Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Kelvin een veel positiever persoon dan Samba...liever zij eruit. Kijk liever naar mensen die er lol in hebben dan iemand die kijkt alsof het allemaal zo zwaaaaar is.
quote:Muis66 schreef op 14 mei 2010 @ 23:31:

Ik gok Kelvin eruit.Ja dat denk ik ook. Summie vind ik niet leuk, maar ze zingt in ieder geval wel goed. Was bij Kelvin niet echt zo vandaag
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:Banba schreef op 14 mei 2010 @ 23:32:

[...]

Begint? Ze is er na de eerste auditie nooit meer mee opgehouden!Na de eerste auditie? Ze kwam al met dat zure huilieshoofd binnen de eerste keer.
quote:nikkinuts schreef op 14 mei 2010 @ 23:33:

Zuurmera eruit, Zuurmera eruit, Zurrmera Zuurmera eruit!

Zuurmera eruit, Zuurmera eruit, Zurrmera Zuurmera eruit! Zuurmera eruit, Zuurmera eruit, Zurrmera Zuurmera eruit! Zuurmera eruit, Zuurmera eruit, Zurrmera Zuurmera eruit! Zuurmera eruit, Zuurmera eruit, Zurrmera Zuurmera eruit! Zuurmera eruit, Zuurmera eruit, Zurrmera Zuurmera eruit!

Is de bikbent al naar bed?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
nou Zuurtje mag er idd ook wel uit...
Maarrrr nu dan misschien Kelf d'r uit, maar als complottheorie klopt, gaat Sumera volgende week wel. Dan hebben ze er allemaal nog eentje.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Ik ben ook echt bang dat de jury Kelvin naar huis stuurt.

Smurera wordt meestal de hemel ingeprezen, want blijkbaar vindt de jury haar fantastisch. Ze zullen haar dus wel het voordeel van de twijfel geven.
Zo, ze zat er net ff flink naast...
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Tja, ze is een beetje sociaal vreemd en praat een beetje met een air, maar ze zíngt toch écht wel erg goed, toch?????
Ze is volgens mij tot in haar tenen beledigd dat ze in de herkansing zit.
Huts!
vind het net een mekkerende geit eerlijk gezegd
Maar eerlijk is eerlijk: ze doet dit wel goed vind ik.
Niets is blijvend, behalve de verandering.
quote:_Soleil_ schreef op 14 mei 2010 @ 23:34:

[...]

Zuurmera eruit, Zuurmera eruit, Zurrmera Zuurmera eruit! Zuurmera eruit, Zuurmera eruit, Zurrmera Zuurmera eruit! Zuurmera eruit, Zuurmera eruit, Zurrmera Zuurmera eruit! Zuurmera eruit, Zuurmera eruit, Zurrmera Zuurmera eruit! Zuurmera eruit, Zuurmera eruit, Zurrmera Zuurmera eruit!

Hieeeeehaaaa!
Wat lief, Kelvin zing even met Zuurtje mee, zodat het wat beter klinkt
Samson moet gewoon naar huis, de jury heeft nu de kans, hoop dat ze die grijpen.
quote:Chatterly schreef op 14 mei 2010 @ 23:34:

vind het net een mekkerende geit eerlijk gezegdInderdaad, witte gij't!
Huts!
quote:ttctj schreef op 14 mei 2010 @ 23:34:

Tja, ze is een beetje sociaal vreemd en praat een beetje met een air, maar ze zíngt toch écht wel erg goed, toch?????Ik vind haar stem echt verschrikkelijk, met die kleine snikkende uithaaltjes. Brrr.
Mijn gokje is: Kelvin eruit. Voor volgende weken staan BB en Summie eruit.

Over blijven: Jaap, Maaike en Dony.

Gokje: Donny sneuvelt in de laatste ronde en het 'gaat om' Jaap en Maaike.
Go Kelf, go Kelf, Go Kelf, Go Kelf!!
quote:_Soleil_ schreef op 14 mei 2010 @ 23:35:

Wat lief, Kelvin zing even met Zuurtje mee, zodat het wat beter klinkt Ik zag het ook, hihi!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
mwaaah eh zuurpruim nu iets minder goed dus. maar die BB kunnen toch helemaal niet zo goed zingen...

oef dit klinkt ook niet ( kelvin)

Eens.

Ik gooi hem er nog eens in: Schel en bibberig.

vind het net een mekkerende geit eerlijk gezegdJa, inderdaad, dat beschrijft de snikkende uithaaltjes goed, als een mekkerende geit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven