3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
dinsdag 11 mei 2010 om 20:02
Dushi, vind je?
Ik vond juist dat ik een beetje zielig bezig ben omdat ik nog steeds hier op het forum hang,
Komt ook wel een beetje door het weer denk ik ,het nodigt niet echt uit voor mij om aktief te worden.
De hond heeft zelfs geen zin in een wandelingetje.
Ik vond juist dat ik een beetje zielig bezig ben omdat ik nog steeds hier op het forum hang,
Komt ook wel een beetje door het weer denk ik ,het nodigt niet echt uit voor mij om aktief te worden.
De hond heeft zelfs geen zin in een wandelingetje.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 11 mei 2010 om 20:04
dinsdag 11 mei 2010 om 20:16
allemaal.
Cour gefeliciteerd.
Floor dat je het durft zo spreken voor een groep mensen!
Zus, erg dapper en stoer dat je dat topic hebt geopend. Hoop dat je er wat aan hebt.
Ibi, waardeloos van je man, sterkte ermee. Red je het nu zelf nog wel? Je bent zo'n beetje 24 uur per dag in touw als ik het zo lees. Krijgt je man ook ademhalingsoefenen? Klinkt een beetje vreemd maar door schreeuwen en gillen krijg je een panieksituatie waardoor alles nog eens erger en pijnlijker wordt.
Verder ben ik het kwijt. Het spijt me. Ik hoop dat alles goed is met iedereen en dat ik niet iets heftigs over het hoofd heb gezien.
Cour gefeliciteerd.
Floor dat je het durft zo spreken voor een groep mensen!
Zus, erg dapper en stoer dat je dat topic hebt geopend. Hoop dat je er wat aan hebt.
Ibi, waardeloos van je man, sterkte ermee. Red je het nu zelf nog wel? Je bent zo'n beetje 24 uur per dag in touw als ik het zo lees. Krijgt je man ook ademhalingsoefenen? Klinkt een beetje vreemd maar door schreeuwen en gillen krijg je een panieksituatie waardoor alles nog eens erger en pijnlijker wordt.
Verder ben ik het kwijt. Het spijt me. Ik hoop dat alles goed is met iedereen en dat ik niet iets heftigs over het hoofd heb gezien.