Good luck!
woensdag 12 mei 2010 om 14:32
woensdag 12 mei 2010 om 15:08
Hallo, ik zal ook weer eens wat laten horen van mij. Mn werk slokt me een beetje op, s avonds ben ik echt doodmoe!
Nu heb ik net van 7 tot 2 gewerkt ( was eigenlijk vrij)
Spannende dingen allemaal Mal! Het regelen van scholen, nieuwe lening, en voor jezelf natuurlijk! Ik hoop dat het allemaal super goed gat!
Suze, knap kind heb jij zeg, gewoon al kunnen zitten!
Zo Mamax, heb je het overleefd vanmorgen, ik las dat je hele lekkere taart heb gemaakt. Mhh..
Amalia, hoe is het met je? Hou je het nog een beetje vol?
Bridges, lekker dan zo'n meneer in de trein. Grappig
Jinny, leuk een WKpoule. De vorige keer hebben we het gedaan op foebele.com ( ik heb hem nog steeds in mn favorieten staan ) Ik wil wel mee doen, maar ik ben 2 weken op vakantie precies in die periode, dus ik hoop dat ik het ergens tussendoor nog kan invullen, want de kwartfinales enzo kan je pas later invullen toch? Of gaat dat automatisch in 1 keer door? Nou ja ik zie het wel.
Kokos, ben je nog steeds in Luxemburg? Nog wel leuk daar?
Bam hoe was het logeren van het vriendje? Hebben ze nog een beetje geslapen?
Compu, hoe gaat het met je zwangerschap? Alles goed?
Nu heb ik net van 7 tot 2 gewerkt ( was eigenlijk vrij)
Spannende dingen allemaal Mal! Het regelen van scholen, nieuwe lening, en voor jezelf natuurlijk! Ik hoop dat het allemaal super goed gat!
Suze, knap kind heb jij zeg, gewoon al kunnen zitten!
Zo Mamax, heb je het overleefd vanmorgen, ik las dat je hele lekkere taart heb gemaakt. Mhh..
Amalia, hoe is het met je? Hou je het nog een beetje vol?
Bridges, lekker dan zo'n meneer in de trein. Grappig
Jinny, leuk een WKpoule. De vorige keer hebben we het gedaan op foebele.com ( ik heb hem nog steeds in mn favorieten staan ) Ik wil wel mee doen, maar ik ben 2 weken op vakantie precies in die periode, dus ik hoop dat ik het ergens tussendoor nog kan invullen, want de kwartfinales enzo kan je pas later invullen toch? Of gaat dat automatisch in 1 keer door? Nou ja ik zie het wel.
Kokos, ben je nog steeds in Luxemburg? Nog wel leuk daar?
Bam hoe was het logeren van het vriendje? Hebben ze nog een beetje geslapen?
Compu, hoe gaat het met je zwangerschap? Alles goed?
woensdag 12 mei 2010 om 15:19
We zijn afgelopen zaterdag met Naatieman zn werk naar de Efteling geweest. Was echt heel leuk. Robin was bij oma en Tobias met ons mee. Nergens wachtrijen en Tobias is overal wel minimaal 2x ingeweest ( in de dingen waar hij in mag dan )
En daarna nog pannenkoeken gegeten, echt leuk dus.
En deze zaterdag gaan we met mn zusje en vriend naar een jaren 90 party met Snap, 2 brother, 24 seven en nog meer. Leuk! Tobias en Robin gaan dan bij oma logeren. Robin gaat volgens mij voor het eerst in zn leven logeren
Ik heb er wel erg veel zin in. Iemand nog leuke/lekkere tips om in Zwolle te eten?
En daarna nog pannenkoeken gegeten, echt leuk dus.
En deze zaterdag gaan we met mn zusje en vriend naar een jaren 90 party met Snap, 2 brother, 24 seven en nog meer. Leuk! Tobias en Robin gaan dan bij oma logeren. Robin gaat volgens mij voor het eerst in zn leven logeren
Ik heb er wel erg veel zin in. Iemand nog leuke/lekkere tips om in Zwolle te eten?
woensdag 12 mei 2010 om 15:43
Mamax, wat fijn!!!! Goed zeg!
Bedankt voor de link. Bliksem heb ik trouwens onder in de tas toch gevonden, dus daar hoef je niet naar te zoeken. B zegt het ook na 5 min snelweg: waar is Cars nou?? Handyman...
Naatie leuk zo'n jaren 90 party!!!
Ik wilde net nog even langs Nijhof maar B was in slaap gevallen in de auto. Ik jaloers.. hij staat om 6.40 naast mijn bed en tukt in de middag even bij, en ik? Tja,en wanneer moet ik slapen ? Maargoed, geen Nijhof dus. Mss straks nog even snel. Of morgen, ze zijn vast open.
Was gezellig net!
Compu,ik heb de helft van de kleren uit de tas gehaald en de slaapzak zit nu in de was. Bedankt, leuk!
Ooh en die taart, té lekker. Ik wil het recept NIET Ik moet toch wel wat kilo's kwijt straks na de bevalling, bovenop die zwangerschapskilo's dan. Of moet ik onderop zeggen?
Bedankt voor de link. Bliksem heb ik trouwens onder in de tas toch gevonden, dus daar hoef je niet naar te zoeken. B zegt het ook na 5 min snelweg: waar is Cars nou?? Handyman...
Naatie leuk zo'n jaren 90 party!!!
Ik wilde net nog even langs Nijhof maar B was in slaap gevallen in de auto. Ik jaloers.. hij staat om 6.40 naast mijn bed en tukt in de middag even bij, en ik? Tja,en wanneer moet ik slapen ? Maargoed, geen Nijhof dus. Mss straks nog even snel. Of morgen, ze zijn vast open.
Was gezellig net!
Compu,ik heb de helft van de kleren uit de tas gehaald en de slaapzak zit nu in de was. Bedankt, leuk!
Ooh en die taart, té lekker. Ik wil het recept NIET Ik moet toch wel wat kilo's kwijt straks na de bevalling, bovenop die zwangerschapskilo's dan. Of moet ik onderop zeggen?
woensdag 12 mei 2010 om 15:47
woensdag 12 mei 2010 om 16:02
quote:amalia schreef op 12 mei 2010 @ 15:58:
Nee nee nee, ik open de link niet.
En ik had andere praatjes ja, maar dat zou betekenen dat ik het recept na de bevalling weg moet gooien. En dat ga ik vast niet doen... dus vandaar Slim. Erg slim... Ik ga hem vanavond ook maar bakken. morgen even aan man laten proeven
Nee nee nee, ik open de link niet.
En ik had andere praatjes ja, maar dat zou betekenen dat ik het recept na de bevalling weg moet gooien. En dat ga ik vast niet doen... dus vandaar Slim. Erg slim... Ik ga hem vanavond ook maar bakken. morgen even aan man laten proeven
woensdag 12 mei 2010 om 16:13
Hallo!
Die taart!! En die kleding!!!
En oja, het was heel gezellig!
'Heb mijn wagen volgeladen'...zo ging ik weer naar huis.
En ik miste de afslag! Maar konden we leuk met het pontje. Voor de laatste keer, want die verdwijnt.
Mamax en Amalia, ben jullie eeuwig dankbaar voor de spullen! Super hoor.
Doe je snel Amalia, spullen in de was enzo. Die nesteldrang toch..
Die taart!! En die kleding!!!
En oja, het was heel gezellig!
'Heb mijn wagen volgeladen'...zo ging ik weer naar huis.
En ik miste de afslag! Maar konden we leuk met het pontje. Voor de laatste keer, want die verdwijnt.
Mamax en Amalia, ben jullie eeuwig dankbaar voor de spullen! Super hoor.
Doe je snel Amalia, spullen in de was enzo. Die nesteldrang toch..
woensdag 12 mei 2010 om 17:39