3000 plus deel 51
woensdag 12 mei 2010 om 13:14
Er zit schot in de zaak! Heb net gesproken met een mevrouw van de Driestroom en die vertelde mij dat er een aantal nieuwe woonhuizen zijn geopend in mijn omgeving. De gegevens van Mini waren nog bekend bij hun omdat ze een aantal jaar op een van hun kinderdagverblijven heeft gezeten. Ik heb goede hoop
woensdag 12 mei 2010 om 14:10
Kom even melden dat ik een ongelooflijke flutmoeder ben
De hele vakantie lukt het mij maar niet om iets leuks met frummel te doen.
Had vandaag bedacht naar de film te gaan, maar dat lukt al weer niet om ik niet op gang kon komen..zoo moe
(gelukkig niets beloofd of gezegd) .
Kind heeft een supersaaie vakantie,loopt te lang in pyama rond en dat is allemaal mijn schuld.
Voel mij vreselijk rot daarover.
De hele vakantie lukt het mij maar niet om iets leuks met frummel te doen.
Had vandaag bedacht naar de film te gaan, maar dat lukt al weer niet om ik niet op gang kon komen..zoo moe
(gelukkig niets beloofd of gezegd) .
Kind heeft een supersaaie vakantie,loopt te lang in pyama rond en dat is allemaal mijn schuld.
Voel mij vreselijk rot daarover.
woensdag 12 mei 2010 om 14:13
Dat zal vast meevallen Iry, met dat supersaaie. Kinderen vermaken zich echt wel hoor, zeker lekker in pyjama tussen hun eigen speelgoed. Maak anders ff wat lekkers, laat Frummel een dvd uitkiezen en kruip gezellig saampjes op de bank. Dat vinden kinderen vaak nog veel leuker hoor, het gaat om samen wat met mama doen, niet om wat je gaat doen.