Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend Mal!!
Ik heb met allebei de thuiszorgsters wel een goede band. De eerste heeft alleen heel lang in de ziektewet gezeten en die werkt nu net weer af en toe een paar uur. En omdat ik meestal op 1 dag 6 uur zorg heb, dat is nog te lang voor haar. Maar morgen is het 2 uur en dan kan het prima. Ik vond het zelf wel heel erg wennen omdat je zo jezelf en je huis moet openstellen. Maar nu ben ik er wel aan gewend met hun.

Ik ben wel een beetje bang voor de pijn, maar gelukkig gaat mijn moeder mee om mijn hand vast te houden
Stressed is just desserts spelled backwards
Wow Mal, wat snel zeg! Fijn dat het geregeld is. Je kunt het!

Bam, leuk een vriendje logeren zeg. Dat zal Juul leuk vinden!

Weet iemand nog op welke site ik de vorige keren de poule heb opgezet? Ik moet even zoeken....
Mal, dan is het wel fijn dat je langere tijd dezelfde thuiszorgster hebt.

Het is wel een relatief korte behandeling toch?

Geen idee Jin, misschien weet Mal het nog, die weet ook Jonathan's nick nog
Ah mooi op kunnen lossen Mal!
mal wat fijn dat je morgen al mag!!! Krijg je geen roesje ofzo, of iets van 800mg ibuprufen?

Zo niet; als het ondraaglijk zou zijn zouden ze het niet doen, zo moet je maar denken. Fijn dat je moeder mee gaat.
Ik moet van te voren zelf pijnstillers nemen dus ik doe gewoon een 1000mg zetpil paracetamol ofzo.

Net scholengesprek gehad op het KDV. Er zijn 3 scholen waar we uit kunnen kiezen dus die gaan we maar eens een beetje langs de komende tijd.
3 scholen die ook een beetje in de buurt zitten? Hopelijk zit er wat bij! Vanaf wanneer zou J daar naartoe gaan?
Na de Kerstvakantie! Duurt gelukkig nog even, wat wordt hij groot!

Er is in een dorpje vlakbij een school met veel grond/groen erbij, kinderboerderij en een zwembad. Die vind Malman zo mooi, en dat sloot blijkbaar heel erg aan bij wat hij nu heeft aan lessen. Dus die staat een beetje op 1 bij ons, maar we moeten overal in het echt gaan kijken natuurlijk.
groetjes vanuit luxemburg
Die school klinkt wel heel mooi, ook omdat de lessen zo mooi aansluiten. Is daar een wachtlijst voor of kun je bij alledrie gaan kijken en dan gewoon uitkiezen?

Jouw B&B tip nog aangeschreven trouwens een tijdje geleden, maar die zat al vol. Heb nu 2 andere gevonden, kijken wat vent er van vind.
Klinkt goed die school Mal.

Hoe laat moet je eigenlijk morgen?
Dat klinkt wel erg mooi Mal! Maar inderdaad wel heel handig om overal te kijken.

Ja, hoe laat morgen?

Hoi Kokos, is het koud daar?

Mamax, zie je het zitten morgen iedereen over de vloer? Het wordt niet echt buitenweer
Morgen zo halverwege de middag (ik zet niet zo graag precies de tijden hier neer )

Ik heb op internet de 3 scholen bekeken en die met al dat groen had ook wel de mooiste visie. We bellen denk ik deze week al voor een afspraak. Ik wil nog wel een slag om de arm houden omdat het ook kan zijn dat Jonathan uiteindelijk naar een school moet voor langdurig zieke kindjes, en dat, als de ziekte ineens omslaat, en hij niet meer naar speciaal onderwijs kan, dat het dan wel snel geregeld is dat hij dan wel over kan. Maar dat moeten we ook op die scholen bespreken. Want dat is wel iets waar we rekening mee moeten houden helaas.
Zou dat niet een soort van standaard zijn bij zo een school Mal? Dat die zelf snel contact kunnen maken met/andere plek kunnen regelen indien noodzakelijk?

Mocht ik overigens vergeten je succes te wensen (moet morgenmiddag werken), bij deze alvast
Wow Mal, goed dat het morgen kan! Spannend! Fijn dat je terug kunt vallen op thuiszorg en zo. En fijn dat je moeder meegaat!

Wil je de sites van de scholen anders eens op de groep zetten? Vind ik wel leuk om eens te zien ...

Jin: ik weet het ook niet meer, qua site. Alleen dat ik de laatste keer op het nippertje de poedelprijs won!

Bam: En? Juul helemaal blij? Ligt het grut?

Mamax: ja zie je het zitten? Brrr rottig weer. Zei net tegen Ties wie er allemaal kwam. Dat zijn er niet veel gelukkig Mam... Hoezo? Nou als het er veel zijn gaan ze vast heel erg gillen... En dat doet juist mijn kind natuurlijk nooit!!!!! Geweldig met die opmerking van Maxi!

Pfff heb flinke dag. Had uitje naar de Tweede kamer maar door ongeluk op het spoor reistijd van 2 uur en 20 minuten i.p.v. 1 uur en 7 minuten... Maar wel naar Femke Halsema, Camille Eurlings, Alexander Pechtold, Rita Verdonk en nog meer kunnen zwaaien
Ik denk ook dat ze dat wel herkennen Mal (helaas....). Maar goed om dat op het bespreeklijstje te zetten.

Pff,ik word niet goed van de katten vandaag, vragen zoveel aandacht. En ik kan al niet veel meer dan mezelf verdragen vandaag . Heb leuk met de kinderen gedaan hoor, maar nu die op bed liggen en man is gaan sporten heb ik genoeg aan mezelf en baby.

Sorry hoor,zit heeeeel erg in de klaagmodus. Word helemaal GEK van mijn handen. Eigenlijk is typen ook niet goed. Dus... toedeloe maar weer.
Naar Camiel Eurlings gezwaaid? Da's knap
Zwaaiden ze terug Bridges? Oja, jij moet natuurlijk gewoon voor de klas deze week. Als enige zo ongeveer
Wat een braaf kind Bridge, dat ie nooit gilt. Gevoelige oortjes hoor
Ja hoor, helemaal gezellig! Tuin is afgesloten, dus de drukke kindjes kunnen we zo naar buiten wieberen

Mal, eens met Star en Amaal, ik denk dat ze dat wel gewend zijn op die school, maar altijd goed om het even na te vragen. Is er sowieso plek op die school?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6701 ... tml?p=13,3

Hier zat ik dus bij op de publieke tribune. leuk toch? En nee er werd niet echt terug gezwaaid. Helaas.... Wel een bijzonder vriendelijke meneer in de overvolle trein die zei dat de juf anders wel bij hem op schoot mocht :puke:

Ja mijn kind is braaf hoor... Wist je nog niet hè. Zoon is enorm braaf, dochter heeft alle donders in d'r lijf
Bridge, wat leuk dat je naar die geweldige politici hebt kunnen zwaaien

Ik heb de linkjes op de groep gezet voor je.
Whoehahahahahaaha de juf op schoot bij vreemde meneer. Geen leuke meneer dus?
Oh gatver, ik heb een hekel aan dat soort mensen. Zit je daar met je klas.

Ik heb dat ook eens gehad met mijn klas terwijl ik aan het oversteken was. Zo'n stomme vent die iets zei van: Oh juf, van jou wil ik ook wel eens wat leren.

Eikel. kinderen lachen natuurlijk. Fijn ha ha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven