LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Ik zou ook schrikken LLL. En ik vind het ook heel naar, vliegtuigceashes, en ben blij dat Pebblo niet meer zo vaak, of eigenlijk nooit meer, vliegt. In zijn laatste baan vloog hij echt wel meerdere malen per maand.

En wat zijn jullie allemaal lekker bezig met werk. Goed zo. Wij hebben ook idee dat het weer wat aantrekt en Pebblo voelt zich wat beter en wil weer meer werken (maar dat is niet slim).

Bij onze zwemles moeten ze voor A als in een hemd, onderbroek over zwembroek, lange broek en lang mouwen, sokken en (gym)schoenen. En ook al duiken, maar dat is overal toch? En dan door een hoepel onder water.
Nee, dat is niet overal. Bij ons in ieder geval niet. Duiken is pas voor B bij ons. En ik denk eerlijk gezegd dat die regels toch wel voor heel Nederland gelden? Dat het ene A diploma hetzelfde inhoudt als het andere A diploma? Even op googlen .
quote:Morrie schreef op 12 mei 2010 @ 16:06:

Wat naar, borstontsteking. Heb je misschien toch iets te weinig gekolfd overdag?Ik kolf al een week niet meer overdag. Heb die 3 voedingen in 2 weken afgebouwd en voed alleen nog 's avonds, 's nachts en 's ochtends. En al geruime tijd kolf ik overdag met de grootste moeite 150cc. Duurt zolang dat het pijn doet. Ben blij dat dat niet meer 'hoeft'.
Wij hebben dus een strengere zwemles dan. Dat ze voor A al meer moeten dan echt nodig is. En dus snel B hebben.
Hier staan de eisen: Zwem ABC. Ze zijn bij jullie dus wel erg streng voor A als ze dan al moeten duiken en met lange mouwen en lange broek moeten zwemmen.
Maar snel B hebben is volgens mij ook overal zo. Meestal in 1 'sessie'.

Heerlijk he, als je niet meer hoeft te kolven. Ik had geen pijn en het ging best gemakkelijk, maar ik was toch heel blij toen ik daar mee gestopt was.
En Klein Pebbeltje leert voor A ook al borst- én rugcrawl.
O ja, maar dat is hier ook. Ik was daar wel verbaasd over. Ik kan het zelf niet eens en Schorrie moest het al voor A!
KW leert zwemmen volgend het zwem ABC van Jip's Waterwereld en hefet ook een boekje met stickers. Heb net gelezen dat je voor je B inderdaad met lange mouwen en broek moet zwemmen dus zal een ander setje in zijn tas doen.

Vervelend van de borstontsteking, Pebb. En van mij hoef je er geen voeding 'af te trainen' hoor. Ik vertelde alleen hoe wij het hebben gedaan naar aanleiding van jouw vraag

Is die ramp met dat vliegtuig gisteren al gebeurd? Ik dacht vanmorgen.

Net gesprek gehad en weet het echt niet! Was echt een pittig gesprek met veel moeilijke en inhoudelijke vragen. En met twee mannen die heel zakelijk waren. Op zich geen probleem, maar nu heb ik helemaal geen hoogte van een eventuele uitkomst. Met die vrouw gisteren klikte het erg goed en dan heb je het ook even over de kinderen en dat geeft me dan ook meteen een goed gevoel waardoor je tijdens het gesprek ook lekkerder in je vel zit. Ook een stuk zelfverzekerder. Met die mannen is dat toch anders
quote:Wind schreef op 12 mei 2010 @ 16:25:

Vervelend van de borstontsteking, Pebb. En van mij hoef je er geen voeding 'af te trainen' hoor. Ik vertelde alleen hoe wij het hebben gedaan naar aanleiding van jouw vraag

Snappik. Wist alleen niet of jij nachtvoeding eraf trainde terwijl kind nog dronk als jij naar bed ging.

Overigens sliep GP met 4,5 maand het klokje rond zonder voeding en was KP 6 maanden.

Oh, en Moshje lag vanmorgen opeens op zijn buik en kan dus met 6 maanden en 4 dagen offcieel draaien en is nu niet alleen met het krijgen van tanden maar ook met het draaien mijn snelste kind! En met doorslapen de langzaamste.
Wat spannend Wind. Vervelend is dat als ze niet laten merken wat ze er van denken. Heb je iets afgesproken over wanneer je iets hoort? Ik heb er nog steeds een goed gevoel over .
Ze laten dinsdag of woensdag iets weten.

Ik vind het echt heel spannend en wil het nog steeds zo graag dat ik echt heel teleurgesteld zal zijn als ik word afgewezen.

Ik vind het echt balen dat ik het niet kan inschatten!
Duimen dus maar! En voor je het weet is het dinsdag.

Ik ben weer lekker aan het koken, vind het altijd zo heerlijk als je daar tijd voor hebt. Vandaag eten we: een klein beetje tomatensoep die over was van gisteren, gratin dauphinoise, rosbief en sla. Van die echte ouderwetse sla. Toe een restje kokosrijst van gisteren, met dadels en kaneelsuiker. En nog wat griekse yoghurt met walnoten.

Jammie!
Oh Morrie wat een feestje jullie eten, het klinkt echt heerlijk! Wij hebben frietjes gegeten, was laat en had geen zin meer om te koken.

Spannend Wind! En echt balen als je het niet kunt inschatten, vrouwen zijn echt beter in je een beetje op je gemak laten voelen he? Ik heb een tijdje geleden sollicitatiegesprekken moeten voeren voor werk, samen met een mannelijke collega, en ík voelde me soms al ongemakkelijk door hem, laat staan de sollicitanten.

Peter R de Vries is er ook goed in zie ik nu bij dwdd .
Het was ook lekker, behalve de rosbief, die was niet helemaal goed ontdooit toen ik hem ging braden en daardoor was hij taai van buiten. Maar het middelste deel was wel lekker gelukkig.

O ja, sollicitatiegesprekken. Ik vind het altijd leuk, maar het is wel goed geweest dat een recruiter een paar werkgevers geleden mij een beetje bijgespijkerd heeft. Ik was namelijk voornamelijk bezig om de sollicitanten op hun gemak te stellen, en vulde zelfs de antwoorden voor ze in als ze er niet uit kwamen .
Mille, hoe was het met mini vandaag trouwens?

Wat een ravage zeg, bij die vliegramp. Allemaal zooi en troep. En als je dat ziet, echt bizar dat dat jochie het overleefd heeft. Hoe kan dat toch?
Ja, als ik sollicitatiegesprekken voer dan zorg ik er wel voor dat de sollicitant zich op zijn/haar gemak voelt, want dan haal je het beste in iemand naar boven denk ik.

Ik heb die ene man (die directeur is van die unit is) een paar keer onopvallend (probeerde hij tenminste) zien geeuwen. Is ook niet echt fijn kan ik je zeggen. Hij zat er ook echt een beetje bij en de andere man stelde de inhoudelijke vragen omdat hij de vakman was.

Vanmiddag heb ik ze allebei een uitnodiging gestuurd via LinkedIn en in de notitie geschreven dat ik het een aangenaam ( ) gesprek vond en dat ik hoop dat het wederzijds was. Eén van de twee (de directeur) heeft me al geaccepteerd dus dat geeft weer moed.

Als ik afgewezen word dan komt dat niet als verassing, maar als ik aangenomen zou worden zou ik blij verrast zijn. Nog 6 dagen onzekerheid dus.
Ja, die vliegtuigramp. Heb je de overblijfselen gezien? En ook DWDD gezien? Daar zat een hoogleraar en die vindt het wel erg verdacht dat een aanslag zo snel wordt uitgesloten. Als er een explosie was (en daar lijkt het op gezien de resten) dan zou een aanslag wel 1 van de oorzaken kunnen zijn.
Ik heb geen DWDD gezien.

Ik kijk een programma op 3, echt erg, een sexhuis ofzo, ik heb het niet vanaf het begin gezien. Het is echt heel genant.
En zou een afwijzing niet als verrassing komen Wind? Het ging toch best goed?
O, ik kom er nu achter dat ik het programma al een keer gezien heb. Over naar Het Blok.
Nou, dat kan ik dus niet zeggen. Dat het goed ging... Dat zou zomaar kunnen, maar door hun zakelijke opstelling ben ik op geen enkel moment gerust gesteld dat ik ben wie ze zoeken.
En gisteren na het gesprek met die recruiter barstte ik van de energie en wist ik gewoon dat het goed zat. En nu weet ik het niet dus zou ik niet verrast zijn als ik word afgewezen.
Nou, afwachten dan maar, jammer
Haha, dat deed ik dus ook de hele tijd, de sollicitanten op hun gemak stellen. Mijn collega is ook echt een beetje autistisch soms (vind ik), het lijkt me echt afschuwelijk om een sollicitatiegesprek met hem te hebben. Terwijl ik hem verder echt graag mag, en ook heel fijn met hem samenwerk. Maar hij laat ook altijd expres lange stiltes vallen enzo. Inmiddels weet ik dat en gebruik ik het tegen hem , maar tijdens een sollicitate is dat echt vreselijk vind ik.

Ik kijk ook Louis Theroux in dat bordeel, ik vind hem echt geweldig. Maar die prostituees zijn heel vreemd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven