Twee liefdes..... deel 2

18-03-2009 21:36 1610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat in het vorige topic (twee liefdes ..... nieuw topic) voor een aantal forummers de laatste reacties niet te lezen waren, maar een nieuwe.neergezet.
Katara!!

Jemig meid, wat moedig van je!! Wou dat ik zover was... ik heb daarentegen meer contact dan ooit met nr 2 en met nr 1 speel ik de hele dag toneel..zou eigenlijk actrice moeten worden!

Maar natuurlijk is het absoluut niet goed te keuren waar ik mee bezig ben. ik haat mezelf er om. maar realiseer me ook dat ik de enige ben die hier een andere draai aan kan geven. En dat moet toch echt in 2010 gebeuren maar wanneer? de zomervakantie is al weer in de planning en zo is er altijd wel iets waardoor slecht nieuws niet uitkomt... maar er zal nooit een goed moment voor zijn.

Wens je veel sterkte Katara! (mijn nr 1 riep trouwens vroeger altijd als we ooit uit elkaar gaan ga ik naar t buitenland.. nu denk ik stiekem, deed je het nou maar..).

lfs P.
Pinky,bijrijdstertje...

ik voel me dus helemaal niet moedig..verre van dat

Maar ik weet dat er nu echt geen weg meer terug is..dit gejojo met nr1 kan niet langer zo doorgaan,ik weet dat ie weer gelukkig zal worden zonder mij.

Er zullen verschrikkelijke weken komen zo samen nog in 1 huis,ik hoop dat ik het vol hou.

Er moet veel geregeld worden,wat een drama!

Hou jullie op de hoogte! Bedankt voor jullie lieve woorden! en heel veel sterkte Pinky,neem je tijd....
Pinky, er is idd nooit een moment geschikt voor dit soort dingen.

Heel gek, maar ik slaakte een zucht van opluchting, toen mijn man thuis kwam (na 4 uur zoek te zijn geweest, dus er begonnen al alarmbellen te rinkelen bij mij) en vroeg of ik vreemd was geweest. Eindelijk kon ik het vertellen...

Sterkte meiden....
Pfff, wat heftig allemaal! Ik lees de laatste alleen maar mee, omdat er hier weinig nieuws is (geen tot nauwelijks contact met nummer 2, veel pijn en verdriet en heel veel tranen bij bepaalde liedjes).

Maar ik wil jullie allemaal ontzetttend veel sterkte wensen. Hoe herkenbaar zijn veel verhalen, het gevoel over 1, het smachten naar nr. 2. Het "wat als", zeker dit laatste is bij mij sterk op de voorgrond gekomen sinds wij geen contact meer hebben. Dagelijks de neiging om te bellen, maar het niet (meer) durven. En het toch maar niet los kunnen laten, het niet voor de 2e keer los WILLEN laten.

Katara, wat een moed, respect! Ik begrijp dat je wereld evengoed op z'n kop staat en je alle emoties even geen plek kan geven. Maar het zat er al zo'n tijd aan te komen, het is goed. Leef je leven, probeer alles op een rijtje te krijgen. Sterkte!

Pinky, wat moeilijk. Het komt volgens mij nooit uit zoiets te vertellen, elk moment is verkeerd. Ik wens je veel sterkte en kracht

Doorelkaargeschud: goed omschreven! Ook ik put kracht uit de momenten dat we samen waren, over het weten dat er iemand is die zo ontzettend veel van me houd (buiten mijn eigen man om). Het feit dat ik het mee heb mogen maken (en ooit weer hoop mee te maken met hem).

En voor iedereen die ik niet apart genoemd heb maar hier wel schrijft / meeleest: sterkte tijdens alle moeilijke momenten/tijden, geniet van de mooie die je nog gaat beleven, put kracht uit de mooie die je beleefd hebt!

Ik zal hier waarschijnlijk niet veel meer posten (tenzij er positieve ontwikkelingen zijn), maar lees nog steeds mee (en laat daarbij voldoende traantjes).
Hoi allemaal

Katara onze verhalen lijken een beetje op elkaar.

De Nr1 van mijn lief vertrekt naar het buitenland met hun kinderen. Daar gaat hij het wel moeilijk mee krijgen denk ik en hij heeft idd heel veel te regelen. Maar hij is vastbesloten en voelt zich blij en opgelucht.

Hij heeft mij geen beloftes gedaan. Hij heeft zelfs een beetje afstand genomen in de zin van, ik kan niet van de ene relatie naar de andere. En ik denk ook dat dat niet gezond is. Ik vind het fijn te lezen hoe jij omgaat met je nr2 in deze situatie (omdat ik ook de nr2 ben.).

Ik vind het mooi dat jij schrijft dat jouw nr2 jou straks mag gaan versieren als je echt vrij bent. Ik hoop dat mijn lief dat ook gaat doen en dat het dan echt iets kan worden tussen ons. Hij neemt nu echt afstand en enerzijds vind ik dat goed (het zou niet gezond zijn als hij nu direct bij mij op de stoep zou staan), anderszijds zou ik hem zo graag willen steunen. Heb jij nog tips daarin ? Hoe lang was jij al met je nr. 2 ? sterkte !!
Hallo allemaal,

kun je elkaar ook een privé bericht sturen hier op het Viva-forum? Zou graag in contact komen met een aantal van jullie, maar ik weet niet hoe.

Of moet ik dan mijn emailadres hier plaatsen, zodat diegenen contact met mij op kunnen nemen?

Alvast enorm bedankt!
Ik kwam laatst mezelf tegen. Je krijgt de groeten.
Hoi Symbaloo,

Je kan via je viva profiel vrienden worden met die personen (klik rechter poppetje in je avatar) en ze op die manier een berichtje sturen. Zo blijft de privacy gewaarborgd.
Thanx Frances!

Ook ik zocht even naar die optie
quote:Stranger schreef op 10 mei 2010 @ 23:07:

Knipoogje! Je kan het toch niet laten af en toe even te buurten he?

Jij ook niet zo te zien

Een hele hele grote knuffel voor allemaal!
Hoi,hoi

Frances...gek om aan de andere kant te staan,ik heb me vaak genoeg proberen in te denken hoe het moest zijn voor mijn nr2 om altijd maar te moeten afwachten voordat hij weer eens iets hoorde van mij,voordat we weer aans konden afspreken,nooit bij elkaar kunnen blijven,altijd weer dat rottige afscheid nemen wat veel te snel komt.

Mijn geduldige engel!

En nu moet hij nog een hele poos wachten todat alles geregeld is.

Hij kan niks doen om me te helpen,ik heb nog niet eens duidelijk naar hem aangegeven dat het deze keer echt is.

Af en toe een kusje met de sms en thats it!

Klinkt raar want ik ben stapelgek op hem maar ik heb nu echt die afstand nodig..even helemaal niks.

Ik zwelg nu in m'n ellende,en ik heb het mezelf aangedaan,maar....ik heb er echt geen spijt van,ik wil absoluut niet verder met nr1,een toekomst met hem..brrrr maakt me helemaal depressief.

Nogmaals het houdt me op de been dat dit een periode is waar ik door heen moet en dat ik straks weer kan beginnen met leven,met mezelf zijn!

Frances,cijfer jezelf maar een beetje weg..af en toe een sms kus is genoeg,heel moeilijk maar ga er nu niet bovenop zitten laat hem eerst zn ding doen en als hij komt kun je er in meegaan..heel moeilijk als je verliefd bent..maar ja...

Hier leef ik met de dag,elke dag een spanning,soms lijkt het even alsof er niks aan de hand is..dan lachen we met de kinderen,maar meteen daarna dringt het weer door..o nee..het is over!
Hoi Katara, fijn dat je weer even van je laat horen. Wat lijkt het me moeilijk om nog samen met je man in 1 huis te wonen met al die spanningen. Slapen jullie nog wel bij elkaar ?

Ohw ik heb wel met je geduldige engel te doen hoor. Hij weet nog niet eens dat het deze keer echt is. Waarom weet hij dat niet ? Durf je hem dat niet te vertellen. Bang dat hij dan te veel te snel van je gaat verwachten ? Bedankt voor je advies, ik heb nu al een week niet van hem gehoord, en ik mis hem heel erg.

Sterkte !!
Even uppen
Hoi,hoi

En ..Frances,al wat gehoord van je lief?

Ben wel benieuwd hoor.

Ik heb het mijn geduldige engel laten weten hoor en we zijn het er beide over eens om het nu heel rustig aan te doen.

Ik heb zo vreselijk veel aan m'n hoofd op het moment,het klinkt gek maar ik kan hem er nu niet bij hebben.

Ons geluk is ook dat dat kan we wonen niet zo dichtbij elkaar.

Weetje...we hebben meer dan genoeg van dat stiekeme gedoe,we willen elkaar gewoon zien en knuffelen waar me maar willen en iedereen mag het zien.

Dus nu alles rustig houden dan kunnen we het straks ook heel rustig opbouwen,geen haast...

Later meer,ik stop weer krap in m'n tijd.

Katara
O ja ,frances,wat houdt dat vrienden verzoek precies in? ga je dan mailadressen uit wisselen ofzo? niet dat ik het niet wil hoor maar m'n leven is nu zo overhoop,al m'n tijd en energie gaat er aan op.
Hoi, fijn om van je te horen en je klinkt opgewekt ondanks de hectiek?

Nee hoor geen mailadressen uitwisselen, maar ik wil je

graag een berichtje sturen en via dat "vrienden worden" kan dat zonder dat je mailadressen uitwisselt.

Ik heb nog steeds geen contact dus bij mij is er nu de onzekerheid of hij mij er nu niet bij kan hebben (zoals in jouw situatie) of dat hij niet voor me gaat en vanaf nu vrijgezel wil zijn.

Dat zou ik heel erg vinden. Ik hoop dat hij gauw contact opneemt, zodat ik dat duidelijk kan krijgen. Aan de andere kant wil ik hem ook niet onder druk zetten. Lastig hoor.
Hallo Allemaal,

Ben een tijdje niet actief geweest en heb net alles even gelezen.Heb tranen in mijn ogen, het is zo herkenbaar allemaal. wat is en blijft het moeilijk......

Sterkte voor jullie allemaal.

Knuffels van Olga.

Knipoog fijn om nog eens wat te lezen van je.
Hoe gaat het met jou Olga ?
jee Katara,.... ben soms echt een btje jaloers op je!! maar gun het je ook zo, je bent op de goeie weg! lfs P.
Hi Katara, hij heeft inmiddels contact opgenomen, maar ivm herkenning wil ik hetgeen gebeurd is liever nu niet op het forum zetten. Als je het goed vindt stuur ik het in een apart berichtje, alleen dat kan pas als we vriendjes zijn via het forum.

Ik zie het wel en alvast fijn zonnig weekend voor allemaal !
Hoi Frances,

Ik blijf het fijn vinden om hier te lezen en toch steun te putten uit de verhalen.

Met mij zelf gaat het de ene dag goed en de andere dag zit ik in een diep dal.

Mijn nr1 valt toch weer terug in zijn oude gedrag en daar heb ik veel moeite mee. Echt gedacht dat het nu zou gaan lukken,maar helaas......Mijn gevoel is ook op..

Met nr 2 wordt het steeds gezelliger en het voelt ook ontzettend goed. Weet nu ook bijna zeker dat het wat zou worden als ik maar vrij ben. Dat is en blijft een probleem, daar ik veel angst heb om die stap te zetten.

Wil eens gaan informeren wat mijn rechten en plichten zijn. En hoe ik ervoor kom te staan na een scheiding.

Liefs olga.
He symbaloo, misschien kun je hier in t kort wat vertellen over jouw situatie? ik heb alleen nog maar van je gelezen dat je prive berichtjes wilt sturen, maar ik denk dat je hier ook wel het e.e.a. kwijt kunt zonder in details te treden?

Ik ben zelf niet zo van "vrienden" worden, vind het fijn om hier af en toe te schrijven en te lezen, en heb daar ook echt wat aan.

Katara, trek je t nog een beetje met dit lange weekend? fijn dat je nr 2 t weet, dan is ook die onzekerheid voor hem een beetje minder..

lfs. P.
Wat een mooi topic....heb het net pas ontdekt en ga het zeker nog helemaal doorlezen.

Ik zal me heel kort voorstellen, ben 40+ en al lang samen met nr 1. Bijna twee jaar geleden ben ik mijn nr 2 tegengekomen (waarmee ik voordat ik nr 1 ontmoette een korte maar zeer passionele relatie had). Ik was op slag verliefd en heb de bewuste keuze gemaakt met deze man in een avontuur te stappen.

Nu, bijna 2 jaar later ben ik vol verdriet omdat ik nr 2 (ook gezin + nr 1) heb moeten loslaten...lang verhaal...hou ontzettend veel van hem maar soms weet je dat dingen niet goed gaan komen ook al voel je nog zoveel voor elkaar.

Ben nu bezig een weg te vinden om mijn verdriet te verwerken zonder dat mijn gezin/nr 1 er iets van merkt....onder de douche en s nachts komen de tranen er uit maar overdag....pfff....

Sorry voor de egopost. Ga straks het hele topic lezen en hoop wat hulp te vinden....
quote:katara schreef op 15 mei 2010 @ 16:02:

Klinkt raar want ik ben stapelgek op hem maar ik heb nu echt die afstand nodig..even helemaal niks. Frances,cijfer jezelf maar een beetje weg..af en toe een sms kus is genoeg,heel moeilijk maar ga er nu niet bovenop zitten laat hem eerst zn ding doen en als hij komt kun je er in meegaan..heel moeilijk als je verliefd bent..maar ja...

Hoi Katara en anderen,

Ik heb weer contact gehad met hem, maar hij doet heel

koel en bijna zakelijk en hij neemt me ook iets kwalijk (heb over hem gepraat met wederzijdse vriend, beetje misverstand), dus hij is daar pissig over. Het contact is dus helemaal niet leuk en ik ben bang hem te verliezen. Dus misschien dat hij zowel breekt met zijn nr1 als met zijn nr2 (ik) en dat na 3 mooie jaren.

Ik wist dat dit zou kunnen gebeuren natuurlijk, maar ik zou het zo erg vinden en voel me er al een poosje rot onder
Hoi meiden,

Van het weekend lag mn pc even stil,niks lukte. mails sturen,op internet komen,wat bleek...de stekker aan de andere kant van de kamer lag eruit..ha,ha(ontdekte ik vanmorgen toen ik eens even heel fanatiek aan het stofzuigen was)

Bedankt voor jullie lieve berichtjes..

Tjee frances,hij reageerde niet zoals jij had gehoopt.

weet je hij zit toch in een soort van rouw proces.

Voordat de bom barstte hoe was het toen tussen jullie? en zagen jullie elkaar vaak?

Weet je..het zou heel zonde zijn als jij zijn "rebound"zou worden,heel heel moeilijk maar ik zou echt een flinke stap terug zetten!

Wacht maar tot hij weer komt,leg er geen druk op!

Tjonge meid wat zul je je rot voelen!

Jammer genoeg kan ik hier ook niet teveel kwijt over mijn situatie.

Heb mijn lieve nr 2 denk al zo'n 6 weken niet gezien,ik mis hem..echt waar..hij is mijn grote liefde.

We sturen elkaar af en aan een lief smsje en daar laten we het bij,we kunnen de boel nu niet nog ingewikkelder maken.

Nr 1 is van plan om al binnen enkele maanden weg te gaan,binnenkort gaat hij al voor een periode om van alles te regelen.

Tja..in huis is het raar,wel iets minder gespannen,we maken geen ruzie,we weten wat er aan gaat komen en volgens mij heeft hij er nu ook wel vrede mee.

Ben wel blij als ik te werk ben,lekker afleiding en weg van huis.

De kinderen zijn er verdrietig van maar zijn er niet steeds mee bezig,ik geloof dat ze het wel aardig snappen,we zijn heel eerlijk geweest naar ze toe en hebben benadrukt dat het iets is tussen papa en mama en niks met hun te maken heeft.

Pinky,hoe is het nou bij jou? is het wel leefbaar met je nr1?

Maak geen haast hoor meid,ik heb aan mezelf gemerkt dat ik er echt naartoe moest groeien,op je eigen tempo..laat je niet opjutten.

krokus,welkom!
quote:katara schreef op 25 mei 2010 @ 12:31:

de stekker aan de andere kant van de kamer lag eruit..ha,ha(ontdekte ik vanmorgen toen ik eens even heel fanatiek aan het stofzuigen was)

Bedankt voor jullie lieve berichtjes..

Tjee frances,hij reageerde niet zoals jij had gehoopt.

weet je hij zit toch in een soort van rouw proces.

Voordat de bom barstte hoe was het toen tussen jullie? en zagen jullie elkaar vaak? Weet je..het zou heel zonde zijn als jij zijn "rebound"zou worden,heel heel moeilijk maar ik zou echt een flinke stap terug zetten! Wacht maar tot hij weer komt,leg er geen druk op! Tjonge meid wat zul je je rot voelen!

Voordat de bom barstte was het heel goed tussen ons (hij sprak zijn liefde voor mij ook uit naar 2 wederzijdse vrienden).

We zagen elkaar 1x per maand ongeveer (kon meestal niet vaker omdat hij veel in het buitenland zit voor zijn werk) maar wel vrijwel dagelijks mailcontact, Het enige waar ik mij zorgen over maak is dat hij geen duidelijke uitspraak heeft gedaan over onze toekomst. Hij verbreekt zijn relatie met haar omdat het niet meer gaat tussen hun, niet omdat hij met zn koffers op mijn stoep wil staan. Jij heb je nr.2 die toekomstbelofte wel gedaan toch?

Het rouwproces snap ik. Ik had alleen gehoopt/verwacht dat hij daarbij steun zou zoeken bij mij.

Bedankt voor je reactie en fijn te lezen dat het bij jou goed gaat en thuis ook wat rustiger is geworden. Voor de kinderen blijft het natuurlijk afschuwelijk. Mijn vriend heeft 2 kleintjes en die vertrekken naar het buitenland met zijn ex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven