Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Moet je Derek Ogilvie ff roepen. Er ligt er hier ook 1 te schreeuwen in bed.
Ow ja roep jij `m dan effe.

Inad, ik zag net een heel goeie huwelijkskandidaat voor Chica
Sjees, dat jij die achternaam kan onthouden trouwens! Echt een Die Hard Fan zeker
http://www.nibud.nl/consu...ie%3A+gratis+Nibud+agenda
waha kus mijn neus, ik moet lachen.
quote:peppie schreef op 13 oktober 2007 @ 10:44:

Sjees, dat jij die achternaam kan onthouden trouwens! Echt een Die Hard Fan zeker Jah man, al 1,5x gezien hoor!
Lachen is gezond! Kind slaapt nog niet en ik bespeur de eerste fruitvliegen hier
Hee Vish, hoe kom jij erachter waar er vlooienmarkten in de buurt zijn? Is daar 1 of ander ondergronds tipgevers-netwerk voor?
quote:peppie schreef op 13 oktober 2007 @ 11:04:

Hee Vish, hoe kom jij erachter waar er vlooienmarkten in de buurt zijn? Is daar 1 of ander ondergronds tipgevers-netwerk voor? Jah. \\:-)//
Het lijkt wel alsof er hier boven een olifant aan het rondstampen is. Als hijnu niet slaapt heeft ie echt pech want het is kringloopdag en vanavond bij zus eten. tis nu of nooit dus.
sms van Eow:

Ja, ze mogen mijn email (ivm dec. dames). Juno zit er nog wel en voel me iets beter. Gister zag het er echt uit alsof ze hem zouden halen. Vrijwel zeker dat het niet langer dan een dag of 2 duurt nu. Ik word zieker en Juno krijgt het zwaarder in mijn buik, afwachten dus. Maar voel me iets beter en heb er vertrouwen in.

Ik ga er vandoor. Toch naar dat Suikerfeest-feest. Mag Chica alweer met de trein Zullen pas laat savonds weer terug zijn. Ik sms wel als ik Eow nieuws hoor. Kunnen jullie mij smsen als jullie iets horen?

( )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Pffieooeeeeiiiii hij zit er nog. Wat naar dat Eow zich zo beroerd voelt zeg. Maar wel fijn dat hij misschien toch die mooie 30 gaat halen. Dat heeft Eow hartstikke goed gedaan!!

Inad veel plezier vandaag, zal ik dat mailadres even doen, ik zit hier nog wel even achter de comp!
Ik word echt zo doodmoe van die buurman, alles wat hij doet maakt lawaai. De mensen hiervoor met een baby heb ik nog nooit gehoord en van hem hoor ik alles.

Dat olifantenlawaai komt ook hiernaast vandaan. Zal ik hem wegpesten pep, dan kom jij mooi hiernaast wonen.
Ow gelukkig, Juno zit nog op z`n plekkie! Moet Star ge-sms-ed worden of mischien niet handig ivm uitvaart?

Veel plezier vandaag Inad! Chica is bofkont dat ze weer met de trein mag .

Kringloopdag? Geheim netwerk?

Hier ook nog steeds niet-slapend mannetje. Veel snot ook weer maar wel vastzittend dus krijg het niet weg (mjammie).
quote:Vishnu schreef op 13 oktober 2007 @ 11:21:

Ik word echt zo doodmoe van die buurman, alles wat hij doet maakt lawaai. De mensen hiervoor met een baby heb ik nog nooit gehoord en van hem hoor ik alles.

Dat olifantenlawaai komt ook hiernaast vandaan. Zal ik hem wegpesten pep, dan kom jij mooi hiernaast wonen.Jah!
Ja stuur maar, vind ze wel fijn denk ik. Ik ga Nemo er maar uithalen want dit wordt helemaal niks.
Done! Wup is stil dus ik ga schnell douchen!

Kess, alles goed met jullie???
Juno nog in de buik! Hoera! Fijn dat Eow zich ietsje beter voelt. Op naar de dertig! Die gaan we volmaken, hoor!

Leuk Inad, feestje! Dat wordt vast lekker eten en snoepen! En Chica weer een treindagje. Dat wordt een echt ov-kind!

Vish, succes met kringlopen! Wel straks weer even je scorelijst plaatsen, he? Vind ik altijd erg leuk om te lezen

Pep, lekker gedouched? Wupper nog in dromenland?

Star, sterkte vandaag!

Zo, ben nu wel weer even uitgeknuffeld. Vanmorgen met Tony naar verjaardag van kleuterneef. Is dus 4 geworden. Lekker taart gegeten en gespeeld in het bos. Kind is bekaf, dus hij slaapt! Zouden we dan toch de middagdut weer kunnen herinvoeren?!?!

Don is thuisgebleven met Vito. Koorts is weg, maar manneke is echt nog niet lekker. Ligt nu ook te bedde, dus moeders heeft even vrijaf. Ook wel eens lekker. Het is hier een grote zooi, omdat ik met zieke Vito nergens aan toegekomen ben, maar heb besloten om dat maar even te negeren. Láter maar. Nu eerst even niksen.
Loretta is De Mol. Punt.
Und jetzt habe Ich kopfschmerzen

Net weer thuis, erg verdrietig wel allemaal. Zo stoer als dat ik de kerk naar binnenging, zo huilend kwam ik naar buiten

Even bijlezen. Bedankt voor je berichtje Pep, redelijk goed nieuws over Eow en Juno is altijd welkom!
Heee koorts weg bij Vito, da's mooi (da's zo ongeveer het enige nuttige dat ik uit al die pagina's heb kunnen halen )

Gisteren was bah. Oma was een lijk (joh) en ik wil nooit meer 'ze ligt er zo mooi bij' horen. Wat een gel*l. Ze zag er gewoon niet uit als mijn oma. Hele rare mond, erg naar vond ik het. Ik was de kamer geloof ik ook met 10 seconden in en uit.

Ceetje was mee dus die zette de boel even op stelten daar, vond mijn opa erg leuk die afleiding. Lief meiske is het toch.

Vanmorgen eerst allemaal bij mijn opa's huis verzameld en toen naar de kerk. Bij binnenkomst, toen de kist eenmaal op de plek stond, hebben alle kleinkinderen een kaars aangestoken. En jee, waar kwamen die trillende handjes ineens vandaan?

Voor de rest een hoop psalmen/liederen, er was een koor en mijn oom en tante hebben allebei iets voorgelezen. Na het laatste gebed/lied allemaal om de kist gaan staan en de zes kleinkinderen hebben toen de kist naar buiten gerold. Verwacht mijn neefje wat voorop liep toch bijna te sturen , bij oma dwars door de deur Moesten we wel om lachen.

Maar pffff, heb nog een houten reet van die stoelen. Dienst duurde een uur, dus toch best wel lang.

Daarna weer in de auto naar begraafplaats. Kleinkinderen weer de kist rollen, hele begraafplaats over zo ongeveer. Leuk, van die kleine kiezeltjes. Ik vermoed dat oma nu het ShakenOmaSyndrome heeft.

Toen kwamen de kraaien in actie. Alle bloemen van de kist, kist boven gat, tekeningen op de kist, uit elk bloemstuk even snel een bloemetje gepikt en hup op de kist, een buiging en klaar waren ze. Iedereen (en men, het waren echt veel mensen) om de kist, het Onze Vader, toen mijn vader met zijn dankwoord (helaas, geen bedankt voor die bloeme), rozeblaadjes over de kist en klaar. Ging zo raar snel. Nou en toen handjes schudden natuurlijk.
Sorry Star, maar moest wel erg lachen om je relaas. Of grimlachen eigenlijk. Tis gewoon niet leuk .

Fijn dat Vito weer aan de beterende hand is Kess. En jij hebt ook een zware week gehad dus lekker lummelen en bijslapen heur!

Kind ligt te vervelen in bed maar laat `m het uur volmaken bij wijze van middagdut
Main soon hep net leren taigeren
Oooo fet kewl stoer man, een kleine Tigger

Is hij er druk mee bezig nu? Leuk gezicht is dat!

Lachen mag, vonnut zelf bij tijd en wijle ook erg grappig.

O ja, mijn broertje en ik hebben nog bijna de vader van mijn aangetrouwde tante bij mijn oma het graf in gekieperd; hij vond het nodig om foto's te gaan maken?!?!?!

De dominee kwam later tegen mijn vader zeggen dat hij veel gezien had, maar nog nooit dat iemand foto's maakte

Shit, bami in mijn haar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven