Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
Raarmaarwaar, hier hetzelfde. Ik ben een poosje minder actief geweest, omdat we een maand moesten overslaan ivm medicatiegebruik. Uiteindelijk hebben we dat niet hoeven doen gelukkig, waardoor mijn NOD morgen is (als mijn cyclus regelmatig is, 35 dagen). Ik wilde er ook een tijdje minder mee bezig zijn, want ik word er alleen maar erg nerveus van. En toen ik hier weer kwam kijken, waren er alweer zóveel nieuwe berichtjes dat ik het niet meer bijhield wie nou waar mee bezig was. Dus vanaf nu wil ik weer wat regelmatiger komen kijken, zodat ik ook op anderen kan reageren ipv alleen maar egoposten als mijn NOD eraan komt.

Heb al vanaf donderdag lichte buikpijn en had gister enorme krampen. De tampons lagen binnen handbereik omdat ik écht ongesteld dacht te worden. Toen alleen beetje bruinige afscheiding. Met vlagen ook beetje misselijkheid gehad donderdag en vrijdag, maar ik denk soms: volgens mij beeld ik 't me maar in.

Voor nu alvast: gefeliciteerd Teepje en Nolleke!

Wat zullen jullie blij zijn! En kan me die onzekerheid wel voorstellen hoor.
@Bianca: we maken onszelf behoorlijk gek he? Ik ook kramp,minder eetlust,regelmatig heel warm (soort opvliegers hahaha),pijnlijke borsten...pffff het kan van alles betekenen! Maar ik heb goede hoop voor een paar cheerleaders erbij en de tabel (of ze nou van ons zijn of niet...)

@Mayala: welkom terug!
Johanna en Mayala, volgens mij zitten we komende dagen in hetzelfde schuitje :( Kan niet wachten tot ik meer weet!
Fingers crossed!

Hebben jullie ook -ondanks de hoop- dat je je helemaal niet kan voorstellen ooit zwanger te raken? Het lijkt me zó onwerkelijk. Bij mij speelt de angst voor onvruchtbaarheid ook mee hoor, maar buiten dat ook het 'ver-van-je-bed gevoel'.

Wanneer is jouw NOD Johanna?

Bianca, wil je geen valse hoop geven maar vind jouw symptomen (ook de kramp een week na je ovulatie) én het feit dat je overtijd bent, toch wel erg 'zwanger' klinken!
@Mayala: geen idee wanneer NOD precies is, onregelmatige cyclus maar binnen nu en twee weken zou ik zekerheid moeten hebben...heel herkenbaar het idee dat het misschien niet mogelijk is allemaal. Bij man is alles in orde (ooit getest bij operatie), maar of het allemaal gaat lukken...heel spannend!

Ik probeer wel maar zo te denken dat ik vooral veel lol wil hebben, en als het in december nog niet raak is ik naar de huisarts ga. De stress wordt anders zo groot, het moet wel leuk blijven.
Dat heb ik ook Mayala! De angst om geen eisprong te hebben of een ander probleem.. En het idee dat er een kind in je groeit, dat gebeurt inderdaad alleen bij anderen!

Ik vind al mijn symptomen ook verdacht.. Maar ik wacht (NIET RUSTIG!!) het af..
@ bianca, mayala, johanna

Pff zenuwslopend zeg, ik duim voor jullie!

Ik wil cheerleaders zien!!
ik heb drie weken lang al krampjes, dus ik heb geen duidelijk moment van eisprong gehad... ik zou morgen kunnen testen, maar heb geen test in huis, arg!
ik heb drie weken lang al krampjes, dus ik heb geen duidelijk moment van eisprong gehad... ik zou morgen kunnen testen, maar heb geen test in huis, arg!
@bianca: die verhoogde temperatuur is een goed teken wat betreft je eisprong hoor! Die temperatuur wordt hoger vanaf je eisprong tot je ongesteld wordt. Dan gaat je temperatuur weer omlaag, zo werkt die temperatuur methode ook. Scheelt soms wel 0,5 graad.....Als je zwanger bent zou je temp hoog moeten blijven, ook 2 weken na je eisprong....
hallo dames ik heb net me test gedaan

kijk ff ik kan het gewoon niet geloven maar volgens mij ben ik zwanger!
GEFELICITEERD _PinkLady_!!!!

Echt geweldig!!!
Dat lijkt er wel op pink lady:

GEFELICITEERD!!!!
Hoi Pinklady! wow, dat ziet er inderdaad zwanger uit!!!! Gefeliciteerd zeg! Het gaat nu echt snel met de cheerleaders!! Wie werkt die tabel eigenlijk bij? Die krijgt het druk ben ik bang!

Geniet van het idee!!!!
Oh mijn god!!! ik ben gewoon zwanger!!!

Wat raar nu het zo is kan ik het gewoon haast niet geloven wat is dit raar zeg! ik durf nog niet blij te zijn

ik heb 2 testen gekocht zal ik hem vanavond nog een keer doen of beter morgen?
@pinklady: wauw! dat ziet er hartstikke zwanger uit...! Geniet ervan..

als ik jou was zou ik morgen testen.. maar deze is al overduidelijk!
Geweldig Pink Lady!!! Gefeliciteerd
wow pink, gefeliciteerd!

blijkbaar gaat het prima met een kruidvat test, dan ga ik die morgen maar eens halen... ben een beetje bang dat de cassiere je dan net zo aankijkt alsof je een puberjongen bent die voor het eerst condooms haalt of hadden jullie dat niet?
meike houdt het trouwens bij, maar die is een weekje op vakantie. die schrikt zich ook een ongeluk natuurlijk: al weer 3 erbij!
Ik zou morgen testen, maar denk dat het helemaal niet nodig is! Je bent gewoon hartstikke zwanger hoor!
@ Raarmaarwaar: nee, de cassière keek me niet eens aan. Dit maken ze dagelijks mee denk ik. Net zoals een gynaecoloog niet raar opkijkt van al die vagina's
He Pink Lady, dat zou super zijn zeg, gefeliciteerd meid!

Alla andere zwangeren ook gefeliciteerd!

Was er de laatste tijd ook weinig. Ik kon het gewoon niet meer bijhouden en vind het wachten nog steeds killing!

Vorige keer werd ik ongesteld na 34 dagen, dat zou dinsdag zijn, word nu al helemaal gek van het wachten, maar wil geen vervroegde test doen.
Gefeliciteerd Pink, dat ziet er hartstikke zwanger uit!!!
Joepie, gefeliciteerd Pinklady!!!

Die test heb ik ook gebruikt en was bij mij toen net zo duidelijk.

Ik heb toen 's ochtends nog een keer getest, want ze zeggen altijd dat ochtendurine het beste werkt....maar wees gerust, deze dikke plus is echt heel duidelijk!!

(heb zelf totaal 3 testen gedaan, kon het ook niet geloven )

Gisteren heb ik helaas weer een lichte bloeding gehad, was weer maar bij 1 wc-gang en volgens vriendin kon het komen omdat we gisteren heel de dag zijn wezen shoppen en ik ook nog de avond ervoor sex had gehad.....bloedvaatjes zijn erg dun schijnbaar en er hoeft dus maar iets te gebeuren en je kan een lichte bloeding hebben. Had verder geen pijn ofzo en vanochtend was het al weer weg, dus ga er vanuit dat het niks is. Uiteraard zal ik het wel melden als ik weer bij de verloskundige ben.
Wat vervelend lijkt me dat Troela, maakt je toch onzeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven