Haarmaskers....
woensdag 12 mei 2010 om 13:39
2 tot 3 keer per week, slaap ik met olie in mijn haar. 's Ochtends was ik het uit. Ik meng jojobaolie met ricinusolie (wonderolie, stimuleert de haargroei). Het resultaat is geweldig. Niet alleen is de kwaliteit van mijn haar enorm verbeterd, ook valt mijn haar nauwelijks uit en heb ik geen last van gespleten punten. Ik krijg heel vaak complimenten over mijn haar, hoe het zo lang, glad en glanzend komt. Terwijl een jaar geleden, mijn haar nog een droge, pluizige en afgebroken ellende was. Ik had zelfs overwogen om mijn haar helemaal kort te knippen. Ik heb er toen wel alsnog een stuk vanaf gehaald en ben toen mijn haar met olie gaan behandelen.
Dus ja ik ben dolenthousiast over mijn olieën! Jarenlang gebruik van veel verschillende merken haarproducten heeft mij in ieder geval niet geholpen. Maar dat zal per persoon verschillend zijn.
Dus ja ik ben dolenthousiast over mijn olieën! Jarenlang gebruik van veel verschillende merken haarproducten heeft mij in ieder geval niet geholpen. Maar dat zal per persoon verschillend zijn.
donderdag 13 mei 2010 om 12:05
quote:19juni schreef op 11 mei 2010 @ 21:59:
Zo'n zelfverwarmend masker klinkt wel heel lekker!!
Is ook wel lekker, na het wassen deed ze het erin.
Ik heb nu een masker van pantene, niet duur, en krijg er wel lekker zacht haar van! Ik gebruik het 1 a 2 keer in de week, maar dat heeft m'n haar ook wel nodig op dit moment omdat het erg beschadigd is...Zelf doe ik altijd even fohnen als het masker erin zit, door de hitte werkt het wat beter in.
Zo'n zelfverwarmend masker klinkt wel heel lekker!!
Is ook wel lekker, na het wassen deed ze het erin.
Ik heb nu een masker van pantene, niet duur, en krijg er wel lekker zacht haar van! Ik gebruik het 1 a 2 keer in de week, maar dat heeft m'n haar ook wel nodig op dit moment omdat het erg beschadigd is...Zelf doe ik altijd even fohnen als het masker erin zit, door de hitte werkt het wat beter in.
donderdag 13 mei 2010 om 12:24
donderdag 13 mei 2010 om 19:38
ik kan aanbeloven CHI (Farouk) - Organic Olive. Het is best prijzig maar ik heb zo'n beetje mijn hele leven pluizig haar gehad en door deze lijn ben ik er helemaal vanaf!
Ik gebruik wel de hele lijn dus shampoo, conditioner en treatment paste (masker dus) Het is gemaakt van natuurlijke ngidienten dus ook nog eens goed voor je haar
Ik gebruik wel de hele lijn dus shampoo, conditioner en treatment paste (masker dus) Het is gemaakt van natuurlijke ngidienten dus ook nog eens goed voor je haar