Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Fieka, leuk bedacht van die time passing!

En jee, je lijn, heb je dat touw getekend? Ziet er echt heel goed en echt uit! Kan me voorstellen dat het een hoop werk is.
wow, fieka, die bol wol vind ik werkelijk waar super!
quote:_Soleil_ schreef op 12 mei 2010 @ 21:12:

Fieka, leuk bedacht van die time passing!

En jee, je lijn, heb je dat touw getekend? Ziet er echt heel goed en echt uit! Kan me voorstellen dat het een hoop werk is.Ja ik heb eerst de lijnen opgezet en die ben ik nu aan het transformeren tot touw. Als het klaar is kom ik weer met een foto. Maar jullie begrijpen wel dat het even kan duren
@69, echt super pagina's zeg.

@Fieka, die time passing is mooi. Maar idd wat een monsterwerk heb je gemaakt met dat garen.......Super
Tis een echte wreckdag vandaag.

69, mooi idd die stiften. De kleuren ook.
Nou ja zeg, het ging veel vlotter dan gedacht. Hij is al klaar!

Fieka, da's toch niet normaal goed meer!
Fieka.............jij bent niet van deze planeet.
Fieka, wat mooi gedaan joh.
Fieka, mooi!

En zo snel gedaan ook nog.
Na weken hier mee te lezen heb ik dan eindelijk besloten om ook een wreck this journal te kopen! Ik ga waarschijnlijk vanmiddag eerder weg op m'n werk en even langs de boekhandel en de action natuurlijk!

hebben jullie nog tips waar je goede kleurpotloden en stiften kunt kopen?
Jeetje wat een mooie dingen komen er weer voorbij!

Het is dan ook wel echt wreck-weer geweest.

Ik ga vanmiddag ook weer even langs de action, even lekker inslaan, want de gelpennen beginnen leeg te raken
Welkom hier Goudvis! BIj de hema hebben ze wel leuke en goede dingen.

Fieka, ik zou maar ontslag nemen op je werk en een nieuwe creatieve baan gaan zoeken
Goudvis, Hema en Action.
Fieka Fieka Fieka

En welkom Goudvis zelf vind ik de stiften van de Hema erg fijn, en heel veel frutseldingen kun je halen bij de action, pas op je wordt erg hebberig!!!
Welkom Goudvis!

Ook bij mij is de Hema favoriet, evenals het Kruidvat (helaas geen Action in de buurt).

Maar ik heb laatst wat viltstiften van Stabilo bij Bruna gekocht en die bevallen ook erg goed.
ja ik heb em!!! Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen dus ik ben eerst maar de letters van de instruction page aan het inkleuren.
Dank dank dank voor de complimenten.

Ik zal mijn baan nog niet opzeggen, maar zit er wel serieus over na te denken iets met het tekenen te gaan doen. Maar wat, en hoe? Werkelijk geen flauw idee. Ik dacht vanmiddag, kom ik ga eens via google kijken. Tja maar waar zoek je dan op?

Dat heeft dus nog het nodige denkwerk nodig. Maar dat er iets mee ga doen, dat staat wel vast.

En voor mij was het vandaag een werkdag, maar het was superstil. Dus heb ik de tijd maar doorgebracht met....ja wat anders dan tekenen

En zie hier het resultaat:

He jammer ik zie nu dat het oog niet goed doorkomt. Die heb ik als enige blauw gemaakt...maar dat zie je dus niet. Nou ja dat moeten jullie er maar bij denken
haha goudvis, gewoon een pagina opengooien en doen :D
Prachtig Fieka!

Goudvis, zo ben ik ook begonnen. Gewoon pagina inkleuren, de ideeen komen gaandeweg wel.
Wow, weer zo mooi getekend Fieka!
Ik vind deze best geinig geworden.

Jammer wel, dat ik met deze verkeerd begonnen ben.

Mocy, ik vind het echt super geworden! Lekker Veerkampjes-verantwoord

Fieka, dat oog is echt heeel mooi! Heb je dat met een gewoon potlood getekend of met zo'n speciaal hard of zacht potlood?

Ik ben al een paar weken op zoek naar zo'n letter-lineaal/sjabloon. Weet iemand waar ik die zou kunnen kopen? Heb al gekeken bij de Hema, Action en speelgoedzaken.
Fieka, ik kan je plaatje (van dat oog) niet zien.

Misschien iets van kinderboeken illustreren ofzo? Dat kun je vast 'erbij' doen?
quote:emmetje81 schreef op 15 mei 2010 @ 14:34:

Mocy, ik vind het echt super geworden! Lekker Veerkampjes-verantwoord Helemaal mee eens

Fieka, dat oog is echt heeel mooi! Heb je dat met een gewoon potlood getekend of met zo'n speciaal hard of zacht potlood? Ik heb potloden in verschillende hardheden. Hoe zachter de loodstift, hoe donkerder de lijn.

Ik ben al een paar weken op zoek naar zo'n letter-lineaal/sjabloon. Weet iemand waar ik die zou kunnen kopen? Heb al gekeken bij de Hema, Action en speelgoedzaken.Ik weet niet of je een Pipoos in de buurt hebt? Daar was ik vanmiddag en heb ik er met 1 in mn handen gestaan. En niet gekocht....en daar heb ik nu toch een beetje spijt van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven