, moet je denk ik bij M.Valerie zijn
Wie maakt er wel eens een 3-gangen diner voor zijn huisdier? Of een taart voor zijn hond of kat als het beest(je) jarig is?
Ben gewoon nieuwsgierig
En weet iemand wanneer de zon weer eens gaat schijnen?[/quote]
Pas wanneer er weer genoeg vliegtuigen vliegen om het ozongat groter te maken.
Hee is je vee-stapel jarig?
Ik heb geen idee hoe je een taart voor je huisdier maakt, moet je denk ik bij M.Valerie zijn
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 11 mei 2010 om 14:17
Waardeloos Straat, dat je zo futloos bent
Maarre.... ff voor de goede orde, nee mijn veestapel is niet jarig en al was het zo dat ga ik toch geen drie gangen diner of een taart voor ze maken. Wel ff normaal blijven doen, zeg.
Ikbenik, ik hoop maar dat er niets ernstigs is met je man.
Maarre.... ff voor de goede orde, nee mijn veestapel is niet jarig en al was het zo dat ga ik toch geen drie gangen diner of een taart voor ze maken. Wel ff normaal blijven doen, zeg.
Ikbenik, ik hoop maar dat er niets ernstigs is met je man.
anoniem_13686 wijzigde dit bericht op 11-05-2010 14:31
Reden: Geen 3 gangen menu natuurlijk, vergat ik toch die g
Reden: Geen 3 gangen menu natuurlijk, vergat ik toch die g
% gewijzigd
dinsdag 11 mei 2010 om 14:22
Há, mijn hond krijgt gewoon droge brokken, jarig of niet
Drie gangenmenu voor een huisdier lijkt me niet gezond, raakt zo'n diertje ook nog eens verstopt op zijn verjaardag.
Met de hond kun je dan nog eens extra rondjes lopen, ( wel leuk voor de hond zo'n lange wandeling)
Drie gangenmenu voor een huisdier lijkt me niet gezond, raakt zo'n diertje ook nog eens verstopt op zijn verjaardag.
Met de hond kun je dan nog eens extra rondjes lopen, ( wel leuk voor de hond zo'n lange wandeling)
dinsdag 11 mei 2010 om 15:02
Zo eindelijk tijd voor jullie. Diagnose bij man blijft nog steeds een verkrampte spier waardoor hij zeer weinig bloedtoevoer krijgt naar zijn onderlichaam. Heeft nu codaine voor de pijn gekregen en om te slapen. Ging al weken twee maal per week naar fysio en daar is hij nu weer. Huisarts en fysio gaan nu wel overleggen hoe lang ze dit nog door laten gaan.
Ik wil heel graag meer voor hem betekenen. Momenteel doe ik thuis alles, masseer hem indien nodig, begeleid hem naar het toilet, zet thee voor hem, schud zijn laken op, praat met hem, zet telefoon aan op
werk dat die me kan bellen als hij in paniek is, lig in de nacht (dan is het het ergst) hem rustig te praten en niks wat ik doe helpt. Hoewel hij wel heel blij met me is. Wou echt dat ik de pijn kon verzachten.
Ik wil heel graag meer voor hem betekenen. Momenteel doe ik thuis alles, masseer hem indien nodig, begeleid hem naar het toilet, zet thee voor hem, schud zijn laken op, praat met hem, zet telefoon aan op
werk dat die me kan bellen als hij in paniek is, lig in de nacht (dan is het het ergst) hem rustig te praten en niks wat ik doe helpt. Hoewel hij wel heel blij met me is. Wou echt dat ik de pijn kon verzachten.
dinsdag 11 mei 2010 om 15:44
Ibi, wat enorm rot voor je man, maar wel fijn dat hij zo'n geweldige steun/vrouw aan jou heeft
Minny, spannend, zal voor je duimen
Oud-Zuid, ik had best een dutje willen doen, maar als ik nog veel moet doen lig ook toch niet rustig
Dochter heeft de middag vrij gehad en dan vind ik het ook weer zo sneu voor d'r.
Hee, maar waar kom jij ineens vandaan, hahaha, ik heb je hier nog niet eerder gezien.
Welkom!
Minny, spannend, zal voor je duimen
Oud-Zuid, ik had best een dutje willen doen, maar als ik nog veel moet doen lig ook toch niet rustig
Dochter heeft de middag vrij gehad en dan vind ik het ook weer zo sneu voor d'r.
Hee, maar waar kom jij ineens vandaan, hahaha, ik heb je hier nog niet eerder gezien.
Welkom!
dinsdag 11 mei 2010 om 15:48