Jongensnamentopic!
woensdag 12 mei 2010 om 12:03
Hallo, ik ben nu bijna 21 weken zwanger en we zijn hard op zoek naar een leuke jongensnaam. Heb dit topic al doorgeploegd, het duizelt me een beetje. Op dit moment denken we aan Guus, maar ik twijfel nog. We willen een korte, lekker hollandse naam. Iemand nog een leuke suggestie of een mening over de naam Guus?
woensdag 12 mei 2010 om 12:24
quote:ambrosia9 schreef op 12 mei 2010 @ 12:03:
Hallo, ik ben nu bijna 21 weken zwanger en we zijn hard op zoek naar een leuke jongensnaam. Heb dit topic al doorgeploegd, het duizelt me een beetje. Op dit moment denken we aan Guus, maar ik twijfel nog. We willen een korte, lekker hollandse naam. Iemand nog een leuke suggestie of een mening over de naam Guus?@ambrosia, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Guus vind ik heel leuk!
Verder vind ik Joep, Bram, Stef, Till en Ties ook leuke hollandse namen
(die niet al te populair zijn zoals bv Teun en Gijs)
Hallo, ik ben nu bijna 21 weken zwanger en we zijn hard op zoek naar een leuke jongensnaam. Heb dit topic al doorgeploegd, het duizelt me een beetje. Op dit moment denken we aan Guus, maar ik twijfel nog. We willen een korte, lekker hollandse naam. Iemand nog een leuke suggestie of een mening over de naam Guus?@ambrosia, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Guus vind ik heel leuk!
Verder vind ik Joep, Bram, Stef, Till en Ties ook leuke hollandse namen
(die niet al te populair zijn zoals bv Teun en Gijs)
woensdag 12 mei 2010 om 14:09
Echt waar, ja dat pesten ben ik een beetje bang voor, maar ja, zijn er dan pestvrije namen te verzinnen of beland ik dan in de Dylan catagorie....
Ties is leuk, maar zo heet de zoon van een hele goeie kennis van ons al. Jan ben ik minder weg van, ook omdat een collega zo heet en ik wil niet dat ons kindje daar op gaat lijken
Ties is leuk, maar zo heet de zoon van een hele goeie kennis van ons al. Jan ben ik minder weg van, ook omdat een collega zo heet en ik wil niet dat ons kindje daar op gaat lijken
woensdag 12 mei 2010 om 18:57
Ik heb jullie suggesties even opgenoemd voor de vader en ze zijn allemaal afgekeurd. We hadden zelf nog aan Max gedacht, maar toch misschien een beetje een hondennaam? Verder vind ik Jos erg leuk, maar zo heet hij zelf al, het zou kunnen maar niet erg leuk. Bedankt voor het meedenken allemaal trouwens, we zijn nu steeds meer zeker van Guus
donderdag 13 mei 2010 om 12:44
Guus vind ik leuk! Bas vind ik persoonlijk ook heel gaaf. Net als Teun, Daan, Luuk, Timme en Gijs. Max vind ik ook leuk, maar denk inderdaad ook aan een hond :S zou hem daarom zelf ook niet kiezen denk ik.
Misschien vind je anders Siem, Tijl, Krijn, Wout, Kas, Joep, Rein, Lei, Abe, Finn, Flint, Kris, Tom, Freek, Jaap.
Misschien vind je anders Siem, Tijl, Krijn, Wout, Kas, Joep, Rein, Lei, Abe, Finn, Flint, Kris, Tom, Freek, Jaap.
donderdag 13 mei 2010 om 12:51
quote:ambrosia9 schreef op 12 mei 2010 @ 12:03:
Hallo, ik ben nu bijna 21 weken zwanger en we zijn hard op zoek naar een leuke jongensnaam. Heb dit topic al doorgeploegd, het duizelt me een beetje. Op dit moment denken we aan Guus, maar ik twijfel nog. We willen een korte, lekker hollandse naam. Iemand nog een leuke suggestie of een mening over de naam Guus?
Ik vind Guus een erg leuke naam.
Bas vind ik afgezaagd, zaten wel 3 Bassen bij mijn kinderen op school.
Bas vind ik afgezaagd, zaten wel 3 Bassen bij mijn kinderen op school.
donderdag 13 mei 2010 om 13:10
quote:hgjb schreef op 13 mei 2010 @ 12:51:
[...]
Bas vind ik afgezaagd, zaten wel 3 Bassen bij mijn kinderen op school.Ja dat is een van de redenen dat we niet voor Bas gaan, het is echt wel een leuke naam, maar je hoort hem al zo vaak. Ik vind Guus een hele lieve vrolijke naam die je bijna niet hoort.
[...]
Bas vind ik afgezaagd, zaten wel 3 Bassen bij mijn kinderen op school.Ja dat is een van de redenen dat we niet voor Bas gaan, het is echt wel een leuke naam, maar je hoort hem al zo vaak. Ik vind Guus een hele lieve vrolijke naam die je bijna niet hoort.
donderdag 13 mei 2010 om 14:57
donderdag 13 mei 2010 om 15:26