Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
Hey lady's!

Daar ben ik weer, sorry heeft even geduurd

Maar ik ben er nog hoor!!

Afgelopen dinsdag mn echo gehad, spannend man! Ik was echt bloednerveus in het ziekenhuis. We hadden om 9 uur een afspraak en het werd 9.40 uur..pffff!! En ik heb al zo'n geduld haha. Mn vriend zei; kun je vast trainen! Straks loopt niets meer zoals jij het wilt..haha

De gyn zei; dus jij wilt graag weten hoelang je zwanger bent? Ik; nou en of het wel goed is uberhaupt.. Zij; oh hoezo? Heb je bloedingen gehad? Ik; uhmm nee..maar ik weet t niet joh, ik heb zoveel buikpijn en kweet niet, een soort van gevoel. Zij; nou dan gaan we gelijk kijken! Ik wil graag een inwendig onderzoek doen zodat we gelijk wat zien.

Oh ohhhh...!! Nou ja, het viel natuurlijk heel erg mee en ze zag de baby gelijk zitten natuurlijk. kan ook niet anders als je zo dicht bij de baarmoeder zit haha. En jahoor, het hartje knipperde dus het leeft! Echt wel heel bijzonder.. En natuurlijk een opluchting. Wij natuurlijk helemaal blij, mn vriend klom bijna in het beeldscherm haha. Bij ons was het de vraag of het kindje 12 weken was of 8.. En het bleek 7 weken en 6 dagen te zijn!

Dus kortom; een kerstkindje 24 december. Whaha!

Over 3 weken mag ik al weer omdat ik mijn waarden in mijn bloed moet checken. Het kan zijn dat ik antistoffen aan maak met mn schildklier, wanneer dat zo is dan moet ik 2wekelijks bloed prikken en zo niet, dan is het eenmaal ophogen met mn medicijnen en dan af en toe checken. Natuurlijk hopen op het laatste, das ook beter voor het kindje! Maar natuurlijk niet verkeerd dat ik over 3 weken het kindje alweer zie..

Verder ben ik echt erg ziek nog steeds. Tot 12.00 uur komt er echt niets uit mn handen. En ik heb echt nog steeds het gevoel dat ik de dag ervoor tot 4 uur in de kroeg heb gestaan met veel drank, en dat elke dag. Tegen de middag begint het iets op te knappen maar fit is anders hoor! Ik begrijp dat jullie zeggen van; klaag niet, je bent zwanger! Weet ik! Maar toch, je zo beroerd voelen is echt niet leuk... Vandaar dat ik hier iets minder ben..

@ troela die kinderkamer is idd erg leuk! Hoe gaat het met je? Voel je je goed? Ik ben nog niet erg bezig met dit soort dingen maar jij bent ook al een stukje verder dan mij. Ik hoop dat je je goed voelt! En dat geld natuurlijk ook voor Nolleke en Rihs!

@ Lazuurtje : GEFELICITEERD!!

@ de rest natuurlijk ben ik erg benieuwd en begaan met jullie! Heel veel succes met jullie NOD's en plezier!

XX Angie
@ de zwangere dames: Hebben jullie een innestelingsbloeding gehad? Ben benieuwd of dat wel altijd gebeurt zodra je bevrucht bent.

@ Angie, leuk een kerstkindje!

Hopelijk ga je je snel beter voelen.

@ troela: Mooie kinderkamer. Ik denk dat ik me ook niet zou kunnen inhouden zodra ik weet dat ik zwanger ben.

@ Lente: Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Troela wat een leuke babykamer, ik hou ook erg van die stijl! Angie fijn dat alles goed was op de echo, snap dat je toch graag wilt zien dat het goed zit, ook al is er geen aanleiding om te twijfelen. Wel balen dat je zo ziek bent, we zeggen idd allemaal dat we het er grag voor over zouden hebben maar als je er middenin zit voelt het toch beroerd! Leuk toch, een kerstkindje :-) Zou wat zijn als je kerstavond aan het bevallen bent. Dat vergeet je nooit meer

Over boeken: ik heb voor manlief al wel het boekje van Kluun gekocht: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Het ligt in mijn nachtkastje en ik heb er nog niet in gelezen (moet daarmee wachten van mezelf) maar wil hem dat graag cadeau doen als het ooit zover is. Schijnt een supergrappig boekje te zijn. M'n kookwekker roept me dus ga het eten op tafel zetten :-) Fijne avond allemaal!
Haha, ja die van Kluun is echt hilarisch! En die van Claudia de Breij ook: krijg nou tieten!

Aanraders!!!!
Ja ik heb ze ook allebei gelezen. En ze zijn echt leuk!

Hier nog steeds een weeïg gevoel, met vlagen misselijk. Maar ja, ik heb ook keelpijn. Dus denk gewoon een verkoudheid o.i.d.
@Lazuurtje, wauw gefeliciteerd! Dus bij jou ook krampen die een goed teken waren! Geniet er lekker van. Ik kan het soms ook nog moeilijk geloven hoor, leef nu echt naar de eerste echo toe!

@Bianca, een paar pagina’s terug heb ik ook om die link van de Jonas methode gevraagd, dus hij staat daar ergens en die kun je dan aanklikken.

@Emytje, hopelijk heeft je vakantie een vruchtbaar resultaat opgeleverd. Gaat het wel met je nadat je toch ongesteld bent geworden na je positieve test?

@Lenthe, die krampen heb ik nog wel, maar wel een stuk minder. Heb gelezen dat aan het begin van je zwangerschap veel bloed naar je baarmoeder gaat, waardoor deze opzwelt en dit kun je voelen als krampen. Na een tijdje went je baarmoeder eraan om te groeien en stoppen die krampen.

Wanneer wil je weer gaan testen?

@Troela, wauw wat een supermooi kamertje. Deze had ik toevallig ook gezien in het krantje van Van Asten in Tilburg, daar wonen wij niet zover vandaan, dus daar had ik al gespiekt, haha. En dat kamertje is ook helemaal mijn smaak.

@Angie, wat super dat de echo helemaal goed was! Oooh, ik kan me zo voorstellen hoe zenuwachtig je was. Dat ben ik nu al en ik moet nog 2 weken wachten, haha.

@Marill, ja ik heb een innestelingsbloeding gehad. Daarom dacht ik ook dat ik zwanger was. Het begon op de avond van dag 23, dag 24 en 25 ook nog een heel klein beetje oud bruin bloedverlies bij het afvegen. De dag voor mijn NOD was het over en sindsdien helemaal niets meer gehad.
Nou nog 2 dagen wachten voor me NOD net zo als Bianca1987

Ik ben heel benieuwd, ik heb wel al een soort van krampjes.

Maar ik moet al de hele week ontzettend veel plassen

Geen pijn er bij dus een blaas ontsteking is het niet.

Me vriend roept de hele tijd zwanger zwanger ik hoop zo dat het zo is!

Ik ben er meer dan klaar voor!! en dan kan ik ook zo'n prachtige kinder kamer kopen.en kleertje en schoentjes en sokjes enz enz

Ff heel brutaal maar Troela wat was je er voor kwijt?
@Pink: Ik was daar ook benieuwd naar (vind de set echt super leuk)en zag dat het op de site van baby-dump.nl voor ¤1099,- te koop is. Staan nog meer leuke kamertjes op trouwens!
Als ik morgen nog niet ongesteld ben, ga ik weer testen. Wilde eigenlijk vandaag al testen maar ja, Hemelvaart en alle drogisterijen hier zijn dicht...

Maar...ik had nog een ovulatietest liggen en heb ergens gelezen dat deze ook positief test als er HCG in je bloed zit. Maar ik kreeg een licht streepje want niet duidt op HCG...

Moet wel zeggen dat ik meer last heb van krampen nu, ben helemaal van slag er van, niet van de pijn, maar gewoon, dat er maar niks gebeurt en dat ik ook niet zwanger ben, zit de hele dag op internet naar verklaringen te zoeken, maar ik kan maar beter even afwachten..Misschien zijn dat wel weer symptomen van een aankomende menstruatie, dan ben ik altijd een beetje depri...

Ik denk wel dat ik morgen ongesteld wordt want het is nu erger dan de afgelopen dagen..en als de test negatief is en ik ben niet ongesteld dan bel ik wel de huisarts. Ik gebruik al heel lang geen anticonceptie meer dus daar kan het allemaal niet aan liggen en dit heb ik gewoon ook nog nooit gehad..
Goedemorgen ladies,

ik heb een bizar bericht: ik heb een positieve test gedaan! Ik had gisteren mijn NOD, en had eerder deze week een negatieve vroege test gedaan. Daardoor was ik er echt van overtuigd dat ik niet zwanger was. Ik voelde verder ook geen bijzonderheden, en had de laatste dagen echt pre-menstruatie-krampen. Maar gisteren werd ik dus niet ongesteld! Vanochtend hebben we dus samen getest, voor de zekerheid, en toen stonden daar ineens 2 strepen! We zijn nog helemaal in shock, want we hadden het helemaal niet verwacht! Maarja, het lijkt toch echt zo te zijn: ik ben zwanger!

Over een paar dagen nog maar een keer een test, want het is maar moeilijk te geloven....
Dat was wel een beetje een egopost, sorry, ik ben er helemaal van ondersteboven!

@Lenthe: ik duim helemaal voor je dat je vandaag een positieve test doet, jouw wachten mag wel eens beloond worden vind ik, fingers crossed!

Wat spannend die meiden die al een echo hebben gehad, ik kan nu al niet wachten! Fijn dat het er allemaal goed uit zag enzo! Jullie krijgen nog net 2010 kindjes als het goed is!

En alle meiden die tegen hun NOD aanzitten: vorige maand had ik 100 potentiele kwaaltjes, en was er niets aan de hand, en deze maand voelde ik niets, en heb ik een positieve test. volgens mij kun je er dus echt geen peil op trekken!
@ Teepje: Mag ik je dan als eerste feliciteren? GEFELICITEERD!

Ik snap dat je het nog niet kan geloven, volgens mij heeft iedereen dat wel.

Heb jij trouwens een innestelingsbloeding gehad?

Ben benieuwd of je daaraan al een beetje kan weten/merken of je zwanger zal zijn of niet.. Aangezien ik nog zeker een week moet wachten met testen.
GEFELICITEERD Teepje! Super meid!
Hoi meiden!

@ Teepje Gefeliciteerd meid!!! Hahaha het is niet te geloven he!!? Had ik ook..dus waarsch gooi je er nog wel een paar testen tegenaan over een paar dagen. Want ja, je voelt niet.. zal ik nog steeds zwanger zijn?? Hahha

@ Nolleke ik heb heel veel buikpijn gehad in het begin, daarom maakte ik me ook zorgen. Maar dat kan nu al bandenpijn zijn en het oprekken van de baarmoeder. Ik heb altijd heel veel gesport en ga waarschijnlijk nog veel meer pijn krijgen omdat alles vrij strak was daarbinnen. (was niet betekend dat ik geen vetrandje heb trouwens haha). Het lijtk gewoon echt op sterke menstruatiepijn. De doktoren zeggen; zolang je geen bloeding heb dan hoef je je nergens zorgen over te maken, anders ff bellen.

Ik heb vanmorgen weer heerlijk 2x over gegeven. Ik heb ff een flinke huilbui gehad omdat ik het helemaal zat was..maarja.. je moet toch door. We gaan zo maar even de stad in, even weg uit huis en lekker wat anders doen.

Iedereen heel veel succes!
Hai meiden..

Ik had gister een heel verhaal geschreven maar dat was ik weer kwijt dus vandaag maar weer opnieuw proberen

@ lazuurtje

gefeliciteerd!!! Lekker snel zeg!!

@ teepje

gefeliciteerd!!! Ik begrijp dat je het nog niet helemaal kan geloven!! Maar wat fijn voor je zeg dat het raak is!

@ marill

ik had geen bloedingen... Heb ik ook geen 1x gehad..

@ nolleke

ja klopt nachtdiensten zijn niet meer verplicht maar ik heb zelf gevraagd of ik er 2 in 1 maand mag.. Anders heb ik zoveel dagdiensten en late's.. Vind jij dat niet vervelend?

@ troela

wat een schattig kamertje

vriendlief en ik zijn gisteren ook wezen kijken.. Hebben een leuke kinderkamer gezien maar willen nog even 1 weekje wachten.. Ben bang dat ik ergens anders wat leukers zie ..

Vriend en ik hebben heel erg zitten twijfelen tussen die maxicosi mura en de mutsy.. Waarschijnlijk word het mutsy...

Enne we hebben sowieso 2 setjes nodig voor beddengoed... Ga jij dat nu al kopen of wacht je nog even.. Ik wilde het eerst al kopen maar ons babykamertje is al neutraal dus wil ik wachten totdat wij weten of het een jongen of een meisje word en dan willen wij de setjes kopen...

Verder hebben wij ook een leuke box gezien en een badje.. Van mij hoeft het allemaal niet zo duur.. Wel zagen wij. Een leuk wipstoeltje met een wiegfuctie erop..

@ angie

wat rot dat jij je zo klote voelt! Dikke knuffel voor jou..

Ik voel mij verder wel erg goed maar gister had ik ff een instort moment.. Dan word ik duizelig en ga ik een spoort dubbel zien.. Ik ben toen ff 2 uur gaan liggen.. Ik moet me daar gewoon aan toegeven..

Nou volgende week ben ik alweer 12 weken..Dan heb ik ook weer een echo..

Nou succes allemaal!!

En hopelijk word het wat warmer want ik heb het superkoud gehad de afgelopen dagen..
@ Teepje, gefeliciteerd meid! Hartstikke fijn voor jullie!

Mei is tot nu toe de spanneste maand, het gaat helemaal los ineens...Meike zal wel denken als ze terugkomt, haha
@teepje GEFELICITEERD!!! Die shock ken ik! haha hier net zo...

@bianca; ja dit is onze eerste

@marill, hier geen innestellingsbloed, wel al een paar dagen voor NOD last van soort menstr. krampjes.

@Troela, leuk kamertje hoor!

@ de rest; bedankt voor alle felicitaties en ik wens een ieder heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes!
HOERA VOOR TEEPJE (en teepjeman)!!!
Dag allemaal,

wat leuk, al die blije reacties!

@Marill: ik heb geen innestelingsbloeding gehad, helemaal niets gemerkt eigenlijk

@rihs & Angie: wat leuk om te lezen dat jullie al zo'n stap verder zijn, en al dingen aan het kopen zijn enzo! Ik was net in de stad en heb wel een boek gekocht: 'Veilig Zwanger', maar verder durfde ik eigenlijk nog niets. Ik heb wel met rompertjes in mijn handen gestaan, en besefte toen dat het nog heel onwerkelijk was.... zal wel komen!
@Teepje: GEFELICITEERD!! Onwerkelijk he als je die test ziet....je zal er de komende dagen nog wel een paar doen

Bij mij was het precies zo, dat ik de maanden ervoor van alles voelde, maar dus toch ongesteld werd. En nu had ik nergens last van en ja hoor....positief. Zo zie je maar dat je lichaam je echt voor de gek kan houden.

@Angie: wat ontzettend balen dat je je zo beroerd voelt zeg. kan me voorstellen dat je dat helemaal zat wordt! Goed plan om lekker ff weg te gaan, even het huis uit.

@marill: ik heb geen innestelingsbloeding gehad. Volgens mij gebeurd dat ook maar bij weinig vrouwen.

@rihs: er is ook zoveel keus he?! Wel ontzettend leuk he om rond te snuffelen voor die kleine

Wij hebben bij de kamer 1 setje beddengoed gekocht, aangezien die ook met de print van het aankleedkussen en de klamboe was, dus die vond ik wel erg leuk. Ik hou geen rekening met de kleuren qua jongen of meisje, wij willen dat ook niet weten van te voren, jullie wel dus?

En tja...wij hebben ook de box en het badsetje al gekocht, kreeg je namelijk gratis bij aankoop van de kamer.

Je mag al bijna voor je 2e echo, gaaf! Als het goed is kun je dan al handjes en voetjes onderscheiden. Ik ga over 2 weken weer.

Ik heb nog steeds geen zwangerschapskwaaltjes en als ik dat zo om me heen hoor en ook van sommige hier lees, ben ik daar zo blij mee! Wel had ik gisteren toen ik naar het toilet ging en afveegde, dat m'n urine heel licht roze was. Blijkbaar toch een klein bloedinkje gehad. Wel even schrikken en ook m'n vriend was gelijk bezorgd. Maar gelukkig was er vanmorgen al niets meer te zien....zal wel goed zijn dan....
Teepje, gefeliciteerd!!!

Teepje en Lazuurtje, dat is nog eens apart... pre-menstruatie klachten en toch zwanger.

Ik voel me sinds gisteravond erg raar. (vandaag/morgen NOD) Gisteren voor het eerst sinds ik met de pil begonnen ben last van 'krampen'. Ook sinds gisteravond verhoogde hartslag.. Wat bij mij altijd aangeeft dat mijn lichaam ergens mee bezig is. Is een soort kwaal die ik heb... Het geeft geen menstruatie aan, daar is mijn lichaam ondertussen wel aan gewend. En normaal als ik buikpijn had, voor het starten met de pil, werd ik ongeveer a la minute ongesteld en nu is er nog niks en we zijn een dag verder. Ik wil nergens op hopen, maar ik voel me apart.. Zondag testen als ik nog niet ongesteld ben!
Ha Bianca, je houdt het wel spannend voor ons zeg! ik duim heel hard voor je!
@teepje: GEFELICITEERD!!!!
Vreselijk geworden vandaag...lijkt wel of ik leegloop

nou ja....ik kan in ieder geval weer verder...volgende NOD 19 juni....
Arme Lenthe! ik leef met je mee! Een klein lichtpuntje dat je nu wel weet waar je aan toe bent, maarja, dat is een schrale troost... een virtuele knuffel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven