Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Hoi, hier een meelezer! Ik moest zo lachen om die condoomschok. Die zag ik afgelopen weekend namelijk ook! :-D Tijdens een goed gesprek over stoppen met de pil en dat we desnoods wel condooms gaan gebruiken als hij er niet klaar voor is, zei hij: neee, geen condooms! Nou, dat is duidelijk dus.. Vanaf de zomer gaan we zonder en iedereen weet wat er dan kan gebeuren... Nu went hij er langzaam aan. Hij aaide zelfs al over mn denkbeeldige dikke buik, lieff!

Succes meiden!
Heel normaal Frutje, om vast na een poging te kijken wanneer je uitgerekend zou zijn, mocht dit raak zijn. Of in ieder geval, blijkbaar heel normaal hier.

Lief dat je naar me vroeg, trouwens.

Assie! Knap dat je al 5 maanden geen uitbarsting had gekregen, zeg. Ik hield dat echt niet vol, hoor. Stoppen met de pil is nu wel een goede stap, heb je al een maand? Ik vind zelf ook dat je het stoppen met de pil natuurlijk wel overlegt, maar jij beslist. Wanneer jij die hormonen niet meer in je lichaam wilt, kan hij je niet dwingen. Hopelijk ziet hij dat ook zo, en is vervolgens het condoom heel snel zat.

Gefeliciteerd Pipo, met je jurk! Heb je ons al een foto gestuurd? Ben heel benieuwd!!

Janine, normaal is hij met beslissingen nemen toch ook zoals een schildpad, of heb ik dat verkeerd begrepen? Een enorme twijfelaar? Komt er in een gesprek wel uit wat hem tegenhoudt?

Wij zijn even een weekje weggeweest, even eruit en rust in ons hoofd. M'n bloeddruk is nu goed, vanmorgen 132-66 (onderdruk dus vrij laag), maar wel met alle medicijnen hoor! Morgen gaan we weer naar het ZH, voor een 3e echo en controle door de gyn. Hopelijk groeien ons kindje en de moederkoek goed, want dat zijn het grootste gevaren. En hopelijk kunnen we daarna ook weer een beetje gaan genieten, want eerlijk gezegd is het nu alleen maar zorgen maken... We hebben gelukkig wel de 12-wekengrens gehaald, ben morgen alweer 13 weken!
verkademeisje: fijn dat je bloeddruk nu goed is.. en een 3e echo, fijn dat je vaker op controle mag. Hopelijk is alles goed en kun je daarna gaan genieten.

En ja, janinevriend is een schildpad, maar soms ook weer helemaal niet. Het huis bijv. hebben we in 1 week gekocht.. En ja, echt gesprekken over kinderen probeert hij wel veel te ontwijken dat vind ik erg jammer. Maar hij zegt wel dat hij graag kinderen wil maar dat hij graag eerst zijn studie wil afmaken.

@assie: 5 maanden!!! echt belachelijk lang, vind dat echt ontzettend knap.. en ja, ik vind dat verkademeisje het mooi omschreven heeft.. hij kan je niet dwingen om hormonen te slikken.. succes!
Guys, ik stuur vanmiddag even een foto. Probeer nu echt even wat te werken. Laatste weken al zoveel met jurken e.d. bezig geweest onder werktijd. Maar jullie staan op mijn 'todo', don't worry!
We wachten af, Pipo!

Janine, hoe lang is hij nog met zijn studie bezig? Wat is zijn planning?
verkademeisje: hoelang... ehmm ff denken: al belachelijk lang iig. hij studeert rechten bij de uni. Volgens mij is hij nu al dik 4 jaar bezig met zijn master.. maar helemaal zeker weten doe ik niet.. en met zijn scriptie (eerst geen keuze kunnen maken in onderwerp) denk ik al een dikke 2 jaar.. misschien wel langer..
planning = voor september klaar te zijn.. en eerst was de deadline april.. dus ach, zo schuiven we gweoon door
Hmm, dat zie ik wel meer om me heen, hoor. Een universitaire studie die maar uit blijft lopen. De vriend van een vriendin van mij had dit ook, en zij werd er ook soms helemaal gek van. En een vriend van mij had ook al in 2009 klaar willen zijn.

Wil hij in september zijn scriptie inleveren, of wil hij hem dan goedgekeurd hebben? Daar zit ook nog een heel verschil in... Hopelijk het laatste!
als het goed stuur hij deze week of volgende week zijn voorlopige uitgebreide opzet op.. hij wil voor sep zijn papiertje hebben
Jeetje Janine: hij is echt een schildpad! Niet lullig bedoeld hoor, maar hij heeft hetzelfde gedrag dus in zijn studie. Werkt hij nu dan al wel? Ja toch? Mijn vriend heeft bijna tien jaar over zijn studie gedaan. Gelukkig kwam ik hem tegen toen hij net klaar was. Weet niet of ik het getrokken had om bij die scriptiestress aanwezig te zijn... Hij wordt namelijk zelf ook nog eens chaggo van zijn uitstelgedrag. Ik snap dat niet hoor. DOE dan iets denk ik dan maar goed dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Volgens mij is het bij pipoman ook een soort faalangst. Bang om het niet goed te doen en dan maar niks doen ofzoiets.
Oh, dat is in ieder geval een goed teken! Dat weet hij al snel of hij op de goede weg zit en hopelijk nog maar een paar dingen hoeft aan te passen. Hoop houden, Janine! Hij kan gemakkelijk van de zomer (= over twee maanden) klaar zijn, en wanneer het einde in zicht komt, kan hij misschien ook weer een beetje vooruit kijken en dus aan kinderen denken. Ik duim mee!

En tot die tijd: zoveel mogelijk proberen te verleiden
ja, hij wil er ook graag mee klaar zijn.. hij heeft helemaal gehad met zijn scriptie en wil ook verder..

en ja, verleiden haha.. doe mijn best..!
@pipo: ja, hij werkt al een tijdje hoor.. eerst hier en daar parttime maar vanaf vorig jaar april fulltime (ja, dan houd je minder tijd over).. en vanaf september heeft hij een jaarcontract en als het goed is, wordt die straks omgezet naar vast in september .. en dan wil hij verder kijken.. dit is niet de richting die hij wil..
Zo Janine.....het minderen werkt bij net zo goed als bij mij, zie ik Studie afronden naast een fulltime baan is ook best lastig. Fijn dat het einde in zicht is! Heeft hij zometeen volop tijd om met mini Janine te spelen enzo!

Verkademeisje: wat een goed nieuws! Bloeddruk omlaag (hopelijk straks met wat minder medicijnen) en al op 13 weken!!!! De tijd gaat snel.

Gisteravond was een beetje een gekke avond thuis......het was verdacht stil. Assieman had eergister wel heel lief gereageerd, maar ik ben bang dat hem toch iets dwars zit.....misschien kwam het er niet zo lief uit dat ik eerder voor alleenstaand moederschap zou gaan, dan helemaal geen kinderen. Hoop niet dat hij het geinterpreteerd heeft alsof ik alleen maar een zaaddonor nodig heb......Hopelijk was hij alleen maar moe, omdat het natuurlijk weer 's nachts was, mijn bui.

Verder heb ik vandaag echt 0 zin in werk. Zit weer rondjes internet te doen, zonder dat er veel uit mijn handen komt. Straks een lunchafspraak. Weliswaar werkgerelateerd, maar hoofdzakelijk om even bij te praten.....dus wel gezellig. Zal vanmiddag wel helemaal moeilijk zijn om me weer tot werken te zetten. Maar nog 1,5 dag en dan weer een lekker lang weekend.
@pipo: nee, na de zomer met condoom, en dan maar kijken hoe lang hij dat volhoudt. Maar als ik de nieuwe baan krijg, dan stop ik denk ik pas in januari met de pil... Keuzes!

@janine: lijkt me heel goed dat je nou gewoon de keuze voor hem hebt gemaakt. Hij heeft dadelijk ook 9 maanden om echt aan het idee te wennen, plus de maanden die het duurt om zwanger te worden!

en ik zou zeggen: beter te nat dan te droog

@verkademeisje: wat fijn dat de medicijnen goed werken! Kan me voorstellen dat het stress gaf, en dat moet je nou juist niet hebben!

@assie: oei, dat kwam er misschien een beetje hard uit? Hebben jullie het er vroeger nooit over gehad, over wel of geen kinderen in de toekomst? Begrijp ik nu dat het eigenlijk helemaal niet zo hoeft van hem? Moeilijk hoor... Maar dat gesprek zet hem vast weer aan het denken. Mag ook wel weer na 5 maanden! Maar ja, je wil toch zeker kinderen van HEM, en niet zo maar van iemand... eigenlijk zou hij gevleid moeten zijn

Mijn vent heeft ook vrij lang over zijn studie gedaan. Af en toe stak de depressie de kop op, en dan kwam er van studeren (en later van werken) natuurlijk niet veel terecht. Ben blij dat hij echt hulp heeft gezocht, en dat dat ook hielp.

Ik ken ook veel meiden met zo'n trage vent. Ik weet niet wat het is met de mannen van tegenwoordig!

Vakantie! zo lekker! Rustig wat schoolwerk doen en tussendoor een beetje forummen
@orchis: ja die mannen van tegenwoordig.. trage slakken haha

@assie: afkicken lukt niet echt maar das meer omdat ik me hier DOODVERVEEL.. geen zin meer.. ga zo ff de stad in beetje shoppen in de pauze! En niet leuk dattie nu zo stil is, misschien denkt hij nu even na... mijn vriend zegt weleens dat ik hem zie als zaadtank.. maar dan kijkt ie mij weer ondeugend en plagerig aan en dan weet ik dattie weer loopt te dollen.. bedoel hij is zo traag als stront maar hij kan het wel goed relativeren en het onderwerp minder zwaar te maken.... ik wil graag uit liefde een kind met hem en hem echt niet gebruiken als zaaddonor...! hij is de man waarvan ik zoveel hou... Heb elke dag weer een geluksmomentje als ik hem zie, aan hem denk of als hij mij weer lief plaagt... jammie.. sorry, ondertussen kwijl ik weer weg.. ahha

nou, ff wat doen.. NOT
Gelukkig hebben we het vrij snel gehad over ooit kinderen krijgen. En daar heeft hij nooit negatief tegenover gestaan......zijn vraag was ook maar hypothetisch, denk om te kijken hoe belangrijk het onderwerp voor me is......maar ja, in zo'n bui komt het er natuurlijk niet altijd even tactisch uit! Uiteindelijk zal het allemaal wel meevallen hoor. Misschien moet ik nog een keertje benadrukken dat ik juist met hem kinderen wil krijgen. Lijkt me logisch, maar in het mannenbrein kan dat stapje misschien overgeslagen zijn? haha
In het kader van werkontwijking (hier idem dito) hebben jullie MAIL. Graag alleen positieve reacties Word heel onzeker van het tonen van mijn jurk...
pipo: ik vind 'em mooi! mooi met die band om je middel.. jahoor helemaal goed gekeurd..! mooie stof!
@verkademeisje: wat heerlijk dat je bloeddruk zo gezakt is.

hopelijk na je echo kun je echt gaan genieten van je zwangerschap.

@assie: wel fijn dat hij nooit negatief heeft gestaan tegenover het onderwerp kinderen. wel jammer dat het allemaal nog op zich laat wachten. was je eigenlijk al gestopt met de pil of nog niet. hij zal ondertussen vast wel begrijpen dat je kinderen van hem wil en niet van een willekeurige zaaddonor. daar gaat het tenslotte toch ook een beetje om. dat je kinderen wil van de man met wie je oud wil worden, zodat je samen iets tastbaars achterlaat.

@janine: het lijkt wel of alle mannen zo traag zijn als het gaat om belangrijke beslissingen die een erg grote invloed op je leven kunnen hebben. De juiste studie, leuk werk, kinderen

@de rest:het lijkt erop dat iedereen zijn werklust heeft teruggevonden, het is nl erg rustig op het moment.

verder hier weinig nieuws. hopelijk na hemelvaart weer een beetje meer hoop.
@verkademeisje

Jippie, de 12-weken-grens voorbij! Gefeliciteerd. Ik zal duimen voor een goede echo met mooie placenta en goed-groeiende spruit.

@janine

Pfft, hij is echt een schildpad zeg. Hmm, hoe verleid je een schildpad?!

En je motivatie inmiddels weer gevonden na je rondje lopen?

@Assie

Een stille vriend. Of hij is moe, of hij denkt na of hij is een beetje boos. Ik zou als hij zo stil blijft het op de man af vragen; ben je boos?

@orchis

Vakantie? Ik ben jaloers!

@lavender

Ik heb een drukke werkochtend achter de rug. Gun mezelf nu ff een pauze en ga dan weer vrolijk verder!

@pipo

Ik heb al (positief) gereageerd op je jurk in het andere topic .
Zo net een lange lunchafspraak gehad! Weer goed bijgepraat, vooral prive en een beetje werkgerelateerd.....

Vind nu maar eens de motivatie; dus eerst het forum! oh wat had ik een paar dagen geleden nou geschreven? Dat ik minder aanwezig zou zijn? mmmmm, misschien lukt dat toch niet.

Heb net mails gestuurd naar Assieman; niets bijzonders hoor, maar ik zie dat hij gewoon als normaal reageert. Zal ie wel moe zijn geweest!

Lavender: Ik ga er wel vanuit dat hij dat snap! Lijkt me geweldig om dat samen mee te maken......en dat zeg ik dan ook altijd. Ik ben nog niet gestopt met de pil. Had dat eergister wel gezegd dat ik dat wil, maar in een opsomming....dus had hij niet echt de gelegenheid om er op te reageren. Volgens mij vindt hij dat ook helemaal niet erg hoor. We moeten natuurlijk wel praktisch blijven denken, dus pas na de vakantie! haha

En Pipo: dat gaat een hele mooi jurk worden!!!! Kan me voorstellen dat het voor je schoonmoeder iets lastiger kijken is, als het nog niet op jouw lichaam is gemaakt. Maar lekker strakke jurk, zonder veel tierlantijntjes enzo (strak dus niet letterlijk bedoeld). Erg mooi. Ben heel benieuwd hoe het straks uit zal pakken, als het helemaal in de goede maat is. Maar daar moet je nog een tijd op wachten , toch?

Werkse allemaal (behalve vakantiegangers als Orchis )
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het is inderdaad een eenvoudige jurk, zonder veel tierelantijnen. Maar er zitten toch leuke details op zoals de kraaltjes, en de lange sleep. En de stof op zich is ook al prachtig, glanst mooi.Tierlantijnen passen ook niet bij mij.

@Assie: ik zou je geen zorgen maken over Assieman, jij hebt je vijf maanden ingehouden sowieso, dus hij moet dit nu maar even slikken hoor... Verder denk ik trouwens dat wegblijven van het forum ook niet echt zal betekenen dat je minder met het onderwerp bezig bent. Heb het ook eens geprobeerd en ben toen ook na 2 dagen ofzo al weer teruggekeerd, haha. het is gewoon veels te lekker om hier je verhaal te doen!

Moet vandaag tot laat. geen zin in. blegh
werkze? ben beetje een priveklus aan het doen hier.. geen werk.. ! een nieuw logo voor iemand maken.. (altijd leuk!). Binnenkort weer een nieuwe trouwkaart voor iemand ontwerpen.. altijd leuk
pipo, mooi! Ik sluit me aan bij de anderen: mooi zonder te veel tierlantijnen, en een hele sjieke glanzende stof. Alleen de sluier vind ik niet zo mooi, maar zei je niet ergens dat je daar een andere voor ging zoeken? Ook al past hij niet goed, hij staat toch al mooi vind ik!

@assie: gewoon blijven kletsen! Mag ook over wel of geen werklust gaan hoor, maar het is wel zo gezellig als je erbij blijft!

werk ze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven