Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Blablabla, ik houd een monoloog
Hier een meelezer bedoelen jullie deze viltstiften??

http://diversen.marktplaa ... o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1

Ahum, beetje grote link....
Ik geloof dat dat ze inderdaad zijn Jenneke.

Ben je zelf nog niet aan het wrecken geslagen door dit topic trouwens?
Ach, met "gewone" viltstiften kun je ook kleuren

Zo zagen (en zien ) mijn vingers eruit na deze pagina

En mijn Crack the spine pagina; een beetje saai en simpel misschien, maar dat heeft ook weer wat, dus voorlopig houd ik hem zo:

Wow soleil mooi hoor.

Steph/soleil idd luipaardenprint en natuurlijk zelf getekend met als model mijn vloerkleed.
Soleil, ik wilde ook al zoiets cracken.

Mooi gemaakt die pagina WAUW.

Ik heb gekeken op marktplaats maar dan moet je op paypal of een creditcard hebben. Plus idd de gewone viltstiften zijn ook prima.
quote:Dushi74 schreef op 11 mei 2010 @ 20:47:

Ik heb daar stempelstiften voor van de HEMA. Ze zitten met zijn 6en in een doosje/ houdertje. En de ene kant van de stift zit dus een stempeltje in. In de vorm van een rolletje (inktkussen zit er al in) en dan krijg je kattenpootjes, of muzieknootjes ofzo) en de andere kant van de stift is dan gewoon een stift. Heb er nog geen foto van geplaatst maar het is leuk zo'n randje ergensOja, die zag ik laatst daar liggen. Niet gekocht, knap he! Maareh.. ze zijn dus leuk?
Mooi Soleil!! Nou ja, je vinger niet echt
Mocy , heel tof, ga je het helemaal bruin maken zoals je aan de linkerkant begonnen bent?

_soleil_ wow, ik vind die pagina met al die kleurtjes echt heel tof, en gezellige vingerafdruk heb jij!
Soleil, wat geweldig mooi die gekleurde vlammen ! En hoe heb je dat gescheurde gedaan? getekend of zie ik nou ook echt papier omhoog komen zeg maar?
Mocy, wat origineel zeg, dat luipaardenprintje!

Dunne en dikke lijnen pagina

Beetje onscherp, maar nu dus wel helemaal af.
_69_ ik vind je dikke/dunne lijnen pagina echt GE-WEL-DIG!

Weer wat onscherp; de 4letterwoorden blz.
Ik bekeek net even die marktplaats site over die sharpies; en toen dacht ik; hé, die heb ik in huis!

Weliswaar maar 2 stuks, een paarse en een zwarte, maar toch

Alleen waarom zouden ze zo fijn zijn? t Zijn echte markeerstiften, dus ze drukken nogal door.
quote:chayuz schreef op 12 mei 2010 @ 19:55:

_69_ ik vind je dikke/dunne lijnen pagina echt GE-WEL-DIG!Da's lief, dankjewel.
quote:_Soleil_ schreef op 10 mei 2010 @ 23:40:

Ik zie op foto's van Amerikaanse wreckers steeds dat zij hele mooie viltstiften hebben, waarbij ze niet (zoals ik met mijn stiften) van die randjes hebben wanneer ze 2x over dezelfde plek hebben gekleurd. Zou zoiets in Nederland niet bestaan?Kun je zo'n foto plaatsen Soleil? Ik word nu nl.wel nieuwsgierig.
Soleil, ja ben ook aan het boek begonnen, door jullie geweldige inspiratie. Ik ga er alleen niet mee wandelen oid. Maar iets moois maken van die bladzijden wat dan weer past bij wat je moet doen ofzo.

Gewoon een beetje klungelen is lekker.

Succes allemaal!
Bedankt voor de complimenten!

69, de randen van die pagina heb ik gewoon zwart gekleurd (noodgedwongen eigenlijk, omdat er verf van de volgende pagina gelekt had), er is dus niks gescheurd. Op een héél klein randje na, per ongeluk, omdat twee bladzijden aan elkaar waren geplakt, weer door de verf
69, ik vind jouw pagina's echt heel mooi geworden! Lekker kleurrijk, die dikke en dunne lijnen pagina. En je 4 letter woorden is ook leuk geworden!
Huh? Ik had net een nieuwe post geplaatst, maar ik zie hem niet meer terug. Maf. Nou ja opnieuw dan maar.

Weer van die mooie wreckies!

Ik ben ook weer bezig geweest. Document Time Passing...daar ging wat tijd inzitten

Deze is nog lang niet af. Ik begon er enthousiast aan. En ik maak hem ook af, maar OMG wat een werk.

Hopelijk blijft deze wel staan
Foto's van Sharpies. Ik vind ze mooi, lekker fel en ze lijken wat minder te strepen.

http://www.flickr.com/photos/kittypinks ... 442675874/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven