Het Blok 2010
woensdag 12 mei 2010 om 20:33
quote:Meiske_90 schreef op 12 mei 2010 @ 20:25:
@ summerdance: I know!!! Verschrikkelijk he! Ik vind het ook zwaar KLOTE maar onder het mom van "gezellig" ga ik mee met collega's, wat drinken...
Maar ja, als ik het zo bekijk kan ik de aflevering al grotendeels voorspellen:
- Martine voert geen reet uit.
- Henk beschadigt weer een van zijn lichaamsdelen
- Monique maakt een nieuwe kamer (slaapkamer) waarin van alles 2 staat als decoratie
- Er komt een vergadering waarin het nieuwe stel compleet wordt afgemaakt omdat ze 6 dagen krijgen en 2200 euro, terwijl alle andere stellen "zo hard moeten werken"
- Nienke maakt per 10 minuten gemiddeld 3 goede opmerkingen
- Dennis verzint allemaal smoesjes waarom nog niks af is
Ik denk dat ik wel een redelijke inschatting heb he :DDeze post ga ik aan het einde van de aflevering nog even terughalen en evalueren
@ summerdance: I know!!! Verschrikkelijk he! Ik vind het ook zwaar KLOTE maar onder het mom van "gezellig" ga ik mee met collega's, wat drinken...
Maar ja, als ik het zo bekijk kan ik de aflevering al grotendeels voorspellen:
- Martine voert geen reet uit.
- Henk beschadigt weer een van zijn lichaamsdelen
- Monique maakt een nieuwe kamer (slaapkamer) waarin van alles 2 staat als decoratie
- Er komt een vergadering waarin het nieuwe stel compleet wordt afgemaakt omdat ze 6 dagen krijgen en 2200 euro, terwijl alle andere stellen "zo hard moeten werken"
- Nienke maakt per 10 minuten gemiddeld 3 goede opmerkingen
- Dennis verzint allemaal smoesjes waarom nog niks af is
Ik denk dat ik wel een redelijke inschatting heb he :DDeze post ga ik aan het einde van de aflevering nog even terughalen en evalueren
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 12 mei 2010 om 20:45
woensdag 12 mei 2010 om 20:45