Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
EN Gooordon maar lachen
Neeeee. Stom. Die geacteerde gepijnigde zangblikken, de dansjes, en kan iemand van de gelegenheid gebruik maken om Gordons enkels te breken? Of in elk geval lichtjes te kneuzen? Hij staat er toch...
Ha Noah, dan ben je nr 5 of 6 al intussen, haha. Team BB wordt nog 't grootst hier!
Huts!
Ik vind het wel mooi dat Gordon er altijd zo vol ingaat. Hij is wel erg betrokken.
The time is now
Ik vind dit niets... en ja hoor.. Gordon gaat weer op tafel staan. Relnicht. nu mogen de andere natuurlijk geen één kritisch nootje plaatsen bij 'zijn jongens' en hoe ze eruit zien (die bril!!!).

Pff.
Oei zeg nou laaaat maar dit was gewoon niet goed.

Vond het eerste nr van de bad boys vanavond wel erg leuk maar dit was jammerrrr
Ik hoorde vooral het achtergrondkoortje.
Ik vind hier dingen van.
Nou, ik vond het leuk

En normaal vind ik de BB's stom
mijn god wat slecht! kan iemand die bril even afpakken van die gast. das toch geen gezicht??
quote:Twister2010 schreef op 14 mei 2010 @ 21:57:

Au, mijn oren...
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 mei 2010 @ 21:57:

oeiii...eerste optreden was wel beter ben ik bang...Mevrouw BVD jij vindt het wel goed toch he?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:Hermans schreef op 14 mei 2010 @ 21:57:

[...]

Het is net zo'n Ushi en van Dijk typetje.Hebben we Wendy en Dony ooit tegelijk op het podium gezien? Ik voel nattigheid...
Ja, het koor, de band en de act deden wel veel.
Go Erik:D mooie opmerking

Gordon samen met zijn eigen badboyz optreden! hahah

idd koortje dat hoorde ik ook al
quote:noahtb schreef op 14 mei 2010 @ 21:57:

Leuk zeg!!

Dadelijk moet ik me nog aansluiten bij teamBB.Doe maar, er is nog wel een plekje vrij
Ik vind ze gewoon amusant, en dat maakt voor mij alweer heel veel goed.
die bril, ik zie het nu pas goed.
quote:sunny_mar schreef op 14 mei 2010 @ 21:59:

[...]

Mevrouw BVD jij vindt het wel goed toch he?Grappig ik was een reactie aan het tikken op een heel andere quote!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
ze weten er wel een show van te maken en het zijn gewoon leuke jongens, eerste nummer was beter
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nou nou... leukste act...
quote:Banba schreef op 14 mei 2010 @ 21:58:

Ik vind het wel mooi dat Gordon er altijd zo vol ingaat. Hij is wel erg betrokken.Vol in gaat, Banba ?????
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Hey Sunny, ik kwam niet voor niks met Team BB op de proppen! Ik vind ze immer leuk!
Huts!
Hij heeft geen glazen in de bril maar dubbel glas ofzo. Een soort van glazen pui. Serre. iets. Het staat iig als een vlag op een strontschip, om maar in de poep-termen te blijven.
quote:Teddy82 schreef op 14 mei 2010 @ 21:58:

mijn god wat slecht! kan iemand die bril even afpakken van die gast. das toch geen gezicht??

Harstikke hip..

Mijn broertjes lopen voort ook zo rond, is "bad".
die bril, ik had hem even gemist, maar het is geen gezicht inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven