LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Ja, candida, dat is het. Hij heeft het ook in zijn mondhoeken en dat zie ik nu ook staan. Het is een soort spruwachtig iets.

Nou ja, gezond laten eten dus in ieder geval. Goed aan zijn weerstand werken.
Ach wat zielig, zelfs in zijn mondhoeken? Jeukt het ook? Gezond eten is altijd goed.

Er staat nu een soort van excuusachtig iets op de site van de telegraaf, omdat ze op de vingers getikt zijn door een minister. Ik erger me ook aan enorm aan de pers, maar het voldoet volgens mij wel aan de nieuwsverslaving die tegenwoordig een soort van hip is. Iederen moet maar de hele dag overal en altijd het nieuws checken, vermoeiend. 's Ochtend de krant lezen en 's avonds het journaal kijken (zaols vroeger ) zou toch genoeg moeten zijn.
Ik heb het excuus net zitten lezen. Ze hebben besloten tot publicatie omdat Ruben sympool van leven is in deze tragedie. Yeah right. Ze hebben besloten tot publicatie over te gaan omdat ze denken meer kranten te verkopen!

Ben het er overigens wel mee eens dat hij een soort symbool van leven is. Maar dan hoef je niet naar het ziekenhuis te bellen waar zo'n jochie ligt.

Het jeukt denk ik wel, maar niet enorm. Tenminste, hij zit er niet de hele tijd aan. Het is ook wel een bikkel volgens mij. Mijn schatje. Hij is aan het vissen nu met Harrie.

Skypen jullie? Ik heb het geinstalleerd nu. Ga het ook bij mijn schoonmoeder neerzetten.
Ja walgelijk dat excuus. Ook dat ze schrijven: Het spijt ons dat er onder onze lezers het gevoel is ontstaan dat De Telegraaf onzorgvuldig heeft gehandeld. Het spijt ze dus niet dát ze onzorgvuldig gehandeld hebben, maar alleen dat de lezers dat gevoel hebben gekregen.

Ik skype ook, met mijn moeder en stiefzusje, ook met webcam. Ik heb nu een laptop met ingebouwde webcam, is volgens mij standaard op nieuwe laptops. Handig hoor!
Ja, dat heb ik ook, en mijn schoonmoeder ook. Het lijkt me heel leuk voor Schorrie als hij kan skypen enzo met oma!
Ben benieuwd of Wind al iets gehoord heeft, vandaag is gewoon een werkdag toch?
Ja is echt leuk! De jongens vinden het ook heel leuk om zichzelf te zien op de laptop. En om opa te roepen en dat ie dan in beeld komt .
Ik heb twee slapende kinderen en zit cars te kijken . Ook suf, zou was moeten vouwen of iets anders nuttigs doen. Ga ik nu maar doen dus.
Cars kijken vind ik nooit een straf.

Bumba of Dora wel

Idioten van de Telegraaf. Echt respectloos...

Stelletjes aasgieren. Wij noemen de Telegraaf hier in huis 'de Leugenaar' en moeten altijd lachen om het 'nieuws' wat ze brengen. Dat is toch geen nieuws? Net zoals sommige mensen Hart van Nederland nieuws vinden. Sensatie.. dat is het.

Ik krijg met de dag meer medelijden met dat jongetje. Waarom wordt hij ook elke keer in beeld gebracht? Ik vind het echt respectloos om iemand van die leeftijd, in die toestand, na zo'n ram op z'n kwetsbaarst (is dat een woord?) te filmen en keer op keer uit te zenden. Bah.

Schorrie klinkt zielig. Goed dat je hem thuis hebt gehouden.

Hopelijk is hij er snel van af!

Fijn dat die bejaarde nog even een lesje las, LLL. Wat dacht ze er mee te bereiken? Wat nog het ergste is is dat je je er over blijft opwinden. Dat is pas irritant! Dat je zo'n mens niet gewoon kan uitschakelen.

Ik heb nog niets gehoord hoor, LLL. De afspraak is dat ik dinsdag/woensdag wat hoor. En ik ben steeds positiever. Denk nu zelfs wel dat ik een kans maak

Lien heeft echt lekker weer! Ik heb hier vanmorgen met vriendin in de tuin gezeten. Heerlijk!
Echt? Hier is het helemaal geen lekker weer! Grijs en grauw en nog best fris.

En als je Bumba of Dora een straf vindt, wacht dan maar tot je special agent oso leert kennen . We krijgen hier nu een maand lang playhouse disney en Sum is helemaal weg van die oso. Het is echt zo amerikaans infantiel, met dat ze de hele tijd terug moeten praten tegen de tv enzo.

Ik had expres nog niet naar de beelden van dat jongetje gekeken, omdat ik het inderdaad zo respectloos vind. Maar nu zag ik hem ineens voorbijkomen in een filmpje op de pagina van de Volkskrant (ook zo hypocriet, bij een stukje waarin ze de telegraaf hekelen...). Ik kreeg echt tranen in mijn ogen, arm kind.
Als je het NOS journaal kijkt zie je de beelden ook.

Ik wil daar helemaal niet mee geconfronteerd worden. Gun dat kind zijn privacy. Van mij hoeft de enige overlevende geen naam en gezicht te hebben. Klinkt misschien onaardig, maar ik zit daar echt niet op te wachten.
Ik vind het ook echt niet kunnen. En ik vind het ook lulkoek dat "de mensen het willen zien" want ik heb nog niemand gehoord die die beelden noodzakelijk vond om het beeld compleet te krijgen. Het verhaal vertellen was prima geweest.

En dan heb ik het niet eens over het bellen. Bah!

Oeh, dat klinkt echt naar voor Schorrie. Hopelijk knapt hij snel op!

Fijn dat je wat positiever gestemd bent, Wind. Joh, wie weet hoe de andere gesprekken gegaan zijn. Misschien net zo ongemakkelijk en zegt het niets over je kansen.

Ouders waren net hier om gedag te zeggen. Morgenochtend vroeg gaan ze naar Rome. Ook nog even over vakantie gehad maar mijn vader ziet het niet echt zitten om verschillende redenen. Jammer maar nu gaan we waarschijnlijk iets anders verzinnen. Even kijken naar de mogelijkheden.
Wat een naar mesn in AH LLL. Ik ben ook weleens kinderen kwijt en ben dan ook heel lang rustig omdat ze gewoon ergens in de winkel moeten zijn en wordt dan toch overvallen door paniek. Heb ik nog wel als ze buitenspelen, ik ga kijken waar ze zijn en ik ze nergens zie.

GP heeft een radiografisch helikoptertje, echt leuk.

En ze slapen nu bij elkaar, GP en KP. En Mosh op kamertje KP. Ik hoor hem nu niet 's nachts en de nachten zijn beter. waarschijnlijk sliep hij ook onrustiger door ons? Enfin. Ik hoor hem niet tot 4 uur, voed hem dan en dan hoor ik hem pas week om 7 uur op zijn vroegst. Perfect.

Ik kwam op zolder om op te ruimen.
quote:Pebbles schreef op 14 mei 2010 @ 20:42:

Wat een naar mesn in AH LLL. Ik ben ook weleens kinderen kwijt en ben dan ook heel lang rustig omdat ze gewoon ergens in de winkel moeten zijn en wordt dan toch overvallen door paniek.

Nou precies dat had ik dus ook Pebbles. En toen de paniek kwam werd ik omgeroepen.

Ik heb er echt nog de hele middag over na lopen denken, het was echt zo'n rare reactie van die vrouw, en ze zei ook allemaal van die rare dingen. Dat het een mooi jongetje was en dat ik daarom beter op moest letten want anders zouden 'ze' hem meenemen. En dat ik hem in de kinderwagen moest zetten (het kind is drieeneenhalf!) en die dochter stond erbij en keek ernaar. Echt, het was heel bizar.

Wat lekker dat Moshje ineens zo goed slaapt op zijn eigen kamertje!

En wat jammer dat de vakantie nu niet doorgaat Nathje, die in dat huis dat je op de SG had gezet toch?

Ik heb het extra gezellig gemaakt met Sum vanavond. Na het eten zijn we een ijsje gaan halen, toen met zijn drietjes in bad geweest ('dat hadden we nog nooit eens een keertje gedaan!' zei Sum ) en daarna samen Poppetje in bed gelegd en een filmpje gekeken. Hij mocht extra lang opblijven en we hebben popcorn gemaakt. Helemaal gezellig was het.
Wat een vreselijke truthola Lila, dat mens bij de AH. Ik zou inderdaad ook janken van woede geloof ik. Goed dat je er wat van gezegd hebt!

Nathje, ik ben er nog hoor, maandag op kamp

En inderdaad, die vliegramp, laat dat jochie alsjeblieft met rust zeg. Dit heeft niks met nieuws te maken, maar alleen maar alles met sensatiezoeken. Walgelijk.

Morrie, wat sneu voor Schorrie, die schimmel. Heeft hij er ook echt last van, met eten enz., of valt dat wel mee?

Hier was het ook lekker weer vandaag, maar dat scheen vooral in het Westen zo te zijn, dus dat het bij jou grijs was is niet zo raar LLL. Ik hoop dat het volgende week in de Ardennen een beetje droog is. Op echt mooi weer reken ik al niet meer, maar geen regen zou wel heel lekker zijn.
LLL, niets zo vervelend om onterecht te worden aangesproken op iets. Dat is onredelijk en oneerlijk. Ik heb dat ook wel eens en kan me daar dan ook vreselijk druk over maken de rest van de dag omdat ik me heel erg oneerlijk bejegend voel.

Bijvoorbeeld toen een man me begon uit te schelden voor imbeciele trut omdat ik mijn hond niet met de zijne liet spelen (zo'n klein keffend kut terriertje). Of dat ik mijn hand niet uit steek op de fiets, me daarvoor oprecht verontschuldig naar diegene die er wat van zegt en dan alsnog word uitgekafferd.

Of dat ik in gedachten iemand aanstaarde (ik zag dus niets want in gedachten) en werd uitgescholden dat ik 'naar me eige moest kijke!'.

Er bestaan rare mensen. Helaas. Groot Pebbeltje kan er ook helemaal niet tegen ergens op te worden aangesproken waar hij zich niet van bewust is of vaker nog, niet eens deed. Hij fietst eens langs de burcht (Mille weet waat dat is) en toen werd iemand boos dat hij daar niet mocht fietsen. Ik fietste er achter en sprak diegene er op aan dat het wel mocht, en dat hij niet zo te keer kon gaan tegen een kind van (toen) 6 jaar. Toen had ik het natuurlijk gedaan en was GP de rest van de dag van de kaart.

En eigenlijk kan KP er ook niet tegen, maar dat gebeurt op een of andere manier minder vaak en die gaat gewoon onbedaarlijk hard en zielig huilen.

Volgens mij komt het ook omdat GP er ouder uitziet dan hij is, dat er vaak meer van hem verwacht wordt en minder vaak wordt uitgegaan van zijn onschuld. Hij kan qua postuur makkelijk voor 10 jaar doorgaan en is pas 8.
Ja sneu is dat, als ze groter lijken dan ze zijn. Er was ook een jongetje op Dims kdv dat wel een jaar ouder leek dan hij was, en iedereen vond hem maar dom, en langzaam. Zo sneu.

En ik kan ook echt heel erg slecht tegen onredelijkheid. Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt was op Amsterdam CS, daar werd ik door een loketmiep van iets beschuldigd, en daar was ik zo woest over dat ik een brief naar de krant heb geschreven . Niet geplaatst, maar twee weken later kreeg er iemand om iets soortgelijks een hartaanval op een station, en dat werd wel geplaatst, voelde toch als soort van genoegdoening (kwam uiteindelijk wel weer goed met diegene hoor).

Haha, Poppetje staat de hele tijd met haar kleine vingertje naar de foto van die baby hiernaast te wijzen, ze vindt zelf geloof ik ook dat ze erop lijkt, hoewel de gelijkenis wel steeds minder wordt. Ik ben vanochtend met haar naar de kapper geweest en ze ziet er echt zo schattig uit nu, haar haar lijkt veel voller en er zitten heel veel krullen in.

Nu zo in de auto om naar de crematie te gaan.
quote:lilalore schreef op 15 mei 2010 @ 10:49:

Ja sneu is dat, als ze groter lijken dan ze zijn. Er was ook een jongetje op Dims kdv dat wel een jaar ouder leek dan hij was, en iedereen vond hem maar dom, en langzaam. Zo sneu.

GP is best bijdehand. Maar ook een late leerling dus toen hij nog in groep 2 zat verwachtten mensen al dat hij kon lezen of, in winkels, al kon uitrekenen hoeveel geld hij bijvoorbeeld terug kreeg.

Hij heeft een nieuw vriendje hier in de wijk, die is 10 (en vind ik niet leuk en eigenlijk te oud voor Gp om mee te spelen maar dat is andere discussie). En dat jochie is echt een kop kleiner dan GP.
O jee LLL, te laat om je sterkte te wensen natuurlijk!

Hoop dat het een mooie uitvaart was.

Ik kan ook helemaal niet tegen dat soort dingen die jullie beschreven. Had ik dus laatst nog met die UWV kerel, ik was ook de hele dag van slag. En dat vond ik dan weer stom van mezelf.

Bij mij komt het dat ik het zo naar vind omdat ik eigenlijk altijd wel mijn best doe om gewoon een leuk mens te zijn. En als iemand dat dan niet ziet en van het slechte uitgaat, dan irriteert me dat enorm.

Schorrie gaat iets beter gelukkig, volgens mij. Ik weet niet of ik het wil zien, of dat het ook echt zo is, maar de plekjes worden ietsjes minder en droger enzo. Hij heeft er niet echt last van met eten Mille, paar dagen geleden wel, maar toen wisten we nog niet dat het hier door kwam . Hij moet ook echt heel gezond eten van ons, normaal zijn we niet zo streng maar er moeten nu gewoon echt veel vitamientjes in.

Schorrie mag voor B afzwemmen! Ik ben alweer enorm trots. Echt, de hele dag loop ik met vlinders in mijn buik. Grappig is dat, dat je als moeder trots bent op je kind als het iets doet wat ieder ander kind ook gewoon doet .

Eigenlijk wilde we hem volgend jaar met schoolzwemmen C laten halen, maar misschien doen we hem toch nog aansluitend op een paar lesjes C. Het gaat zo goed.

Ik hoop echt dat alle ophef over het nieuws in De Telegraaf iets verandert. Niet alleen bij De Telegraaf, maar ook bij andere media. Ik ben het echt zat dat ze de hele tijd overal maar bovenop zitten. Denk ook echt dat 'de wereld' er leuker van wordt als er objectiever nieuws gebracht wordt.

Wat dat betreft kreeg ik gisteren Trouw onder ogen en dat zag er stukken beter uit. Geen schreeuwerige foto's van zielige mensen op de voorpagina enzo.
Zo. Ik zit. Knorrie weer twee keer uit zijn bed gekomen. Uit eindelijk maar naar bed gebracht met Schorrie net. En nu is hij wel stil. Zie dat het eigenlijk ook voor Schorrie te laat is, maar ben nog een half uur bezig geweest met smeren met allerhande zalfjes enzo.

Vanochtend nog naar de geitenboerderij geweest. Leuk. Lammetjes de fles gegeven enzo, al wilden de lammetjes niet zo graag, ze zaten vol van al die tientallen mensen die ons al voor geweest waren met flesjes. Die beesten leven in luilekkerland .

Zal ik al chips nemen?

Jammer van de vakantie trouwens Nath. Ging dat om HvS of ging het om dat mooie huis van SG?
SG doet raar bij mij.
Uitvaart was prima. Heel persoonlijk en niet te lang. Mijn stiefvader heeft ook gesproken en deed dat heel mooi, ik was trots op hem. Mijn moeder moest vreselijk huilen, gewoon omdat ze zo met hem meeleeft, zo zielig. De muziek was echt vre-se-lijk, Jan Smit was er niks bij. Maar goed, dat soort muziek past wel bij ze. Oh, ik heb even gegoogled en zie nu dat het een nummer van Marco Borsato is . Mijn opa.

Fijn dat het met Schorrie weer wat beter gaat Morrie! Dim had het heel erg leuk gehad bij zijn neefje, en schoonzusje en zwager waren helemaal weg van hem en hebben wel tien keer gezegd dat hij zo lief en makkelijk is. Dus ik was weer trots .
Fijn dat het prima was LLL, en wat sneu dat je moeder zo moest huilen. Dat nummer van Marco Borsato ken ik niet, maar ik kan me er wat bij voorstellen.
Het is echt heel erg, een van de zinnen van het refrein is: ik zie nog mijn opa liggen als een stille witte pop...
Ja, dat is ook de laatste zin (of een van de laatste) zag ik op die link die je plaatste. Ik vond het wat luguber, en dat op een uitvaart....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven