3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Min, das K.T: examenvrees. Valdispert of iets dergelijks innemen misschien?

Straat, bij gaat het altijd goed. Misschien bedorven talkpoeder?
Iry wat een mooie en eerlijke post. Het raakt me. Ik ga er zeker op reageren vanuit mijn punt. Ik moet er even over nadenken, wat wil ik kwijt en hoe ga ik het formuleren.
[quote]mocy schreef op 13 mei 2010 @ 17:18:

Min, das K.T: examenvrees. Valdispert of iets dergelijks innemen misschien?

Straat, bij gaat het altijd goed. Misschien bedorven talkpoeder? 8-P[/quote]

Ik ga meteen kijken,

Het rook wel erg lekker, niet zurig en de talk was ook nog lekker los (badkamervloer is nog steeds erg wit)
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
....
quote:rosanna08 schreef op 13 mei 2010 @ 17:17:

Ier, het klinkt alsof jullie niet matchten en dat is niemands schuld, maar zorgt wel voor veel verdriet en onmacht

En zo kan ik het nu ook zien Roos, het was niemands schuld.

Het was twee individuele problemen in 1 huis die elkaar tot ongekende negatieve hoogte brachten.
Das inderdaad fijn Iry... als ouders zijn jullie goed samen, als partners werkt het niet.
sterk dat je dat er nu zo naar kan kijken Iry en ook heel fijn voor jullie kinderen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
.....
Ik ben voorgoed afgekickt van relaties, begin er mooi niet meer aan. Twee slechte relaties zijn genoeg voor een heel leven. Bovendien zou dat alleen maar mijn leven in de war schoppen, met name mijn toekomstplannen. En als ik hier op het forum lees...dan zijn relaties voornamelijk een hoop gedoe. Neuh, dan liever een hoop lol zonder.
Tot je iemand tegenkomt met wie je je toekomstplannen samen uit kan voeren Min... waarmee je op 1 lijn zit én ook nog een hoop lol kan hebben
Dat kan ik begrijpen Min.

Ik ben nu tegen een onwijs goede en lieve vriend aan gelopen.

Al zal ik niet beweren dat het een kwetsbare kant heeft.

Ik blijf heel kwetsbaar in relatie's en als deze ooit over zou gaan denk ik ook niet dat ik ooit nog er aan zal beginnen.

Dat kan ik niet meer aan.
Hallo iedereen. Heb een halve fles vieze wijn achter mijn kiezen. Hoop dat die beter gaat smaken naarmate ik meer drink. Sorry van het olifanteren.
Ha, waarschuw me maar als dat gebeurt Bi, dan loop ik hard de andere kant op
Waarom drink je die wijn als het vies is IBI?
Iry, sommige relaties zijn gewoon niet de bedoeling, je hebt het alles gegeven wat in je zat om het te laten werken. Meer kun je als mens niet doen.

Het is mooi dat jullie nu als ouders een volwassen relatie met elkaar kunnen hebben zonder dat het moet voor de kinderen maar omdat jullie een connectie hebben die niet als relatie bedoeld is.

Ik weet dat mijn ex, als vriend, deel zal blijven uitmaken van mijn leven. We hebben zoveel gedeeld maar ook gevochten om het goed te houden. Als je er alles in gestoken hebt kun je alleen nog maar besluiten om er een punt achter te zetten.
Heb ik dat?!
Omdat ik drie flessen heb gekocht in de aanbieding en ik het zonde vind om weg te gooien. Andere twee flessen bewaar ik wel voor een bbq ofzo
Nou, beter weggooien dan drinken, als je het vies vindt... Of je geeft het weg als cadeautje aan iemand die je niet aardig vindt
Dat weet ik dat ik alles gegeven heb Sgaap, god meer dan dat zelfs.

Mijn koppigheid heeft het te lang laten duren, ik wilde maar niet opgeven.

Maar ook dat heeft kennelijk zo moeten zijn om er een punt achter te kunnen zetten.

De koek was niet alleen op tot de laatste kruimel, ik moest kennelijk eerst nog een paar keer nieuwe koekjes bakken om het echt door te laten dringen
Maar nu kan ik zeggen, het is goed zo, jij bent goed ik ben goed(nou ja..) we doen het nu als ouder samen goed en ik gun hem alle goeds.

Mooi toch?
Herkenbaar Iry, niet willen opgeven.
Ibi rode wijn kun je nog gebruiken voor een stoofgerecht
Heb ik dat?!
Komt ie. Niet quoten aub, want ook ik haal het zo weer weg. Zo 'bloot' heb ik mezelf nog nooit gegeven op het forum en misschien ook niet IRL.
floor
Jezus Floor...
stoer wijffie ben je zussie !!!!
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven