Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 mei 2010 @ 20:38:

He gelukkig, ik dacht al dat ik raar was. Ben nl wel de enige die een zwak voor de BadBoyz heeft...dat zeg ik: smaken verschillen
quote:Illumi schreef op 14 mei 2010 @ 20:40:

Ik ken trouwens iemand die Jaap kent, blijkt. Dus ik ben praktisch een BN-er.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:chayuz schreef op 14 mei 2010 @ 20:40:

die jaap kan uit zn doppen kijken alsof hij niet alle kopjes in zn kastje heeft staan...hahahahahha
het is technisch goed, maar raakt je niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Illumi schreef op 14 mei 2010 @ 20:40:

Ik ken trouwens iemand die Jaap kent, blijkt. Dus ik ben praktisch een BN-er.Mag je dan al shoppen in de pee see hooftstraat?

die jaap kan uit zn doppen kijken alsof hij niet alle kopjes in zn kastje heeft staan...
Beetje zeikerige manier van zingen vond ik. En hij stond erbij of ie ff een keuteltje moest droppen. Maar zijn Engelse uitspraak is zeker beter geworden!
Dames, het was leuk... ik zal er een topic over openen. Nu ff focussen op Japie en de rest......

Hoe is het met Sumera. Heeft ze al een nerval break down gehad de afgelopen weken...

die jaap kan uit zn doppen kijken alsof hij niet alle kopjes in zn kastje heeft staan...
Huts!
quote:Pippin schreef op 14 mei 2010 @ 20:41:

[...]

Mag je dan al shoppen in de pee see hooftstraat? Ik probeer mezelf niet te erg in de kijker te spelen, voorlopig.
Moeten ze 2 keer zingen vanavond?
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat ziet angela er weer goed uit zeg.
quote:Teddy82 schreef op 14 mei 2010 @ 20:40:

[...]

dat zeg ik: smaken verschillen Hahaha, ze zingen zooo slecht, maar ergens vind ik ze zooo leuk!
Huts!
Waarom kruipt Wendy eigenlijk ín de XFactor-kandidaten als ze ze interviewt? Ze trekt zo'n rare kop.

die jaap kan uit zn doppen kijken alsof hij niet alle kopjes in zn kastje heeft staan...Nee het scherpste spijkertje in de gereepschapkist issie zeker niet nee... Maar vind m wel iets aandoenlijks hebben.
Ja we houden het van je te goed hoor Berg Eerst idd hier afzeiken
quote:Bergje65 schreef op 14 mei 2010 @ 20:41:

Hoe is het met Sumera. Heeft ze al een nerval break down gehad de afgelopen weken...Een constante toch? Ik wacht al weken totdat ze eruit "snapt".
quote:Bergje65 schreef op 14 mei 2010 @ 20:41:

Dames, het was leuk... ik zal er een topic over openen. Nu ff focussen op Japie en de rest......

Hoe is het met Sumera. Heeft ze al een nerval break down gehad de afgelopen weken...Haar ouders waren er vorige week, als verrassing.
Mooi kostuum van Martijn
daar ben ik!

met:

en met:

Ik heb trouwens die nieuwe koekjes van Cote D'Or, erg aan te bevelen.

Iemand:

Steeeheeeees.

zucht.
Nee helaas niet Bergje want dan was ze al weggeweest, irritant dametje.
Huts!
en het is niet Máike maar Maaike. Toch?
quote:Maleficent schreef op 14 mei 2010 @ 20:42:

Moeten ze 2 keer zingen vanavond?Ja, 1 keer een echt big band nummer (hoewel ik dat bij Jaap niet echt vond) en 1 keer een speciaal gearrangeerd nummer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven